Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaringen met pixbook ? Iemand ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaringen met pixbook ? Iemand ?

    Ik zag net de advertentie hierboven van pixbook en vroeg me af of iemand al eens zo'n boek heeft laten drukken van zijn/haar foto's ...en wat de mening is over de kwaliteit van het boek ?

  • #2
    Re: ervaringen met pixbook ? Iemand ?

    Ik heb een maand of zowat geleden een dergelijk boekje laten toekomen.
    Toen heette het nog fotoalbum dacht ik.
    Wel mooi, kwaliteit van een laserprinter, wat het ook is. Ingebonden met een spiraal.
    Het is minder dan fotokwaliteit maar daarentegen staat dat er geen losse foto's insteken zoals in een klassiek album. Je kunt er ook teksten in kwijt.
    Een niet eens zo origineel geschenk waar ik mijn schoonmoeder met de foto's van een familiefeest best gelukkig heb mee gemaakt.
    Laat eerst een kleintje maken, of het goedkoopste en oordeel of het aan uw normen voldoet.
    Als je over een kleurenlaserprinter en een bindsysteem (niet eens zo kostelijk) kunt beschikken draai je algauw zelf iets dergelijks in elkaar.


    mvg,
    Cortocari

    Comment


    • #3
      Re: ervaringen met pixbook ? Iemand ?

      Het mijne is er deze morgen aangekomen.
      De Foto's zien er idd uit alsof ze geprint zijn met een laserprinter.
      maar ze zijn zeer netjes ingebonden in een plastiek mapje met schroefjes
      ( mooi werk )
      Het papier is zijdeglans ( ong. 160 gr/m² )

      of ik er nog ga bestellen? Ja !

      ( en ik heb er geen aandelen van )
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Re: ervaringen met pixbook ? Iemand ?

        ha thanks voor de reacties ... 2 dingen vind ik dan wat minder (de manier waarop 't ingebonden is en de printkwaliteit) ... ik ga gewoon mijn foto's op de traditionele manier dan laten afdrukken en zelf in een album steken met veel plak en vloek werk ..voor mij is de printkwaliteit toch het belangrijkste..
        Thanks voor de reacties !

        Comment


        • #5
          Re: ervaringen met pixbook ? Iemand ?

          ze gebruiken m.i. wel een erg (té ??) doeltreffende compressiemethode als je foto's in het programma sleept... als ik de fotos in de map "Mijn Documenten\Mijn Pixbooks\naam" ga bekijken (en een paar afprint) krijg ik af en toe "blokjes". (A4 nog maar 250 kb groot) Spijtig, want een erg goed idee!

          Comment


          • #6
            Re: ervaringen met pixbook ? Iemand ?

            Ik probeer hier net v2.1 te installeren ... installatie succesvol ... maar bij het opstarten een error en gedaan ermee

            "Failed to load control 'CommonDialog' from Comdlg32.ocx. Your version of Comdlg32.ocx may be outdated. Make sure you are using the version of the control that was provided with your application."

            Comment


            • #7
              Re: ervaringen met pixbook ? Iemand ?

              Heb ook een boekje (A5 15 blz) besteld, is wel mooi afgewerkt daaromtrent geen probleem, ook de service was heel goed maar de prijs is volgens mij wel wat aan de hoge kant.
              Groeten
              Dirk

              Comment


              • #8
                Re: ervaringen met pixbook ? Iemand ?

                Op 13 december besteld. Vandaag 23 december nog steeds niets ontvangen. Hun website en mails vermelden nochtans 3 werkdagen.

                Ook geen bericht gekregen, of bevestiging van verzending. Niets.

                Was bedoeld als kerst cadeau.

                NOOIT MEER PIXBOOK.

                Comment


                • #9
                  Re: ervaringen met pixbook ? Iemand ?

                  Wel vreemd, bij mij de tweede werkdag volgend op de bestelling thuis in de bus.

                  Bij ons is er wel met het nieuwe Georoute systeem van de Post geen staat meer te maken op de postbedeling misschien is dit ook een mogelijkheid.

                  Maar alle hoop is nog niet verloren der is morgen nog een dag he .
                  Last edited by ddenolf; 23 december 2004, 21:02.
                  Groeten
                  Dirk

                  Comment


                  • #10
                    Re: ervaringen met pixbook ? Iemand ?

                    'k heb dan toch begin deze week (zondag 2 januari) een bestelling doorgestuurd (en betaald via een gewone overschrijving) en vandaag lagen mijn 2 exemplaren (dubbelprintactie) al thuis in de brievenbus.

                    Ben heel tevreden over de kwaliteit!

                    Voor diegenen die overwegen om een bestelling te plaatsen voor eind februari: http://www.pixbook.be/dezondag/

                    vraagje aan diegenen die eerder al zo'n boekje besteld hebben: het extra blad met de adresgegevens / vermelding pixbook.be... hebben jullie dat er proper kunnen uitscheuren of hebben jullie dat laten zitten?

                    Comment


                    • #11
                      Re: ervaringen met pixbook ? Iemand ?

                      Bij mij zat er een afzonderlijk formulier bij het boekje, dit moest dus niet verwijderd worden.
                      Groeten
                      Dirk

                      Comment


                      • #12
                        Re: ervaringen met pixbook ? Iemand ?

                        Al iemand de 'photobooks' of 'livres photo' al eens getest van Photways.com?
                        http://www.photoways.com/boutique.php?a=livrephoto
                        http://www.photoways.com/boutique.php?a=photobook

                        Benieuwd of dit betere afdrukken zijn dan Pixbook of als de Pixbook albums er al beter uitzien, dan hoor ik het graag?
                        Nikon D2H / AFS 28-70 f/2.8D

                        Comment


                        • #13
                          Re: ervaringen met pixbook ? Iemand ?

                          Ik heb net m'n "test" boekje (5 euro, wordt afgetrokken bij eerst volgende bestelling, reductie code staat achter op de laatste (reclame) bladzijde...
                          als je de software download en installeerd zal hij meteen vragen om een test boekje te maken...

                          Zal ik er nog bestellen? ZEKER !!!
                          An  a day keeps frustration away!
                          http://www.demey-deleus.be

                          Comment

                          Working...
                          X