Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht : locatie oude cinemazaal voor fotoshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht : locatie oude cinemazaal voor fotoshoot

    De titel verraadt het al : ik zoek een oude cinemazaal om er een fotoshoot te laten doorgaan.
    Liefst in een perimeter van 70 km rond Brussel. De staat van de zaal doet er niet echt toe. Hoeft echt niet meer in gebruik te zijn.
    Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

    Mvg,

    Tjerri

    ps. Indien jullie niet willen dat het een stormloop wordt op die locatie mogen jullie mij gerust een PM sturen.

  • #2
    Re: Gezocht : locatie oude cinemazaal voor fotoshoot

    Vroeger had je in Haacht Studio2000. Deze is een aantal jaren geleden gestopt en zou herbruikt worden als dienstcentrum (cultuurcentrum).

    Misschien eens contact opnemen met het gemeentebestuur en waarschijnlijk kunnen zij hierover meer info geven.

    Of er effectief nog iets is van bioscoopinfrastructuur weet ik niet.
    Vroeger was dit een klein zaaltje met van die stoffen klapstoeltjes en een drankpauze tijdens de films zodat ze ook nog iets konden verdienen.


    Succes

    Steven
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht : locatie oude cinemazaal voor fotoshoot

      Ik weet niet hoe belangrijk die shoot is, maar als je er een eind voor wil rijden, dan weet ik een hééle oude cinema, complete met oude loketten, de oude inrichting en oude zalen in Luxemburg, nog steeds in gebruik.
      ______
      www.vue.photo

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht : locatie oude cinemazaal voor fotoshoot

        Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
        Ik weet niet hoe belangrijk die shoot is, maar als je er een eind voor wil rijden, dan weet ik een hééle oude cinema, complete met oude loketten, de oude inrichting en oude zalen in Luxemburg, nog steeds in gebruik.
        Heb je het dan over de provincie of over het land ?

        Tjerri

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht : locatie oude cinemazaal voor fotoshoot

          Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
          Vroeger had je in Haacht Studio2000. Deze is een aantal jaren geleden gestopt en zou herbruikt worden als dienstcentrum (cultuurcentrum).

          Misschien eens contact opnemen met het gemeentebestuur en waarschijnlijk kunnen zij hierover meer info geven.

          Of er effectief nog iets is van bioscoopinfrastructuur weet ik niet.
          Vroeger was dit een klein zaaltje met van die stoffen klapstoeltjes en een drankpauze tijdens de films zodat ze ook nog iets konden verdienen.


          Succes

          Steven
          Neen, da's verleden tijd
          Ik woonde er op 200 m afstand. Ik word dus oud ...

          Tjerri

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht : locatie oude cinemazaal voor fotoshoot

            Het land, en de stad in het land :-)



            Je vindt er ook wel wat foto's van op Google.

            Ik heb er ooit opgesloten gezeten omdat ik na de film nog naar het toilet ging en ze vijf minuten na de voorstelling de boel al gesloten hadden. Zelfs de toiletten zijn er nog helemaal retro trouwens, en omdat ik er toch niet uit kon, ben ik maar op verkenning gegaan, ook "backstage". Je wordt helemaal terug in de tijd gegooid.

            Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
            Heb je het dan over de provincie of over het land ?

            Tjerri
            ______
            www.vue.photo

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht : locatie oude cinemazaal voor fotoshoot

              Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
              Het land, en de stad in het land :-)



              Je vindt er ook wel wat foto's van op Google.

              Ik heb er ooit opgesloten gezeten omdat ik na de film nog naar het toilet ging en ze vijf minuten na de voorstelling de boel al gesloten hadden. Zelfs de toiletten zijn er nog helemaal retro trouwens, en omdat ik er toch niet uit kon, ben ik maar op verkenning gegaan, ook "backstage". Je wordt helemaal terug in de tijd gegooid.
              Da's nog een goed idee. Iedereen laat zich opsluiten met materiaal en zodra iedereen weg is een uitgebreide fotoshoot maken. No stress. Spijtig dat het zover rijden is :-(
              Maar toch bedankt om mee te denken.

              Tjerri

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht : locatie oude cinemazaal voor fotoshoot

                cinema 'de Keizer' in Lichtervelde is nog een authentieke dorpscinema.

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht : locatie oude cinemazaal voor fotoshoot

                  Héél goeie tip ! Tnx.

                  Tjerri

                  Comment

                  Working...
                  X