Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chateau Noisy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chateau Noisy

    Hallo, binnen 2 weken heb ik een urban gepland naar het bekende Chateau Noisy.

    Nu heb ik hier eens wat opzoekwerk gedaan waarbij ik zeer straffe verhalen lees ivm een toezichter met honden, eigenaar die je van z'n domein komt halen, 1u door een bos wandelen om zo de toegangswegen te omzeilen,.. en dan lees ik ook volledig tegensprekende stellingen.. dus wat moet ik nu geloven

    Zijn er hier BD's die er onlangs nog naartoe zijn geweest en die hun ervaringen even willen delen met me?! Bedankt

    Groeten,
    Dave
    Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

  • #2
    Re: Chateau Noisy

    Verplaatst naar geschikter forumonderdeel
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Chateau Noisy

      Nu heb ik hier eens wat opzoekwerk gedaan waarbij ik zeer straffe verhalen lees ivm een toezichter met honden
      Oppassen voor de honden. Die vreten je levend op. Niemand vertelt het na.

      Comment


      • #4
        Re: Chateau Noisy

        we zijn er met 5 fotografen geweest, slecht 3 hebben het overleeft.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Chateau Noisy

          Is het materiaal van de andere twee tekoop ergens?
          Webstek in opbouw

          Comment


          • #6
            Re: Chateau Noisy

            Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
            Is het materiaal van de andere twee tekoop ergens?
            we zijn overhaast vertrokken.
            het meeste materiaal ligt er nog.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Chateau Noisy

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              we zijn overhaast vertrokken.
              het meeste materiaal ligt er nog.
              grt,bouk.
              Enkel Nikon! Goede apparatuur werd meegenomen
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

              Comment


              • #8
                Re: Chateau Noisy

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                we zijn overhaast vertrokken.
                het meeste materiaal ligt er nog.
                grt,bouk.
                Jee, wat houdt topicstarter nog tegen??? Ik zou geen twee weken meer wachten, als er L-glas op steekt mag het wel effe een drupje regen vangen maar als er een hond over gezeken heeft zou ik het niet meer tegen mijn neus willen duwen. Rennen moet ge toch voor die honden maar t'is met een winnaarskaart op te pikken 'ergens'. Go for it NU

                Oei - enkel Nikon - zie, t'is niet voor mij dan TS is aan zet
                Last edited by Sonjabelgium; 29 april 2012, 10:47.
                Webstek in opbouw

                Comment


                • #9
                  Re: Chateau Noisy

                  Denk dat Dave niet veel wijzer geworden is zenne ... Urban spreekt mij ook aan. Eens naar Dadipark geweest en 'k durfde maar 2 voetstappen binnen te gaan in 1 van die zalen, bang dat het half naar beneden gezakte plafond op mijn hoofd zou vallen... Ga er in ieder geval niet alleen!

                  Misschien kan je hier http://www.urbexforum.com/forum/
                  een antwoord vinden op je vragen....

                  Comment


                  • #10
                    Re: Chateau Noisy

                    Oorspronkelijk geplaatst door 550Dave Bekijk bericht
                    Hallo, binnen 2 weken heb ik een urban gepland naar het bekende Chateau Noisy.

                    Nu heb ik hier eens wat opzoekwerk gedaan waarbij ik zeer straffe verhalen lees ivm een toezichter met honden, eigenaar die je van z'n domein komt halen, 1u door een bos wandelen om zo de toegangswegen te omzeilen,.. en dan lees ik ook volledig tegensprekende stellingen.. dus wat moet ik nu geloven

                    Zijn er hier BD's die er onlangs nog naartoe zijn geweest en die hun ervaringen even willen delen met me?! Bedankt

                    Groeten,
                    Dave
                    Dave,

                    Geen joke: het is intussen totaal vervallen
                    Het verhaal van bewakers en honden klopt; het is er dus gevaarlijk
                    Ook binnen is het oppassen; veel rotte en vermolmde plaatsen
                    Goede raad, vergeet het en blijf er weg...
                    Er zijn nog andere urbex-plaatsen, ook niet ongevaarlijk, maar niet in orde van Chateau Noisy

                    gr,
                    Roland

                    Comment


                    • #11
                      Re: Chateau Noisy

                      ik was er een half uurtje binnen en plots stond er iemand naast me die me vrij onvriendelijk vroeg zeer dringend het pand te verlaten, wijselijk maar afgedropen.

