Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Standaard Colormailer: Wie heeft mijn bestelling ? [UPDATE]

Hallo,

Heeft er toevallig iemand een verkeerde bestelling toegestuurd gekregen van Colormailer ???

Ik bestelde 1 poster en 19 keer een 30*20 afdruk. Blijkbaar is de bestelling in 2 keer verstuurd. Maar groot was mijn verbazing toen ik het 2de deel van mijn bestelling kreeg. I.p.v. de 30*20 afdrukken kreeg ik een poster van een zoutmeer....

Het gaat om een foto van een basketploeg die ik dringend nodig had voor de spelers.

let me know,
    Hans

Standaard

hier niet Hans....
    Greets
    Silver

http://www.silver.web-log.nl

Standaard

Donderdag en gisteren de juiste bestelling ontvangen, in 2 delen....maar !!!!......

Blijkt dat m'n 20x30 cm afdrukken niet juist werden afgedrukt. Te veel gecropped en belangrijke delen werden dus afgeknipt....nochtans gaf hij bij de bestelling de foto perfect weer zoals ie zou moeten afgedrukt worden. Waarom dit nu niet gebeurd is, blijft voor mij een vraagteken. Een identieke foto werd door spector perfect afgeleverd.

Dit is toch wel opnieuw balen hoor, daar het om een ploegfoto van een basketploeg gaat en ik dus 19 exemplaren had laten afdrukken. Totaal waardeloos en niet bruikbaar.

Wat mij betreft: Nooit meer Colormailer. Het is nu de derde keer dat ik problemen heb met deze firma. Aan mij hoeven ze geen drukmerk meer te leveren.

Hans

Standaard

Ik wilde Colormailer es gaan proberen, maar kennelijk hebben ze nog niet alles op orde, of is dit een incidentje?

Groeten,
    Don
    Canon 300D met toebehoren, Sealife DC-600 met Flitser
    http://dosaas.myjalbum.net

Soortgelijke discussies

1. Wie heeft net zijn 300D gekregen?
    Door Rutger in forum Camera's
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 10 maart 2004, 12:42
  2. Wie heeft er ervaring met Omni Bouncers op Flitser
    Door Riny Smetsers in forum Camera's
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 14 juli 2003, 16:54
  3. Wie heeft er ook een DSC-f505V
    Door mauske in forum Algemeen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 23 april 2002, 21:39
  4. Wie heeft een Kodak DC290 of DC265 camera?
    Door HV in forum Camera's
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 14 april 2002, 22:29

Regels voor berichten