Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon CASHBACK probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon CASHBACK probleem

    In juni kocht ik een 40D bij ART/CRAFT in Mariakerke. Ik kon dus meedoen voor de CASHBACK actie en zou 150 euro terug krijgen van CANON. Via de website heb ik online een formulier ingevuld en afgedrukt. Alles verliep zonder problemen. Er stond vermeld dat een terugbetaling 6-8 weken zou duren.

    Inmiddels zijn we meer dan 2 maanden verder en nog altijd geen terugbetaling of email van CANON. Als ik probeer de status van mijn aanvraag op te vragen via de website van Canon, krijg ik melding dat de aanvraag niet teruggevonden wordt. Op de website staan ook 2 telefoonnummers in Ierland van de helpdesk. Het ene nummer blijkt een fax te zijn, het andere is niet meer in werking. Ik heb dan maar een email gestuurd maar nog geen reactie gekregen.

    Intussen heb ik ook in de kleine lettertjes gelezen dat Canon een bevestigingsmail stuurt bij aankomst van de aanvraag. Deze heb ik dus ook al niet ontvangen.

    Ik heb er nog weinig vertrouwen in dat ik een terugbetaling zal krijgen. Hoe lang duurde het bij jullie om een terugbetaling te krijgen? Kregen jullie eventueel een email van Canon?

    Alvast bedankt voor alle advies!

  • #2
    Re: Canon CASHBACK probleem

    hierbij laat ik u weten dat ik ook in juni een 50mm 1.2 heb
    gekocht ook bij art & craft en heb vorige week mijn
    cashback ontvangen
    Canon 5DmkII - 50 mm 1.2L, 24-70 mm 2.8L, 70-200 mm 2.8L

    Comment


    • #3
      Re: Canon CASHBACK probleem

      Niet te snel wanhopen.
      Ik heb destijds ook geen bevestigingsmail gekregen.
      En plots had Mvr. Canon wat centjes op mijn rekening gezet.

      Lees deze post eens:
      http://forum.belgiumdigital.com/1913056-post14.html
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: Canon CASHBACK probleem

        Oorspronkelijk geplaatst door rockyb Bekijk bericht
        In juni kocht ik een 40D bij ART/CRAFT in Mariakerke. Ik kon dus meedoen voor de CASHBACK actie en zou 150 euro terug krijgen van CANON. Via de website heb ik online een formulier ingevuld en afgedrukt. Alles verliep zonder problemen. Er stond vermeld dat een terugbetaling 6-8 weken zou duren.

        Inmiddels zijn we meer dan 2 maanden verder en nog altijd geen terugbetaling of email van CANON. Als ik probeer de status van mijn aanvraag op te vragen via de website van Canon, krijg ik melding dat de aanvraag niet teruggevonden wordt. Op de website staan ook 2 telefoonnummers in Ierland van de helpdesk. Het ene nummer blijkt een fax te zijn, het andere is niet meer in werking. Ik heb dan maar een email gestuurd maar nog geen reactie gekregen.

        Intussen heb ik ook in de kleine lettertjes gelezen dat Canon een bevestigingsmail stuurt bij aankomst van de aanvraag. Deze heb ik dus ook al niet ontvangen.

        Ik heb er nog weinig vertrouwen in dat ik een terugbetaling zal krijgen. Hoe lang duurde het bij jullie om een terugbetaling te krijgen? Kregen jullie eventueel een email van Canon?

        Alvast bedankt voor alle advies!
        Ik heb tevens een cashback verzonden in juni, pas deze week heb ik de som gestort gekregen. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.
        De email heb ik ook niet ontvangen, maar die heb ik bij vorige cashback acties ook nooit ontvangen.

        Comment


        • #5
          Re: Canon CASHBACK probleem

          Bedankt voor de reacties ... ik heb weer wat hoop!

          Comment


          • #6
            Re: Canon CASHBACK probleem

            Ik heb op 10 juni mijn aanvraag binnengestuurd, staat nog altijd op 'wordt verwerkt' op de site Submissionstatus.com.

            Heb bij mijn vorige cashbacks ook nooit een email ontvangen, maar wel de centjes. Ik denk dat ze een gigantische hoeveelheid aanvragen hebben gekregen deze keer, dus we zullen nog een beetje geduld moeten hebben.