                      Zou best zijn inden we met enkelen op een georganiseerde , lees aangevraagde manier
                      en op eigen risico een uurtje of twee konden binnen loeren.
                      De eigenaar zou dezelfde zijn als de eigenaar van Chat. de Vêves daar vlak in de buurt.
                      Maar die ken ik ook niet.
                      Mss eerst dar eens informeren als je er bent??

                      Comment


                      • #12
                        Re: Chateau Noisy

                        Er zijn een aantal dingen die idd wel kloppen.
                        Het is dezelfde eigenaar als Chat.De Veves.
                        Ik ben er enkele maanden terug geweest.
                        En ja, een stuk door het bos gewandeld om zeker geen aandacht te trekken van omwonenden.
                        Honden, eigenaar niet gezien of opgemerkt.
                        Was toen al sterk afgetakeld ... dus zal nu zeker niet beter zijn ;-)
                        Maw, ga daar zeker niet alleen.

                        Een kleine indruk:
                        Fotografie is voor mij een passie en uitdaging om de beelden die jij verwacht naar voor te brengen. Om jouw resultaat naar een nog hogere dimensie te brengen


                        mvg,
                        frank

                        Comment


                        • #13
                          Re: Chateau Noisy

                          Oorspronkelijk geplaatst door Siesje Bekijk bericht
                          Denk dat Dave niet veel wijzer geworden is zenne ... Urban spreekt mij ook aan. Eens naar Dadipark geweest en 'k durfde maar 2 voetstappen binnen te gaan in 1 van die zalen, bang dat het half naar beneden gezakte plafond op mijn hoofd zou vallen... Ga er in ieder geval niet alleen!

                          Misschien kan je hier http://www.urbexforum.com/forum/
                          een antwoord vinden op je vragen....
                          Thanks!
                          Vorige zomer ook naar dadipark geweest maar helaas heeft het al veel van z'n glorie verloren door vandalisme en dergelijke.. Grtz Dave
                          Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

                          Comment


                          • #14
                            Re: Chateau Noisy

                            Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                            Dave,

                            Geen joke: het is intussen totaal vervallen
                            Het verhaal van bewakers en honden klopt; het is er dus gevaarlijk
                            Ook binnen is het oppassen; veel rotte en vermolmde plaatsen
                            Goede raad, vergeet het en blijf er weg...
                            Er zijn nog andere urbex-plaatsen, ook niet ongevaarlijk, maar niet in orde van Chateau Noisy

                            gr,
                            Roland
                            Zou je eventueel enkele van deze urban-plaatsen willen doormailen via een PB, de locatie mag erbij maar hoeft niet persé.. Thanks
                            Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

                            Comment


                            • #15
                              Re: Chateau Noisy

                              Oorspronkelijk geplaatst door videe Bekijk bericht
                              Er zijn een aantal dingen die idd wel kloppen.
                              Het is dezelfde eigenaar als Chat.De Veves.
                              Ik ben er enkele maanden terug geweest.
                              En ja, een stuk door het bos gewandeld om zeker geen aandacht te trekken van omwonenden.
                              Honden, eigenaar niet gezien of opgemerkt.
                              Was toen al sterk afgetakeld ... dus zal nu zeker niet beter zijn ;-)
                              Maw, ga daar zeker niet alleen.

                              Een kleine indruk:
                              Fotografie is voor mij een passie en uitdaging om de beelden die jij verwacht naar voor te brengen. Om jouw resultaat naar een nog hogere dimensie te brengen


                              mvg,
                              frank
                              Leuke site..
                              Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

                              Comment

                              Working...
                              X