Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: locatie trouwfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: locatie trouwfoto's

    Beste allemaal,

    ik trouw eind oktober en ben naarstig op zoek naar een toffe locatie voor mijn trouwfoto's. Het liefst in Antwerpen of toch in de buurt daarvan. Een beetje Schelde zou niet misstaan, de haven wellicht? Om maar iets te noemen...
    Maar als iemand ook een goed idee heeft voor een binnenlocatie, dan laat dat gerust weten. Per slot van rekening weet je niet wat het weer die dag gaat doen

    Alvast bedankt voor jullie tips!

    Groetjes

    Suzanne

  • #2
    Re: Gezocht: locatie trouwfoto's

    Ga je zelf je eigen foto's nemen? zoniet... da's de verantwoordelijkheid van de fotograaf hoor! Die weet heus wel wat werkt en niet werkt...

    welkom op BD trouwens..
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: locatie trouwfoto's

      Ik val d_oracle bij: het zoeken van een locatie is de taak van de fotograaf, niet van jou. Je fotograaf zal je suggesties apprecieren en indien mogelijk je wensen respecteren, maar het lijkt me sterk dat je zelf op zoek moet / wil gaan...

      Concreet: Antwerpen is niet echt mijn regio dus ik kan je niet helpen...
      www.135mm.be
      @135mm_leuven
      info@135mm.be

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: locatie trouwfoto's

        Ga eens kijken in de buurt van de zeevaartschool aan de Oosterweelsteenweg. Je hebt daar wat oude industrie in de buurt van het Amerikadok, wat sporen en wagons de daar staan, in de verte een industriële skyline en soms wat prettige schepen in de buurt. Geen toplocatie voor regenweer, maar een ietwat creatieve fotograaf zal er een gevarieerde set leuke foto's kunnen maken.

        By the way: wat wiens verantwoordelijkheid is, is niet meer dan een kwestie van afspreken, niwaar?
        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

        Comment

        Working...
        X