Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fout op forum blijkbaar ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fout op forum blijkbaar ??

    Nog iemand last van een fout op het forum wanneer je iets post ?

    Het duurt namelijk even voordat er geplaatst wordt en dan wordt het ook meestal 2 keer geplaatst als je niet oplet
    Ik zie dat er al verschillende mensen met dubbele postings zitten, dus ligt blijkbaar niet enkel aan mij
    Is sinds gisteren begonnen die miserie

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Fout op forum blijkbaar ??

    Ja ik, gisteren en daar straks ook.
    Ze zullen eraan werken zeker, het vernieuwde forum dan hé.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Fout op forum blijkbaar ??

      Hier ook en het duurt lang voordat een foto is opgeladen met het risico dat je nog maar eens drukt...dan dubbele post
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Fout op forum blijkbaar ??

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Ja ik, gisteren en daar straks ook.
        Ze zullen eraan werken zeker, het vernieuwde forum dan hé.
        Geen commentaar hierop. Ik meen me ter herinneren dat we plots zware extra uitgaves hadden omdat in het verleden er niemand aan dacht een testserver te gebruiken om een migratie uit te testen, voor te bereiden ...
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Fout op forum blijkbaar ??

          Idem hier. Forum werk erg traag bij het plaatsen van berichten.
          Lezen lukt verder prima.

          Comment


          • #6
            Re: Fout op forum blijkbaar ??

            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
            Geen commentaar hierop. Ik meen me ter herinneren dat we plots zware extra uitgaves hadden omdat in het verleden er niemand aan dacht een testserver te gebruiken om een migratie uit te testen, voor te bereiden ...
            Het oude en nieuwe forum staan op aparte servers ...

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Re: Fout op forum blijkbaar ??

              Hebben we dat niçet nog eens gehad een tijd geleden? Of was dat op een ander forum?

              EDIT: largeformatphotography heeft identiek hetzelfde probleem op dit moment. Ook vBulletin software v4.2.5. (Belgiumdigital is 4.2.2). Lijkt dus ofwel eigen aan die software te zijn ofwel iets anders op het net.
              Last edited by Spanik; 31 juli 2022, 10:59.

              Comment


              • #8
                Re: Fout op forum blijkbaar ??

                Zowel gisteravond als tot daarnet dezelfde problemen. Post maken, en lang moeten wachten eer de post geplaatst is.
                Vooraleer de post effectief geplaatst wordt, krijg ik dit bericht te zien.

                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Fout op forum blijkbaar ??

                  En in Edge zien we dit dan:

                  De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht
                  Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 11 seconden.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fout op forum blijkbaar ??

                    Het duurt inderdaad een hele tijd eer een bericht effectief gepost wordt, maar het wordt ook wel effectief gepost.
                    Telkens je opnieuw op "post" klikt wordt het nogmaals gepubliceerd.
                    Momenteel is een beetje geduld vereist

                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fout op forum blijkbaar ??

                      Nog steeds, en 't is intussen bijna augustus ( )aan de gang.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fout op forum blijkbaar ??

                        LesC,

                        Zeg nu niet dat het een maand heeft geduurd hé ... [emoji6]

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fout op forum blijkbaar ??

                          Lol
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fout op forum blijkbaar ??

                            Opgelost? Daarnet een berichtje gepost en dat stond er direct op.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fout op forum blijkbaar ??

                              Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                              Opgelost? Daarnet een berichtje gepost en dat stond er direct op.
                              Dit mag inderdaad ook eens vermeld worden.
                              nikon coolpix s9100

                              Comment

                              Working...
                              X