Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoblog met fotogalerij per post

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoblog met fotogalerij per post

    Na heel wat zoekwerk hoop ik dat de mensen hier kunnen helpen:

    Al een hele tijd ben ik op zoek naar een gratis en reclamevrij blog (of script voor een blog), waarbij je per rubriek een tekstje met een bijkomende fotogalerij met grid kunt maken, dus niet slechts één foto of de foto's alleen onder elkaar. Bij Wordpress of blogspot heb ik de verschillende modules en thema's al bekeken, en heb ondervonden dat deze mogelijkheid daar niet bestaat. Ik weet niet of er veel alternatieven zijn, maar zelf heb ik door mijn te beperkte kennis van php en html niet de mogelijkheid dit zelf te schrijven.

    Zijn er gelijkstemmende zielen die ooit de oplossing hebben gevonden?

    - geen wordpress of blogspot
    - liefst gratis (zeker geen maandelijkse kost)
    - reclamevrij

  • #2
    Re: Fotoblog met fotogalerij per post

    Hallo,

    Dat kan wel in Wordpress hoor. Zoek eens in de plug-ins en je vindt wel wat je zoekt.

    Jaja


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Fotoblog met fotogalerij per post

      Met wordpress lukt dit idd. Ik doe het al jaren zo. Check even mijn fotoblog. Als je naar beneden scrolled vind je talrijke voorbeelden. Op de grid klikken en je komt in een diavoorstelling terecht.
      Is gratis en 'bijna' vrij van reclame op een kleine banner na onderaan de blog maar die ik niet storend vind. Blog is al sinds 2009 in de lucht en ik heb nog steeds mijn vrije - gratis - ruimte niet opgebruikt. Thema is MistyLook. User interface is spotgemakkelijk in gebruik. Nooit geen problemen gehad en spamvrij.

      Tjerri

      Comment


      • #4
        Re: Fotoblog met fotogalerij per post

        Tjerri, kun je die grid ook regelen? Want bij jou lijkt nogal een (misschien met opzet) chaos. En kun je datzelfde krijgen, maar dan in een andere kleur?

        Comment


        • #5
          Re: Fotoblog met fotogalerij per post

          Oorspronkelijk geplaatst door kleintje Bekijk bericht
          Tjerri, kun je die grid ook regelen? Want bij jou lijkt nogal een (misschien met opzet) chaos. En kun je datzelfde krijgen, maar dan in een andere kleur?
          Zes verschillende lay-outs. Chaos , netjes in kolommen en rijen, onder mekaar, cirkels, ééntje als cover met al de rest achter of ze allemaal apart in één blog plaatsen. Je kan ze door te klikken openen in de blog zelf of openen in een aparte pagina. Ik snap niet wat je bedoelt met kleur ?

          Tjerri

          Comment


          • #6
            Re: Fotoblog met fotogalerij per post

            Met kleur bedoel ik de achtergrondkleur van de pagina.

            Comment


            • #7
              Re: Fotoblog met fotogalerij per post

              Oorspronkelijk geplaatst door kleintje Bekijk bericht
              Met kleur bedoel ik de achtergrondkleur van de pagina.
              Yup. Je kan eender welke kleur installeren met het 'achtergrondkleur mengpaneel' in je dashboard panel. Kleur kiezen en wijzigingen opslaan. Een paar seconden later is je blog in een nieuw kleurjasje.

              Tjerri

              Comment

              Working...
              X