Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drone fotografie forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Drone fotografie forum

    Hoi,

    ik ben aan het twijfelen om me wat meer te focussen op drone fotografie maar er lijkt niet echt een forum te bestaan hier. Is het dan gewoon bij landschappen? Of moet ik elders zijn?
    Anders nog goede tips & info aangaande aerial fotografie?

    Hartelijke groeten,

  • #2
    Re: Drone fotografie forum

    Beste,

    Dronefoto's horen ghuis in het forum van hun onderwerp, en dat kan alle kanten uit, toch?
    Geen enkel probleem dus.
    Laat maar komen die foto's [emoji106]

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Drone fotografie forum

      Ik zoek me gek hoe ik hier foto's kan op plaatsen. Hoe moet ik dat doen?

      Comment


      • #4
        Re: Drone fotografie forum

        zie sticky topics in: Test Forum

        Comment


        • #5
          Re: Drone fotografie forum

          Wat een ingewikkeld gedoe. je moet al IT'er zijn om het te kunnen. Ik ben fotograaf. Waarom zou dat niet kunnen zoals foto's plaatsen op fb of instagram? 1 klik en het is ok.

          Comment


          • #6
            Re: Drone fotografie forum

            Oorspronkelijk geplaatst door picluv Bekijk bericht
            Wat een ingewikkeld gedoe. je moet al IT'er zijn om het te kunnen. Ik ben fotograaf. Waarom zou dat niet kunnen zoals foto's plaatsen op fb of instagram? 1 klik en het is ok.
            Omdat Belgiumdigital niet dezelfde budgetten heeft als FB en Instagram ...

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Re: Drone fotografie forum

              Oorspronkelijk geplaatst door picluv Bekijk bericht
              Wat een ingewikkeld gedoe. je moet al IT'er zijn om het te kunnen. Ik ben fotograaf. Waarom zou dat niet kunnen zoals foto's plaatsen op fb of instagram? 1 klik en het is ok.
              Die rompslomp is de reden dat ik geen foto's plaats. Ik ga ook geen lid worden van FB of instagram. Het is natuurlijk wel mogelijk om een link te plaatsen van je foto album.

              Comment


              • #8
                Re: Drone fotografie forum

                Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                Die rompslomp is de reden dat ik geen foto's plaats. Ik ga ook geen lid worden van FB of instagram. Het is natuurlijk wel mogelijk om een link te plaatsen van je foto album.
                Idem hier...
                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                Comment


                • #9
                  Re: Drone fotografie forum

                  Moderator Note: Diegenen die foto's willen plaatsen kunnen dat nog steeds doen, hoor. Enkel een geschikte host vinden, en de juiste link naar BD kopiëren en plakken. Oefenen kan altijd in het Testforum.


                  En als mede-BD-er:
                  Rompslomp? Tja, als je vergelijkt met bv Facebook is het posten bij BD niet zo eenvoudig. Persoonlijk zal ik op Facebook enkel foto's plaatsen die meer in de familiale sfeer thuishoren, selfies, lekker eten en drinken, enz.
                  Maar als je wil dat je honderden "likes" krijgt, en liefst geen commentaar, doe maar op.

                  Ik plaats niet vaak foto's meer omdat ik me tegenwoordig meestal beperk tot foto's van de kleinkinderen e.d., en die zijn niet meteen voor publieke posting bedoeld. Maar als ik iets post, vrij onlangs nog, gebruik ik:

                  Dropbox voor foto's
                  Imgur voor screenshots
                  (en ik heb nog altijd een actieve Flickr-account)

                  Ik geloof dat mijn vrouw Imgur gebruikt, en ik hoor geen klachten, dus...
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Drone fotografie forum

                    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                    Die rompslomp is de reden dat ik geen foto's plaats. Ik ga ook geen lid worden van FB of instagram. Het is natuurlijk wel mogelijk om een link te plaatsen van je foto album.
                    Wat is daar nu "rompslomp" aan? Als je een link kan plaatsen dan kan je toch ook de foto zelf plaatsen. Het is net hetzelfde.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Drone fotografie forum

                      Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                      Wat is daar nu "rompslomp" aan? Als je een link kan plaatsen dan kan je toch ook de foto zelf plaatsen. Het is net hetzelfde.
                      Ik dacht juist hetzelfde;
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • #12
                        Re: Drone fotografie forum

                        Veel simpeler dan je pc opstarten en per slot van rekening moet je er wat voor over hebben he, en veel is het niet want ik kan het zelfs
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment

                        Working...
                        X