Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dunne plastic plaat om foto's op te exposeren ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dunne plastic plaat om foto's op te exposeren ?

    Weet iemand waar ik dunne doorzichtige platen kan vinden, ongeveer 1mm dik of dunner ?
    De afmetingen weet ik nog niet, hangt af van de prijs en al. Zoiets tussen 30x40 en 60x100 waarschijnlijk. MAar meestal kan dat spul gesneden worden denk ik.

    Het gaat om een kunstproject dat in een galerij gaat opgehangen worden. Elke foto en elk gedicht wordt op een dunne transparante plaat geplakt (of geprint indien mogelijk, ook goed) en dat moet dan telkens ook opgehangen worden (gaatjes maken ?) dus het mag niet te zwaar zijn en liefst ook niet teveel buigen of krullen.
    Zoiets als plexiglas, maar het zou echt dun moeten zijn want de plexi-plaat die ik hier heb in de Brico is 4 mm breed en die weegt al goed door bij 100x50cm. En tis ook niet goedkoop.

    Voorlopig was het idee om goedkoop transparant tafellaken te gebruiken (5 euro per m in brico) maar dat wobbelt nogal. De stickerfirma plakt dan een foto-op-sticker erover en dat ziet er al redelijk goed uit (als ik zelf 50 cm sticker op een tafellaken moest plakken zonder bubbels of strepen dan zou ik neergebliksemd worden omwille van het vele vloeken, denk ik ).

    Ze gooien u dood met plastiek verpakkingen maar als ge het zelf nodig hebt dan ..
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

  • #2
    Re: dunne plastic plaat om foto's op te exposeren ?

    En het is niet mijn idee, want ik ben veel praktischer en begin meestal met de mogelijkheden te bekijken ipv omgekeerd
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

    Comment


    • #3
      Re: dunne plastic plaat om foto's op te exposeren ?

      Wat je nodig hebt zijn vellen hoogglans cellofaan , en die zijn te koop in grafische winkels!
      Ze zijn perfect vlak en hebben een dikte van ongeveer 1/10de mm, ze zijn niet echt goedkoop
      maar toch zeker betaalbaar , een standaard afmeting is 70 X 100 cm.

      MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: dunne plastic plaat om foto's op te exposeren ?

        dat hebben ze blij Schleiper of zo ? Want ik zit hier nog eens in niemandsland.. ik zie het niet meteen bij hun producten op de webwinkel.
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

        Comment


        • #5
          Re: dunne plastic plaat om foto's op te exposeren ?

          ik heb wat gevonden, is het, even naar beneden scrollen dit of dit wat je wil, zoekt? Of bel even ben zeker dat ze kunnen helpen. Ze sturen het op als je wil
          Last edited by guido.g; 16 mei 2013, 16:41.
          https://ggpics.be/

          Comment


          • #6
            Re: dunne plastic plaat om foto's op te exposeren ?

            goed merci alvast. Ik hoor net dat die vriendin 8 meter tafelzeil heeft gekocht. In het ergste geval kan ze na haar huwelijk aan iedereen een stuk tafellaken met bedankbriefje meegeven
            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

            Comment

            Working...
            X