Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon cashback ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon cashback ??

    Nog mensen die al meer dan twee maanden wachten op hun cashback??
    In mijn geval 150 euro op de 30D.

    Het duurt wel erg lang
    Voor mij nooit meer dat cash-back gedoe
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: Canon cashback ??

    Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
    Voor mij nooit meer dat cash-back gedoe
    Wa's dat nu voor reactie?
    Toch beter twee maand wachten en 150€ hebben dan niks doen en niets krijgen?
    Het is toch niet de moeite om een papierke in een envelop te steken en een zegelke te plakken om de aanvraag te doen dat het waard is deze 150€ zo maar te laten liggen?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Canon cashback ??

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Wa's dat nu voor reactie?
      Toch beter twee maand wachten en 150€ hebben dan niks doen en niets krijgen?
      Het is toch niet de moeite om een papierke in een envelop te steken en een zegelke te plakken om de aanvraag te doen dat het waard is deze 150€ zo maar te laten liggen?

      OK OK, maar vlak na die casch-back zever is de 30D onmiddelijk met 150 euro gezakt in prijs.
      Nu dan had ik beter een maand gewacht en dan gekocht, dan had ik dat papperassenwerk en een aangetekend zenden mij gespaard.
      En nu maar afwachten en weeral schrijven voor wanneer de storting is, als ik het nog krijg.
      Voor Belgie zou dat 3à4 weken duren, ik wacht al haast 10 weken.

      Kijk ik Bedoel cash-back is dikke zever! als ze na de actie de prijs sowieso evenredig laten zakken.
      Groeten Sensor

      Comment


      • #4
        Re: Canon cashback ??

        Ik wacht ook al veel te lang op een cash-back. Normaal zou het bedrag voor einde Januari op mijn rekening moeten bijgeschreven staan.
        Ik versta helemaal niet waarom alles zo ingewikkeld moet gemaakt worden.Waarom kan de hele cash-back niet bij de aankoop direct in de winkel verekend worden???? Het 512mb kaartje dat ze mij belooft hebben na aankoop van de 30D heb ik ook nooit ontvangen.Ik heb telkens alle formulieren correct opgestuurd. Er zijn wel verscheidene fotografen die wel degelijk de cash-back gekregen hebben.....misschien dat één dezer dagen het bedrag alsnog gestort wordt. Hetgene dat ze ons beloven moeten ze maar nakomen ook.Ik ben meer dan tevreden over de degelijkheid van hun fotomateriaal....maar de manier waarop de cash-back verloopt
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #5
          Re: Canon cashback ??

          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Ik wacht ook al veel te lang op een cash-back. Normaal zou het bedrag voor einde Januari op mijn rekening moeten bijgeschreven staan.
          Ik versta helemaal niet waarom alles zo ingewikkeld moet gemaakt worden.Waarom kan de hele cash-back niet bij de aankoop direct in de winkel verekend worden???? Het 512mb kaartje dat ze mij belooft hebben na aankoop van de 30D heb ik ook nooit ontvangen.Ik heb telkens alle formulieren correct opgestuurd. Er zijn wel verscheidene fotografen die wel degelijk de cash-back gekregen hebben.....misschien dat één dezer dagen het bedrag alsnog gestort wordt. Hetgene dat ze ons beloven moeten ze maar nakomen ook.Ik ben meer dan tevreden over de degelijkheid van hun fotomateriaal....maar de manier waarop de cash-back verloopt
          Nooit problemen gehad. Eind december alles (cashback & CF 512mb) opgestuurd en in de tweede helft van januari was alles achter de rug.....
          Canon EOS 30D - Canon EF-S 17-55 mm F/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm F 4.0 L USM
          HP Photosmart 715

          Comment


          • #6
            Re: Canon cashback ??

            Sensor,

            Had ook problemen met storting, maar is intussen in orde gekomen toen ik enkele telefoontjes pleegde met Canon. Men had van Ierland de gegevens gekregen om de storting in België te doen... wat bleek nu: Men had 2 bankcijfers verkeerd doorgegeven. Mijn bank heeft gerageerd dat deze bankgegevens niet bestond. Heb dat gecorrigeerd via telefoongesprek en paar dagen later werd het geld gestort. Je belt gewoon naar Canon en vraagt het juiste telefoonnr. voor de cachback actie. Ik had toen een paar niet bestaande telefoonnummers gekregen. Dus ff vragen achter 't juiste telefoonnummer.

            veel geluk en lkaat iets weten,

            Tim W.
            Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Re: Canon cashback ??

              Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
              En nu maar afwachten en weeral schrijven voor wanneer de storting is, als ik het nog krijg.
              Misschien kan het lezen van de info op hun website u meer helpen dan hier te klagen.

              Kijk eens op http://canoneos30dpromotion.onlinerebates.com/faq.aspx
              V. Na 30 dagen heb ik mijn geld nog niet ontvangen. Met wie kan ik contact opnemen?

              A. Als u uw geld niet binnen 30 dagen hebt ontvangen, klik dan op 'Contact our Customer Service' op www.submissionstatus.com. Vervolgens kunt u een e-mailbericht naar onze afdeling klantenservice zenden. U ontvangt binnen 48 uur een antwoord.
              Zo'n moeite vraagt dit nu toch ook weer niet en je zal er vermoedelijk sneller geholpen worden dan hier ...

              Meer dan je frustraties kwijt geraken kan je hier niet bekomen hoor ...
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment

              Working...
              X