Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fototoestel gestolen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fototoestel gestolen

    Ben terug van Parijs maar mijn fototoestel is daar gestolen en het ergste is dat het nog door mensen van mijn eigen school is
    Maar weer werken voor een nieuwe, dus het zal een tijdje zonder zijn want ik ben maar student
    Greetz Kris
    Canon Powershot A70
    http://www.pbase.com/krisv

  • #2
    Kris, dat snap ik niet goed... je WEET blijkbaar dat het door mensen van je eigen school is gebeurd... dan kan je toch de politie contacteren ? Of ben ik te naïef ?
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

    Comment


    • #3
      Originally posted by krisv
      Ben terug van Parijs maar mijn fototoestel is daar gestolen en het ergste is dat het nog door mensen van mijn eigen school is
      Maar weer werken voor een nieuwe, dus het zal een tijdje zonder zijn want ik ben maar student
      Kris, is dat een veronderstelling of heb je daar bewijzen van? Want als je weet wie wat gedaan heeft, dan is de zaak toch vrij simpel, of ben ik mis????
      I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

      Comment


      • #4
        Kris man, en je weet wie ? Handelen dan kerel !

        Comment


        • #5
          ik weet niet echt wie, we waren met 100 mensen. De camera lag op de kamer van een kameraad toen we weg gingen, ik vroeg nog aan hem of zijn deur gesloten was en hij zei ja, maar dat zal blijkbaar toch niet geweest zijn. In de gang waar wij lagen waren alleen maar mensen van ons school dus daarom ben ik bijna zeker dat het iemand van onze school was. Er is niet ingebroken ofzo dus ik kan de politie er niet bijhalen.
          Greetz Kris
          Canon Powershot A70
          http://www.pbase.com/krisv

          Comment


          • #6
            en hotelpersoneel ??

            Ik zou het hier toch niet zomaar bij laten.
            Als het een zakdoek was ja, maar niet voor zo'n dure spullen.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #7
              Wat rot zeg!
              Net zoals Tom314 zou ik het er ook niet bij laten.
              Als je een vermoeden hebt dat het iemand van je school is, waarom spreek je er de directie niet over aan?
              eMJeke
              website

              Comment


              • #8
                Dat is slecht nieuws
                Je kan altijd proberen vind ik, je weet maar nooit......
                "Alive and Kicking"

                http://www.pbase.com/tinnew

                Comment


                • #9
                  Personeel kan het bijna niet zijn want het is 's nachts gebeurd.
                  Ik heb het tegen de leraars gezegd die erbij waren. Ze hebben gevraagd in de bus ofdat iemand iets wist maar meer konden ze ook niet doen zeiden ze.
                  Veel kan ik niet doen. Er is niet ingebroken anders kreeg ik nog een deel terug van de verzekering, ik zou graag iets doen maar ik kan niks doen. Ik zou het hier ook niet bij willen laten maar ik heb weinig keus denk ik.
                  Greetz Kris
                  Canon Powershot A70
                  http://www.pbase.com/krisv

                  Comment


                  • #10
                    Euhm, de schooldirectie kan een onderzoek instellen. Lijkt me niet meer dan normaal. Vroeger bij ons op school ook gebeurd wegens iemands portefeuille gestolen.
                    ToM.___ //Fuji s602.
                    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                    It goes to 11 you know? 1 louder.

                    Comment


                    • #11
                      Kris, er is een verschil van niet willen en niet kunnen. Natuurlijk is het gemakkelijker om te zeggen dat ze niet meer kunne doen. Als je daar kontent mee bent zijn zij van alle last en ambras af ! Ik ken dat, maar ik zou me er niet zo gemakkelijk bij neerleggen hoor !

                      Comment


                      • #12
                        Kris, handelen man. Laat een onderzoek instellen bij je schooldirectie en haal er onmiddellijk de politie bij. Niet te lang wachten want diegene die het gestolen heeft zal niet wachten om het ergens te verpatsen.
                        http://www.pvhsdw.be

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by krisv

                          [knip]
                          Veel kan ik niet doen. Er is niet ingebroken anders kreeg ik nog een deel terug van de verzekering, ik zou graag iets doen maar ik kan niks doen. Ik zou het hier ook niet bij willen laten maar ik heb weinig keus denk ik.
                          Je hebt wel een keuze...
                          Diefstal is diefstal... of er nu inbraak was of niet doet weinig ter zake.

                          Het enige dat ze onder uw neus gaan schuiven is "onzorgvuldig handelen" omdat de deur niet gesloten was.

                          Naar de politie en aangifte doen.

                          Zo werd mijn zoon zijn GSM - op school - gestolen (uit zijn boekentas genomen). Wegens de specifieke situatie moest het een medeleerling zijn.
                          De Politie is de naar shool geweest en heeft (verdachte) lln ondervraagt.
                          De directie verschoot zich een bult, want tegen mij hadden ze gezegd dat de Politie voor zo'n bagatel toch niet afkomt...

                          Goed aandringen en in uw PV laten opnemen dat je "onderzoeksdaden" vraagt/eist!

                          Comment


                          • #14
                            Bedankt voor jullie informatie, nu weet ik wat ik moet doen. Ik wou het er ook niet bij laten maar iedereen zei dat ik niks kon doen. Ik ga zo snel mogelijk langs de politie en dinsdag ga ik naar de directie. Hopelijk komt er iets uit de bus...
                            Greetz Kris
                            Canon Powershot A70
                            http://www.pbase.com/krisv

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by krisv
                              Bedankt voor jullie informatie, nu weet ik wat ik moet doen. Ik wou het er ook niet bij laten maar iedereen zei dat ik niks kon doen. Ik ga zo snel mogelijk langs de politie en dinsdag ga ik naar de directie. Hopelijk komt er iets uit de bus...
                              Succes ! We duimen voor je !!!

                              Comment

                              Working...
                              X