Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaringen met pixum?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaringen met pixum?

    hoi hoi

    iemand ervaring met deze firma?
    http://www.pixum.nl

    voor het ontwikkelen van foto's?
    kheb er 113 die ik wil laten ontwikkelen.

    vroeger gebruikte ik spector, maar is beetje duur.
    Fujiprint heb ik ook in mijn gemeente, maar dat komt op 0,40 cent voor een 10x15 als ik het in de winkel doe en via internet 0,29 cent.

    pixum kost 0,20 cent en 10 gratis als nieuwe klant.

    natuurlijk, wat is de kwaliteit en hoe zit het met de leveringen?
    goed, op tijd, goeie kwaliteit.

    iemand ervaring mee??

    alvast bedankt.

    greets
    Orc@
    http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

    Canon EOS 10D
    Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

  • #2
    heb met pixum alleen nog maar goede ervaringen
    formaten 10-15 tem A4, en tot nu toe zeer tevreden (5tal bestellingen)

    steeds binnen de week geleverd in stevige verpakking
    (wat niet van kruidvat kan gezegd worden, ik vind de kwaliteit van pixum ook beter )

    mark

    Comment


    • #3
      Pixum heeft een vrij goede naam opgebouwd, maar een paar maand geleden waren er toch enkele mensen die kloegen over inconsistentie in helderheid en ook over banding-achtige verschijnselen in een relatief groot aantal foto's. Zelf heb ik ook enkel positieve ervaringen gehand met Pixum, maar ik ben nog meer tevreden over Photoways. Let wel een beetje op waar je afdrukken bestelt, want er zijn heel wat services die rotzooi afleveren.
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

      Comment


      • #4
        Hey Orca,

        Gisteren mijn eerste bestelling binnengekregen, Het was voor mij de eerste keer dat ik foto's liet afdrukken dus een vergelijk met andere kan ik niet maken.
        Maar ik kan wel zeggen dat ik heel tevreden ben, ik had een testbundeltje samengesteld met een paar speciaal gevallekes tussen om ze eens te testen (tegenlicht,portret met harde schaduw...), en ze kwamen gisteren allemaal uit de envelop zoals ze op mijn scherm werden weergegeven.
        Qua leveringstijd iets minder tevreden, 27 november besteld en dus 10 december geleverd. Maar op mijn envelop stond als land van bestemming Nederland (mijn fout) , dus veronderstel ik dat hij nog eens op en af geweest is.

        Comment


        • #5
          heb photoways tot nu toe gebruikt, is wel wat duurder, maar schitterende kwaliteit (http://www.skynet.be/index.html?or=tpm&l1=lifestyle&l2=photo)

          maar pixum zijn ook al goede dingen van vermeld, al was geloof ik Phille iets minder te spreken de laatste keer..
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #6
            Ik gebruik altijd Pixum, en steeds tot tevredenheid.
            Als je zulk aantal foto's laat ontwikkelen, best even mailen met Pixum voor extra korting.

            groeten,
            Luc

            Comment


            • #7
              Originally posted by clash
              Ik gebruik altijd Pixum, en steeds tot tevredenheid.
              Als je zulk aantal foto's laat ontwikkelen, best even mailen met Pixum voor extra korting.

              groeten,
              aha, bedankt voor de tip.
              Ik heb een test aangevraagd van 10 foto's.
              maar kloop vast met de betaling.
              denk dat ik het verkeerde aangeduid heb.
              ik moet 2.75 euro betalen in het totaal, beetje lullig maar kom.

              kheb hen gemaild voor meer info, zoals rekeningnummer enzo...

              mvg
              Orc@
              http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

              Canon EOS 10D
              Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

              Comment


              • #8
                Originally posted by tom314
                heb photoways tot nu toe gebruikt, is wel wat duurder, maar schitterende kwaliteit (http://www.skynet.be/index.html?or=tpm&l1=lifestyle&l2=photo)

                maar pixum zijn ook al goede dingen van vermeld, al was geloof ik Phille iets minder te spreken de laatste keer..
                hoi Tom

                Bedankt voor de tip.
                Kwas ondertussen al beginnen uploaden nr Fujifilm. Man dat gaat traag, en op het einde nog error ook.
                2e maal idem.
                dus Fuji heeft afgedaan.

                ik denk voor de eerste maal eens bij photoways ga bestellen.
                mijn eerste 10 gratise heb ik ook al besteld bij pixum.
                kzal dan eens vergelijken.

                greets
                Orc@
                http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

                Canon EOS 10D
                Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

                Comment


                • #9
                  Zeer tevreden met www.Pixum.nl al een paar honderd laten afdrukken.
                  Gemiddelde levertijd bij 1 formaat foto's "4 dagen".

                  Ook www.Photobox.ie is een zeer goed adres alleen wel een stukkie duurder, maar ook een aanrader, hebben iets warmere foto's, wel meer keus in maten, grote maten duur! levering in 3 a 4 dagen.





                  Groeten Omega.

                  www.digiwaart.nl

                  Comment


                  • #10
                    Ik doe mijn foto's ook altijd bij pixum binnen, en tot hier toe nog geen problemen gehad !!!
                    Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
                    www.bartvo.be

                    Comment


                    • #11
                      pixum : alleen maar goeie ervaringen ...
                      embee ::: nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        kheb ondertussen ook prijsvermindering gevraagd voor grote oplage's.
                        En al antwoord gekregen.
                        2 vragen beantwoord binnen de 20 minuten.
                        Prima service tot nu toe...

                        nu nog prachtige foto's.



                        mvg
                        Orc@
                        http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

                        Canon EOS 10D
                        Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

                        Comment


                        • #13
                          ik heb alleen maar positieve ervaringen met pixum. altijd snel (binnen de 4 dagen) voor gewone foto's en tot één week voor speciale bestellingen (een tas met een foto op).
                          eos 60D met sigma 17-70 2.8-4, canon 18-55 mm + canon 75-300 mm IS USM-lens + sigma 50-500 mm + speedlite 420EX
                          --- sinds ik een fototoestel heb, zie ik veel beter ---

                          Comment


                          • #14
                            Pixum heb ik alleen maar positieve ervaringen mee. Leveringen altijd binnen een week (foto's van 1 formaat enkele dagen). Mooie foto's, heb er ook al eens een 'megaformaat' (30x45) laten afdrukken en was zeer tevreden!!!

                            Comment


                            • #15
                              Heel ons trouwalbum is gedaan met pixum (verschillende 30x45'ers)
                              Zeer tevreden!
                              (enig minpunt: snel krasjes op de foto's (maar misschien is dit normaal...)
                              ikzelf Casio QV-3500EX - mijn broer DMC-FZ2 (http://home.tiscali.be/krisentom/fz2/index.html)

                              Comment

                              Working...
                              X