Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Condens

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Condens

    Ik heb al enkele keren condens aan de binnenkant van mijn lens gehad. Hoe kan ik dit voorkomen? Ik werk met een Sony S75. Zijn er nog mensen met dat probleem?


  • #2
    Blijkbaar nog niet veel reaktie gehad, maar ja wat wil het is een OM E-10 site ....
    Nu, zelf heb ik ook een S-75 en weet ik ook dat een E-10 nog beter is kwestie mogelijkheden maar niet iedereen heeft een budjet om een E-10 te kopen.
    Wat betreft die condens daar heb ik geen last van.
    Meestal treed condens op als je van een koude naar een warme ruimte gaat (of omgekeerd) en het enige wat men kan doen is het toestel laten "acclimatiseren" tot dat de condens aut.verwijnt.
    Je kan ook eens uitkijken naar die zakjes met "kristallen" die bij veel verpakkingen van electronische apparaten zit (vraag desnoods eens bij een fotoshop). Die zakjes slorpen het vocht op maar op een bepaald moment zijn ze verzadigd en heeft het geen effekt meer maar leg ze dan enkele minuten in een oven (of microgolf ?) en je kan ze terug gebruiken.
    Groeten
    Vince

    daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

    Comment


    • #3
      Ik denk niet dat deze site exclusief een 'E-10' site is, en het forum zeker al niet.
      Soms hebben mensen (1) niet onmiddellijk tijd om te antwoorden (2) geen pasklaar antwoord klaarliggen of (3) gewoon effe geen zin om te posten.

      --
      Met vriendelijke groeten,
      Sven De Troch
      sven@nt-admin.com
      --
      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

      Comment


      • #4
        Heel juist,

        ik zou niet durven zeggen dat het hier enkel en alleen om de E-10 draait, ik vind dat de meeste degelijke camera's aan bod komen, zie maar eens in de albums, verschillende modellen tonen daar wat ze waard zijn.
        Ik werk met een fuji 6900Z, en mocht het hier enkel E-10 zijn wat de klokken slaat het zou niet één van mijn favoriete pagina's zijn.

        Greets banderas
        users.pandora.be/banderas (under construction)

        MY JETPHOTOS
        ONLINE!!!

        Comment


        • #5
          gelijk hebben julie....

          discussion closed ?

          groeten
          Vnc

          daVinci
          www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

          Comment


          • #6
            No problem

            --
            Met vriendelijke groeten,
            Sven De Troch
            sven@nt-admin.com
            --
            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

            Comment

            Working...
            X