Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fototoestel gestolen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fototoestel gestolen

    Ben terug van Parijs maar mijn fototoestel is daar gestolen en het ergste is dat het nog door mensen van mijn eigen school is
    Maar weer werken voor een nieuwe, dus het zal een tijdje zonder zijn want ik ben maar student
    Greetz Kris
    Canon Powershot A70
    http://www.pbase.com/krisv

  • #2
    Kris, dat snap ik niet goed... je WEET blijkbaar dat het door mensen van je eigen school is gebeurd... dan kan je toch de politie contacteren ? Of ben ik te naïef ?
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

    Comment


    • #3
      Originally posted by krisv
      Ben terug van Parijs maar mijn fototoestel is daar gestolen en het ergste is dat het nog door mensen van mijn eigen school is
      Maar weer werken voor een nieuwe, dus het zal een tijdje zonder zijn want ik ben maar student
      Kris, is dat een veronderstelling of heb je daar bewijzen van? Want als je weet wie wat gedaan heeft, dan is de zaak toch vrij simpel, of ben ik mis????
      I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

      Comment


      • #4
        Kris man, en je weet wie ? Handelen dan kerel !

        Comment


        • #5
          ik weet niet echt wie, we waren met 100 mensen. De camera lag op de kamer van een kameraad toen we weg gingen, ik vroeg nog aan hem of zijn deur gesloten was en hij zei ja, maar dat zal blijkbaar toch niet geweest zijn. In de gang waar wij lagen waren alleen maar mensen van ons school dus daarom ben ik bijna zeker dat het iemand van onze school was. Er is niet ingebroken ofzo dus ik kan de politie er niet bijhalen.
          Greetz Kris
          Canon Powershot A70
          http://www.pbase.com/krisv

          Comment


          • #6
            en hotelpersoneel ??

            Ik zou het hier toch niet zomaar bij laten.