Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's ontwikkelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's ontwikkelen

    Beste fotoliefhebbers,

    Heb op vakantie een 270 tal digitale foto's genomen( voor het eerst) en zou die natuurlijk graag doorsturen voor ontwikkeling...
    Vraag:welke firma raden jullie mij aan ( spector , agfa enz..)qua prijs // kwaliteit , en kan je zomaar ongeveer 300Mb doorsturen???

    Dank u alvast

    Ivan

  • #2
    "Ontwikkelen" zul je zelf moeten doen (Photoshop bvb) voor zover nodig natuurlijk. En om te laten afdrukken: www.photobox.ie
    Zeer snel en kwalitatief zeer goed. Betaling met VISA en foto's steeds na maximaal 3 dagen in de bus.

    Ludovic
    EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
    BD0118BE

    Comment


    • #3
      www.foto.com in Belgie is goedkoper sneller en ook goed €0.09 per afdruk.
      CANON Ixus 500
      CF 512Mb Apacer Photo Steno Pro

      Comment


      • #4
        Originally posted by tinamar
        www.foto.com in Belgie is goedkoper sneller en ook goed €0.09 per afdruk.
        Je kan er wel max 99 foto's per keer doorsturen, zie : http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=47181
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Ik laat ook mijn foto's bij http://www.photobox.ie afdrukken, en iedere keer klasseafdrukken.
          Cypho
          Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

          Comment


          • #6
            Hier nog een photobox gebruiker.
            Zeer tevreden over, goede service, prachtfoto's en niet duur.
            ***Canon 300D * kitlens * ...

            Comment


            • #7
              Bij mij ook Photobox... al honderden foto's laten afdrukken bij Photobox, zelfs tassen en muismatjes en steeds 100% tevreden.
              Is iets duurder, maar kwaliteit heeft z'n prijs, da's met alles zo.

              Comment


              • #8
                Originally posted by mic
                Bij mij ook Photobox... al honderden foto's laten afdrukken bij Photobox, zelfs tassen en muismatjes en steeds 100% tevreden.
                Is iets duurder, maar kwaliteit heeft z'n prijs, da's met alles zo.
                Ik heb juist de prijs effe bekeken van photobox: €0.28 per foto. Dat is meer dan het 3 dubbel van wat je bij foto.com betaald. Is de keuze dan niet snel gemaakt of is de kwaliteit bij photobox zoveel beter?
                Gallery: http://www.fotogallerij.be

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tinamar
                  www.foto.com in Belgie is goedkoper sneller en ook goed €0.09 per afdruk.
                  9 cent per afdruk is wel heel goedkoop. Ideaal voor groot aantallen afdrukken.
                  Groetjes, Blord

                  Canon 7D en wat lenzen.

                  Comment


                  • #10
                    ook de foto service van de hema moet erg goed zijn.



                    FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
                    Canon EOS600d

                    Comment


                    • #11
                      Ook even kijken bij www.pixum.nl goedkoop en goede kwaliteit.


                      Groeten Omega.

                      www.digiwaart.nl

                      Comment


                      • #12
                        Photobox ken ik niet. Ik ben tevreden over Pixum (http://www.pixum.nl). Spector viel tegen. Kodak geeft 'lichter' gekleurde foto's. En voor (naar mijn aanvoelen toch)kwaliteitsafdrukken ... http://www.elka.be (in Zonhoven). Die laatste is wel de duurste.
                        eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

                        eLDee's webstek

                        Comment


                        • #13
                          Heb vernomen dat foto.com wel goedkoop is, maar niet echt super kwaliteit biedt.

                          Ik zweer bij www.photoways.com (ook al had ik onlangs een klein probleempje, dat gelukkig nu opgelost is).

                          Comment


                          • #14
                            heel content van http://www.elka.be/.
                            goeie kwaliteit, rappe service via uw fotograaf in de buurt.
                            betalen en afhalen bij uw fotograaf.

                            prijs weet ik niet zo direct....
                            www.loft6.be

                            Comment


                            • #15
                              Beste mensen,

                              Ik heb hier al enkele keren die Photobox horen vallen. Uiteraard ben ik geïnteresseerd in kwalitatieve pics, maar als ik kijk naar de prijzen weet ik het toch niet goed meer hoor. Ik zou eigenlijk een 50-tal pics willen laten printen op een 30*20. Het verschil tussen photobox in prijs is toch wel meer dan een volle Euro.

                              Is het verschil in kwaliteit dan zooo groot dat het die Euro rechtvaardigt? Kan iemand me dan es precies beschrijven in wat die kwaliteit zich dan vertaald? Of beter... misschien een absurd voorstel, maar kom, heeft iemand toevallig een print van laten we zeggen de Hema en een print van Photobox? Fotootje van nemen misschien?

                              Wat ik maar wil zeggen is: Ik BEN zeer geïnteresseerd in kwalitatieve prints, maar het woord "kwalitatief" is niet goed genoeg voor mij, ik wil concrete (niet te technische if possible) uitleg waarom mensen zweren bij photobox.

                              Zou waarschijnlijk ook interessant zijn voor Debaery en heel wat anderen.

                              Thanks & Greets, MVanker

                              Comment

                              Working...
                              X