            Als je je status op wil vragen zorg dan dat je het exacte email address gebruikt van op je aanvraag (hoofd- en kleine lettertjes) en een 'W' voor het eerste nummer van je 'Online Reference Number' zet, anders vindt het systeem het niet terug.

            Mark
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

            Comment


            • #7
              Re: Canon CASHBACK probleem

              Oorspronkelijk geplaatst door rockyb Bekijk bericht
              Bedankt voor de reacties ... ik heb weer wat hoop!
              Voor mij ook... Heb de online form ingevuld en m'n bewijzen ingestuurd op 01/07... Ben benieuwd...
              An  a day keeps frustration away!
              http://www.demey-deleus.be

              Comment


              • #8
                Re: Canon CASHBACK probleem

                Ter info:

                Ik heb een ticket openstaan bij Canon hierover... Ze hebben mij toen doorverwezen naar het callcenter van CPI voor de cashback actie op het nummer 078166011, maar doe geen moeite... Heb al 3 keer een antwoordapparaat aan de lijn gehad en evenveel keren iets ingesproken zonder enige reactie te krijgen...
                An  a day keeps frustration away!
                http://www.demey-deleus.be

                Comment


                • #9
                  Re: Canon CASHBACK probleem

                  Ook ik zit met hetzelfde probleem,
                  heb een Canon EOS 40d gekocht en 2 lenzen 17-85mm en 10-22mm.
                  Dit begin juli, en de 2de week van juli zijn mijn cashback-formulieren vertrokken richting Ierland.
                  Dus ik zou zowat 250 € moeten terugkrijgen (canon cashback) als ik goed tel.

                  Na een goeie tip (bericht hierboven) ben ik ondertussen te weten gekomen: "We hebben uw aanvraag ontvangen. Uw aanvraag wordt verwerkt"
                  op submissionstatus. Dit was 2 weken geleden nog niet het geval.

                  Mijn wanhoop is dus niet meer zo groot

                  Ik denk dat het zo lang duurt omdat de aanvragen moesten binnen zijn tegen 15 augustus 2008... cashback telde nochtans maar tot eind JUNI 2008, dus anderhalve maand tijd om je cashbackformulieren in te vullen...

                  Ze zullen misschien pas beginnen verwerken zijn vanaf 15 augustus ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon CASHBACK probleem

                    Goed nieuws!

                    Ik kijk net m'n rekeninguittreksels na, en wat blijkt? 150 euro'tjes overgeschreven vanuit Tipperary:

                    IN OPDRACHT VAN:
                    CONTINENTAL PROMOTIONS
                    BANSHA ROAD
                    TIPPERARY

                    BEDRAG:
                    150,00 EUR

                    MEDEDELING:
                    CANON CASHBACK
                    An  a day keeps frustration away!
                    http://www.demey-deleus.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon CASHBACK probleem

                      Oorspronkelijk geplaatst door rockyb Bekijk bericht
                      Bedankt voor de reacties ... ik heb weer wat hoop!
                      nooit wanhopen hoor, ik wacht al 2 jaar.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon CASHBACK probleem

                        voor mijn canon L 100-400 heb ik het formulier binnengedaan op 23/04/2008 en de betaling is gebeurd op 07/07/2008

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon CASHBACK probleem

                          Als ik me niet vergis doen ze de betalingen in blokken...
                          Zo ook ik heb er ongeveer 6 tot 8 tal weken op gewacht en in die tussentijd had ik ook geen mail ontvangen van Mr. Canon. Maar het werd gestort hoor

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon CASHBACK probleem

                            Ik heb eind juni nog een 5D gekocht. Cash back onmiddellijk opgestuurd. Pas een mail ontvangen dat het geld binnenkort zal gestort worden. Voor mij dus geen enkel probleem. Een beetje vertraging, maar het komt wel in orde.
                            www.focusfotografie.be
                            www.facebook.com/eviwilmus

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon CASHBACK probleem

                              Ik heb vandaag een mail ontvangen dat mijn cashback gestort zou zijn,
                              vorige week een mail gekregen dat alles binnen de 20 dagen wordt gestort en excuses voor de vertragingen.

                              Straks even op men rekening kijken maar vermoed dat het nu wel in orde is.

                              Iemand eventueel nieuws over een nieuwe cashback actie die eraan komt ?
                              Ik heb nog interesse in een nieuwe L-lens...

                              Comment

                              Working...
                              X