Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CVO Leuven of CVO Mechelen of CVO Elishout ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CVO Leuven of CVO Mechelen of CVO Elishout ?

    Welke van de drie zouden jullie kiezen voor een opleiding fotografie (in functie van "horen zeggen" of eigen ervaringen (ik wil ook geen analoog gaan doen) :
    - CVO Leuven
    - CVO Mechelen
    - CVO Elishout

    Alvast bedankt.
    Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

  • #2
    Re: CVO Leuven of CVO Mechelen of CVO Elishout ?

    Oorspronkelijk geplaatst door BrunoG Bekijk bericht
    Welke van de drie zouden jullie kiezen voor een opleiding fotografie (in functie van "horen zeggen" of eigen ervaringen (ik wil ook geen analoog gaan doen) :
    - CVO Leuven
    - CVO Mechelen
    - CVO Elishout

    Alvast bedankt.
    Tja, wil je voortgaan op "horen zeggen" ?
    Ik heb mijn keuze gemaakt op basis van :
    - bereikbaarheid
    - lesuren
    - inschrijvingsmogelijkheid
    - cursusmateriaal & lokalen
    - contactmomenten met cursisten / leraren
    Het is uiteindelijk CVO Leuven geworden en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Dat ik er een extra jaar op heb moeten wachten - wegens alles volzet - heb ik er bijgenomen.
    Mijn evaluatie van het CVO Leuven :
    - goede fotografen / lesgevers
    - didactisch materiaal = ok (studio - pc's - ...)
    - bereikbaarheid (parkeermogelijkheden èn aan rand van stad)
    - stad nodigt uit om pintje te gaan pakken èn is een dankbaar onderwerp om te fotograferen.
    - gedreven directie (doen zelf aan fotografie)
    De andere CVO's ken ik niet alhoewel ik op een zucht van het CVO van Mechelen woon.
    Ik wou eerst een opleiding beginnen aan de academie in Vilvoorde en dat was een puinzooi. Al een geluk dat ik gevraagd had om een testles bij te wonen. De lesgever die - en ik ben bloedserieus - niet goed meer wist hoe het nu zat met de correlatie diafragma / DOF en die - ik blijf bloedserieus - een boek uit zijn tas haalde ... "Digitale fotografie voor dummies" !
    Moet het gezegd dat ik na de koffie ben weggegaan en nooit meer weergekeerd ?
    Hopelijk ben je iets met deze commentaar.

    Slu !

    Tjerri

    Comment

    Working...
    X