Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji X100s: eerste indrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji X100s: eerste indrukken

    in een blogje:



    Bedankt om te lezen!
    Nikon D7000 - Nikon D3100 - Sigma 10-20 F4-5.6 - Nikon 16-85mm - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 55-300mm - Tamron 90mm

  • #2
    Re: Fuji X100s: eerste indrukken

    Ik vind het weinig informatief. Ten eerste vind ik het al raar dat je "eerste indrukken" geeft van een camera die ondertussen al niet meer te koop is. Inhoudelijk vertel je eigenlijk ook weinig nieuws. Wat je vertelt zul je in elk andere review van de x100 reeks vinden. Het valt daarom nogal op dat dit vooral zelf-promotie is.

    Nu goed, daar zou ik allemaal nog mee kunnen leven, ware niet niet dat je een foto hebt gebruikt van een x10 in je artikel
    http://kasper.photography & Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Fuji X100s: eerste indrukken

      Toch toch.
      Heel beknopt weergegeven in 4 hoofdpunten.

      En het laatste punt zegt echt alles: 4. Veel mogelijkheden
      De Fuji biedt de allerhoogste kwaliteit op allerlei soorten fotografie. Nachtfotografie, street, portret.

      Meer moet een kandidaat koper toch niet weten om de interesse te wekken?

      Blijven bloggen, Vincent !
      Ik ben fan

      Comment


      • #4
        Re: Fuji X100s: eerste indrukken

        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        Toch toch.
        Heel beknopt weergegeven in 4 hoofdpunten.

        En het laatste punt zegt echt alles: 4. Veel mogelijkheden
        De Fuji biedt de allerhoogste kwaliteit op allerlei soorten fotografie. Nachtfotografie, street, portret.

        Meer moet een kandidaat koper toch niet weten om de interesse te wekken?

        Blijven bloggen, Vincent !
        Ik ben fan
        bedankt!
        Nikon D7000 - Nikon D3100 - Sigma 10-20 F4-5.6 - Nikon 16-85mm - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 55-300mm - Tamron 90mm

        Comment


        • #5
          Re: Fuji X100s: eerste indrukken

          Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
          Ik vind het weinig informatief. Ten eerste vind ik het al raar dat je "eerste indrukken" geeft van een camera die ondertussen al niet meer te koop is. Inhoudelijk vertel je eigenlijk ook weinig nieuws. Wat je vertelt zul je in elk andere review van de x100 reeks vinden. Het valt daarom nogal op dat dit vooral zelf-promotie is.

          Nu goed, daar zou ik allemaal nog mee kunnen leven, ware niet niet dat je een foto hebt gebruikt van een x10 in je artikel
          Bedankt voor jouw feedback. Afbeelding is aangepast.
          Nikon D7000 - Nikon D3100 - Sigma 10-20 F4-5.6 - Nikon 16-85mm - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 55-300mm - Tamron 90mm

          Comment


          • #6
            Re: Fuji X100s: eerste indrukken

            Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
            Ik vind het weinig informatief. Ten eerste vind ik het al raar dat je "eerste indrukken" geeft van een camera die ondertussen al niet meer te koop is. Inhoudelijk vertel je eigenlijk ook weinig nieuws. Wat je vertelt zul je in elk andere review van de x100 reeks vinden. Het valt daarom nogal op dat dit vooral zelf-promotie is.

            Nu goed, daar zou ik allemaal nog mee kunnen leven, ware niet niet dat je een foto hebt gebruikt van een x10 in je artikel
            Vind ik toch ook...
            Goed bedoeld waarschijnlijk, maar je geeft bijvoorbeeld aan dat je zult vergelijken met een d7000 , maar doet dat dan op geen enkel moment....
            Als je een vernieuwende blog wilt schrijven over een camera die al zo lang uit is dan kan je toch extra uitwijden over de dingen die ondertussen verbeterd zouden moeten zijn met een systeemupdate (firmware).

            Er is dus ruimte voor verbetering, misschien doe je dat nog?


            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
            portfolio en workshops:
            https://www.bennybulke.com/

            Comment

            Working...
            X