Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto.com leeft nog?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto.com leeft nog?

    Beste BD'rs,


    mijn zus heeft een kleine bestelling (66 foto's) vorige week maandag besteld via foto.com.
    Ze heeft hiervan een bevestiging gekregen dat het verzonden is op dinsdag de dag erna om 16u30.

    Tot op vandaag heeft ze niets ontvangen terwijl er ook nog bijstond dat de gemiddelde wachttijd 1 tot 2 werkdagen is. Dit had toch al lang aangekomen moeten zijn? Ze heeft al een e-mail gestuurd maar krijgt geen reactie, telefonisch is blijkbaar niet mogelijk.

    Zijn er nog die deze ervaring hebben of onlangs een bestelling geplaatst?

    Greetz, RonnyE

  • #2
    Re: Foto.com leeft nog?

    juist een mailtje gekregen van zus met het volgende van foto.com:

    Beste klant,

    Deze bestelling is verzonden op 2/7 .
    Mogelijk waren er toen vertragingen bij de post.

    Mag ik je vragen om te wachten tot 16/7 alvorens ons terug te contacteren?
    Het is mogelijk dat uw bestelling nog onderweg is.
    Indien u dan nog niets ontvangen heeft zal ik opdracht geven om je bestelling nogmaals af te drukken.

    Onze excuses voor het ongemak!

    Mvg,

    Jonathan
    Dutch Support Foto.com



    Dit is toch wel heel absurd, het op de post steken en nu nog eens wachten tot 16 juli??? Waar steekt dit pakje nu bij de post dan??

    Kan dit zomaar?

    Greetz, RonnyE

    Comment


    • #3
      Re: Foto.com leeft nog?

      Ik heb ook zoiets meegemaakt, uiteindelijk hebben ze de bestelling opnieuw gemaakt, heb ik de eerste toch gekregen en is de tweede ergens bij iemand aan de andere kant van het land terecht gekomen. Het was eind goed al goed want ik heb mijn geld van 1 bestelling teruggekregen maar het heeft lang geduurd voor ik de foto's had. Blijkbaar moet je geluk hebben of hadden ik en jous zus toevallig ongeluk.

      Comment


      • #4
        Re: Foto.com leeft nog?

        Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE Bekijk bericht
        Dit is toch wel heel absurd, het op de post steken en nu nog eens wachten tot 16 juli??? Waar steekt dit pakje nu bij de post dan??
        Mijn allereerste bestelling bij foto.com kwam er ook maar niet door. Na een paar dagen eens gemaild en kreeg een soortgelijk antwoord (doch toen was er zelfs geen Nederlandstalige support). Na een paar dagen gebeld, ze gingen navraag doen bij De Post en vroegen aan mij om ook te informeren in mijn postkantoor. Zo gezegd, zo gedaan, de postbode erbij gehaald, overal gezocht maar de bestelling bleef spoorloos. Ook foto.com kon er geen spoor van vinden en na een goeie 4 weken ('t was gelukkig niet dringend) werd besloten dat de bestelling waarschijnlijk verloren was en werd mijn geld teruggestort. Om ze opnieuw af te drukken moest ik ze opnieuw opladen (vermits ze slechts 2 weken op hun servers blijven staan) en mits een telefoontje zou men ervoor zorgen dat mijn bestelling prioritair zou worden afgehandeld. Zover is het wel nooit gekomen want toen ik 's avonds thuis kwam lag mijn bestelling mooi te wachten. Afgestempeld de dag van upload, afgeleverd bijna 5 weken later. Wie is er meermaals in de fout gegaan? De Post. En foto.com heeft diezelfde dag ook nog mijn geld teruggestort. Nadien nog meermaals foto's geupload, nooit een probleem gehad.

        Dus ja, het kan wel degelijk aan De Post liggen.

        Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

        Comment


        • #5
          Re: Foto.com leeft nog?

          leuk, ik heb net 2 fotoalbums in bestelling waarvan ik vind dat ze al lang wegzitten, zal maar eens mailen zeker?????
          Nico, EOS 400D kitlens,tamron 70-300, 50mm1.8II

          Comment


          • #6
            Re: Foto.com leeft nog?

            oef ze zijn dan toch vandaag aangekomen, wel een lichting later dan de eerste post.

            Had de post zelf ook gebeld en ze vertelden dat er geen vertragingen waren. Bovendien is het raar dat ze moest wachten tot de 16e.

            Volgende keer toch ergens anders bestellen zussie :-)


            Greetz, RonnyE

            Comment


            • #7
              Re: Foto.com leeft nog?

              Ik heb misschien al 20 bestellingen bij foto.com gedaan...
              Van 10x15 tot posters.
              Maandagavond uploaden en donderdag netjes bij mij thuis.
              Nog nooit heb ik langer moeten wachten, maar ik mag niet klagen van de post bij ons
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

              Comment


              • #8
                Re: Foto.com leeft nog?

                Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE Bekijk bericht
                oef ze zijn dan toch vandaag aangekomen, wel een lichting later dan de eerste post.

                Had de post zelf ook gebeld en ze vertelden dat er geen vertragingen waren. Bovendien is het raar dat ze moest wachten tot de 16e.

                Volgende keer toch ergens anders bestellen zussie :-)


                Greetz, RonnyE
                En wat is de poststempel?

                Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                Comment


                • #9
                  Re: Foto.com leeft nog?

                  Ik heb precies het zelfde.

                  Vorige week donderdag foto's besteld en nog steeds niet binnen, nu krijg ik plotseling een bericht met :

                  Beste klant,

                  Deze bestelling is verzonden op 13/7.
                  Mogelijk waren er toen vertragingen bij de post.

                  Mag ik je vragen om te wachten tot 27/7 alvorens ons terug te contacteren?
                  Het is mogelijk dat uw bestelling nog onderweg is.
                  Indien u dan nog niets ontvangen heeft zal ik opdracht geven om je bestelling nogmaals af te drukken.

                  Onze excuses voor het ongemak!

                  Mvg,

                  Jonathan
                  Dutch Support Foto.com

                  Er staat toch echt duidelijk 1 - 2 werkdagen.

                  Mvg, Lennard

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto.com leeft nog?

                    Als ik al die perikkelen hoor dan kan ik maar één goede raad geven :

                    Ga naar PIXBOOK , rechtstreeks of via de site van VTB-VAB waar je nog een korting krijgt als je lid bent .

                    Degelijke afwerking en stipt in leveren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto.com leeft nog?

                      Oorspronkelijk geplaatst door weemaes Bekijk bericht
                      Als ik al die perikkelen hoor dan kan ik maar één goede raad geven :

                      Ga naar PIXBOOK , rechtstreeks of via de site van VTB-VAB waar je nog een korting krijgt als je lid bent .

                      Degelijke afwerking en stipt in leveren !
                      Ben je vet mee als je probleem bij De Post zit. De enige keer dat ik vertraging had bij foto.com is trouwens ook een bestelling bij Corné zoek geraakt.

                      Ondertussen wacht ik nog steeds op de publicatie van de poststempels op de vertraagde pakketjes. Nu ja, iedereen doet wat ie wil, maar dat ze tenminste alle info geven voordat ze met modder naar iemand gooien.

                      Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                      Comment

                      Working...
                      X