Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Eindwerk

    Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
    Ik geef een tip. Je moet uitbeelden hoe jij het ziet, niet hoe wij het zien. Ik zou depressie uitbeelden met noten. of citroenen. of tandwielen.

    YMMV Nerdi

    had bijna politiekers gezegd
    Als ik een notenkraker rond m'n "nootjes" zou zien, zou ik ook wel depri worden
    Nikon D5100 + 18-105mm VR
    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

    Comment


    • #17
      Re: Eindwerk

      Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
      Als ik een notenkraker rond m'n "nootjes" zou zien, zou ik ook wel depri worden
      Er wordt vooruitgang geboekt. Ik heb besloten op dit eigenste moment, ook een serie rond dit thema te maken. Moet lukken.

      Enne je noten zijn veilig. Voorlopig toch. Eventueel.
      YMMV. Nerdi
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #18
        Re: Eindwerk

        Oorspronkelijk geplaatst door Studente Bekijk bericht
        1 Moet dat afkraken altijd erbij ? Ik vraag gewoon tips om mijn werk te verbeteren. Ik heb al een duidelijk beeld van hoe ik depressie wil fotograferen.

        2 Maar het is een ruim onderwerp dus misschien denken mensen aan goede dingen waar ik helemaal nog niet aan heb gedacht ? En kan ik er iets mee doen. Maarja!
        1 natuurlijk, vrouwen onder elkaar

        2 Is depressie nu het thema of het onderwerp?
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #19
          Re: Eindwerk

          Oorspronkelijk geplaatst door Studente Bekijk bericht
          Moet dat afkraken altijd erbij ? Ik vraag gewoon tips om mijn werk te verbeteren. Ik heb al een duidelijk beeld van hoe ik depressie wil fotograferen.

          Maar het is een ruim onderwerp dus misschien denken mensen aan goede dingen waar ik helemaal nog niet aan heb gedacht ? En kan ik er iets mee doen. Maarja!
          Die opdrachten zijn bedoeld om zélf te maken. Als je nu al niet zelf kunt bedenken hoe je een opdracht in moet vullen, hoe wil je dat later dan gaan doen?

          Comment


          • #20
            Re: Eindwerk

            Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
            Die opdrachten zijn bedoeld om zélf te maken. Als je nu al niet zelf kunt bedenken hoe je een opdracht in moet vullen, hoe wil je dat later dan gaan doen?
            wie zegt dat? Opdrachten zijn er om te vervullen! Als je daarvoor op succesvolle wijze je netwerk inschakelt en zo een beter resultaat hebt, dan is dat beter dan met een halfgebakken dode mus afkomen. Het is net dat wat ons als soort planeetoverheersend maakt.
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment


            • #21
              Re: Eindwerk

              welkom op BD.
              blijf hier een tijdje rondhangen en je vraag wordt venzelf beantwoord.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #22
                Re: Eindwerk

                Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
                Die opdrachten zijn bedoeld om zélf te maken. Als je nu al niet zelf kunt bedenken hoe je een opdracht in moet vullen, hoe wil je dat later dan gaan doen?

                Ik vraag je toch niet om mijn opdracht te maken, zoals ik al zei heb ik al een duidelijk beeld hoe ik het wil! Mensen interpreteren alles verschillend en ik wou gewoon weten hoe andere mensen depressie interpreteren en zo mijn werk verbeteren.

                Comment


                • #23
                  Re: Eindwerk

                  Oorspronkelijk geplaatst door Studente Bekijk bericht
                  ... ik wou gewoon weten hoe andere mensen depressie interpreteren ...
                  Ik word al depressief als ik 's morgens naar mn lelijk smoel kijk in de spiegel
                  Nikon D5100 + 18-105mm VR
                  Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Eindwerk

                    Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                    Ik word al depressief als ik 's morgens naar mn lelijk smoel kijk in de spiegel
                    haha , dat heb ik ook altijd

                    Comment


                    • #25
                      Re: Eindwerk

                      Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                      Ik word al depressief als ik 's morgens naar mn lelijk smoel kijk in de spiegel
                      ik niet ze, met zo'n lang gezicht zijn de scheermesjes dubbel zo snel versleten.
                      The Knight That Says Ni...kon

                      Comment


                      • #26
                        Re: Eindwerk

                        Ik vind dit een zeer boeiend onderwerp!

                        Moet je deze ziekte ook beschrijven?
                        Hoe ze ontstaat, wat je eraan kan doen, hoe voorkomen,...

                        Denk dat je hier veel beeldmateriaal mee naar buiten kan brengen.

                        Trek een foto van een file, medicatie, werkvloer, mensen in algemeen die er depressief uitzien.
                        Er bestaan therapieën! Misschien kan je deze in beeld brengen?

                        Heb wel wat info, maar heb eigenlijk wel een beetje een lijn nodig hoe of wat jij wil doen.
                        Nikon D800E / D700 / D3200 / OLY PEN en allerhande lenzen

                        Comment


                        • #27
                          Re: Eindwerk

                          Oorspronkelijk geplaatst door Studente Bekijk bericht
                          Ik vraag je toch niet om mijn opdracht te maken, zoals ik al zei heb ik al een duidelijk beeld hoe ik het wil! Mensen interpreteren alles verschillend en ik wou gewoon weten hoe andere mensen depressie interpreteren en zo mijn werk verbeteren.
                          Mijn variant. Ik doe het met bloemen.
                          Ahha !

                          Nerdi
                          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Eindwerk

                            Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                            ik niet ze, met zo'n lang gezicht zijn de scheermesjes dubbel zo snel versleten.
                            De mach 3 turbo gaan toch lang mee, zelfs op mn kop
                            Nikon D5100 + 18-105mm VR
                            Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                            Comment

                            Working...
                            X