Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon houdt van Nikon foto's...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon houdt van Nikon foto's...

    Ik kreeg onlangs onderstaande mail in de bus, na deelname aan de fotowedstrijd van de standaard...

    Canon fotowedstrijd www.destandaard.be

    Beste fotoliefhebber,

    Eind vorig jaar nam u deel aan een fotowedstrijd van De Standaard Online, waarvan Canon België medeorganisator was. Via deze weg willen we u bedanken voor uw deelname, alsook voor de liefde voor fotografie die u met ons deelt. Maar er is meer: uw krachtige, inspirerende inzending is ons niet onopgemerkt gebleven - net als bij zoveel andere bezoekers van de wedstrijdsite. Bij Canon zijn we ervan overtuigd dat de kracht van een beeld niet te evenaren is, iets dat zich duidelijk vertaalt in ons bedrijfsmotto “We Speak Image”.

    Om deze gedachte kracht bij te zetten willen we dan ook graag uw foto gebruiken als (wand)decoratie voor onze standen tijdens beurzen of voor in ons hoofdkantoor te Diegem. Uit erkentelijkheid voor uw bijdrage, willen we graag uw naam, de titel van de foto alsook het gebruikte Canon-toestel vermelden.

    Kunt u mij laten weten of wij uw foto voor deze doeleinden mogen gebruiken? Indien ja, dan had ik dit graag van u vernomen voor vrijdag 30 april 2010. U kunt dit bevestigen door een mail te sturen naar m.al.mahmoudi@canon.be met in bijlage het originele fotobestand (in hoge resolutie) die u volgende benaming geeft: Naam_Voornaam_TitelFoto_CanonToestel. Na een interne screening op de drukkwaliteit van de foto, alsook het gebruikte Canon-toestel, krijgt u vervolgens definitief te horen of we de foto kunnen gebruiken.

    Indien u meer info wenst hieromtrent, kunt u mij steeds telefonisch contacteren op het nr. 02/722 04 20 of via e-mail op m.al.mahmoudi@canon.be. We kijken alvast uit naar uw reactie en wie weet kunt u binnenkort uw foto bezichtigen op een aantal vooraanstaande fotobeurzen in België.

    Uit liefde voor fotografie,
    zou ik ze vertellen dan m'n Canon toestel eigenlijk een Nikon is?
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

  • #2
    Re: Canon houdt van Nikon foto's...

    Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
    Ik kreeg onlangs onderstaande mail in de bus, na deelname aan de fotowedstrijd van de standaard...



    zou ik ze vertellen dan m'n Canon toestel eigenlijk een Nikon is?
    Foto en mail te koop aanbieden bij Nikon.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Canon houdt van Nikon foto's...

      LOL d_oracle...
      1.(had je dan geen exif bijgestoken, anders hadden ze dat toch wel al mogen zien)
      en 2. denken die mannen echt dat al die foto's met Canontoestellen waren?

      Grappig, maar toch wel mooie erkenning voor je werk ook

      (hoe ben je trouwens aan al die stemmen geraakt, want ik blijf het jammer vinden bij dergelijke wedstrijden dat het er eigenlijk om gaat om zoveel mogelijk stemmen te ronselen - zie maar bv wat bij familiekiekjes bovenaan staat )
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Canon houdt van Nikon foto's...

        Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
        LOL d_oracle...
        1.(had je dan geen exif bijgestoken, anders hadden ze dat toch wel al mogen zien)

        (hoe ben je trouwens aan al die stemmen geraakt, want ik blijf het jammer vinden bij dergelijke wedstrijden dat het er eigenlijk om gaat om zoveel mogelijk stemmen te ronselen - zie maar bv wat bij familiekiekjes bovenaan staat )
        denk dat ze niet weten wat exif is... die zat er natuurlijk nog in!
        ja, 't is niet serieus, sommigen staan ineens out of the blue op nummer 1, denk dat dezen gewoon een PC park ter beschikking hebben...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: Canon houdt van Nikon foto's...

          Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          LOL d_oracle...
          1.(had je dan geen exif bijgestoken, anders hadden ze dat toch wel al mogen zien)
          en 2. denken die mannen echt dat al die foto's met Canontoestellen waren?

          Grappig, maar toch wel mooie erkenning voor je werk ook

          (hoe ben je trouwens aan al die stemmen geraakt, want ik blijf het jammer vinden bij dergelijke wedstrijden dat het er eigenlijk om gaat om zoveel mogelijk stemmen te ronselen - zie maar bv wat bij familiekiekjes bovenaan staat )
          Ik ben 3de geëindigd met de familiekiekjes
          Heb niet zo bijster veel geronseld, gewoon een paar keer op mijn facebook gezet. Heb uiteindelijk 702 stemmen gehaald. 1 en 2 rond de 2500, we hebben het in de gaten gehouden en die haalden per dag soms 200 stemmen
          En wees gerust, het gaat niet enkel om stemmen ronselen,.... Het blijft natuurlijk je eigen keuze of je het eerlijk wilt spelen of je over lijken wil gaan. Ik heb meer deugd gehad van de mensen rondom mij die mij steunen dan die 3de plaats. De publieksprijs bij deze wedstrijd heeft weinig waarde. Als je ziet hoe sommige pareltjes van foto's niet eens 20 stemmen halen. Gelukkig is er de juryprijs, weliswaar is die ook subjectief, maar die kijken wel verder en stellen knallers in de schijnwerpers.
          Die mail die Oracle kreeg, dat is pas erkenning! Geweldig hoor! Zou je daar niet een deftige som of iets anders tegenover stellen?
          https://www.tinicleemputfotografie.com/

          Comment


          • #6
            Re: Canon houdt van Nikon foto's...

            Toch niet meer van belang als je iets op 1 mei vraagt, dat op 30 april beantwoord moet zijn
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: Canon houdt van Nikon foto's...

              Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              Toch niet meer van belang als je iets op 1 mei vraagt, dat op 30 april beantwoord moet zijn
              clown niet gezien?
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment

              Working...
              X