Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 10D waar nog op stock?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 10D waar nog op stock?

    hallo,

    ik wil mij een 10D aanschaffen, maar alle winkels in brugge zijn uitgeput, ik weet nu ook al dat geen enkele belgische groothandel ze nog in stok zou hebben, en maandag had canon belgium maar 2 exemplaren in stock, die zullen dus gegarandeerd al weg zijn!
    met andere woorden; het canon liedje van maanden wachten is begonnen!

    weet iemand een winkel zijn in belgie die er zeker nog op stock heeft?
    enkel de body

    gelieve mij de gegevens van de winkel in kwestie te mailen op thierrybuysse@yahoo.com

    hartelijk bedank!
    canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

    please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

  • #2
    geef je één goede raad : koop die bij www.topfoto-online.de
    véél goedkoper dan belgische winkels, zelfde garantie, prima service
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

    Comment


    • #3
      Kijk bij http://www.bartok.be in Hasselt daar zijn ze in stock voor 1649, maar over de prijs kan je daar onderhandelen.
      Doe gewoon een prijsaanvraag, en meldt de laagste prijs die je gezien hebt bv bij topfoto.

      Comment


      • #4
        Volgens dat ik gehoord heb zou het hier http://www.geheugenkaart.be/ ook snel kunnen gaan.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • #5
          bedankt voor de replys maar zoek een winkel die ze op stock heeft in belgie, want ik ga die nie via internet bestellen, ik ga er zelf naartoe...
          heb iemand die de btw neemt dus dat compenseert het verschil met een toestel uit duitsland die goedkoper is....
          canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

          please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

          Comment


          • #6
            Bij het voorstel van Cois kun je ook gewoon gaan testen en afhalen hoor. Ook bij topfoto kun je gewoon afhalen...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Ik weet dat Ring-foto Kuurne er één had maar heb die vorig weekend niet meer zien staan, maar misschien moet je hen eens bellen. Weet de prijs niet meer maar ik dacht 1600€, 't zou zelfs kunnen dat hij er voor 1500€ stond.
              www.ringfoto.be. Telefoonnummer staat niet op de site maar je kan mailen, of zoeken in gouden gids.

              Pete

              Comment


              • #8
                Originally posted by FotoPete
                Ik weet dat Ring-foto Kuurne er één had maar heb die vorig weekend niet meer zien staan, maar misschien moet je hen eens bellen. Weet de prijs niet meer maar ik dacht 1600€, 't zou zelfs kunnen dat hij er voor 1500€ stond.
                www.ringfoto.be. Telefoonnummer staat niet op de site maar je kan mailen, of zoeken in gouden gids.

                Pete
                ook niemeer
                canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

                please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by maite
                  bedankt voor de replys maar zoek een winkel die ze op stock heeft in belgie, want ik ga die nie via internet bestellen, ik ga er zelf naartoe...
                  heb iemand die de btw neemt dus dat compenseert het verschil met een toestel uit duitsland die goedkoper is....
                  Maite , een BTW nummer is ook geldig in Duitsland , hoor !
                  Nog beter : je betaalt de BTW gewoon niet . Zo heb ik mijn 1D ex-BTW
                  gekocht bij Topfoto-online . Dus , nog altijd goedkoper in Duitsland ...

                  Beste groetjes ,

                  Danny
                  http://www.canonians.com

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Canonian
                    Originally posted by maite
                    bedankt voor de replys maar zoek een winkel die ze op stock heeft in belgie, want ik ga die nie via internet bestellen, ik ga er zelf naartoe...
                    heb iemand die de btw neemt dus dat compenseert het verschil met een toestel uit duitsland die goedkoper is....
                    Maite , een BTW nummer is ook geldig in Duitsland , hoor !
                    Nog beter : je betaalt de BTW gewoon niet . Zo heb ik mijn 1D ex-BTW
                    gekocht bij Topfoto-online . Dus , nog altijd goedkoper in Duitsland ...

                    Beste groetjes ,

                    Danny
                    ik weet het, maar duitsland is laatste optie, ik wil er persoonlijk achter, dus eerst zien in belgie (heb nu al 40 tal winkels gebeld en noppes , dan in nederland en dan in duitsland, toch bedankt
                    canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

                    please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

                    Comment


                    • #11
                      Hasselt is in België hoor, je kan er ook naar bellen en ook naar de winkel gaan en op hun site staat dat er toestellen op voorraad zijn.

                      Comment


                      • #12
                        Weet niet waar je vandaan komt, maar zag er gisteren in Valkenswaard een staan bij Combifoto (naast de Hema) voor 1659 euro

                        Comment


                        • #13
                          ik heb ene, ga er vanmiddag om, bedankt allemaal...
                          canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

                          please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

                          Comment


                          • #14
                            hiephiep hoera, ik heb mn 10D met EF 28–135mm f/3.5–5.6 IS USM en wa klein brol als CF kaart, mini statief (groot had ik al), extra batterij, voorzet lensje om mn echte lens te beschermen, ....

                            voor mensen die mij willen mailen hoe ik er ben aangeraakt, wel, simpel, ik heb me rot gezocht op internet achter sites en ik heb alle vlaamse dealers die op de canonsite staan afgebelt, ik heb hem in hasselt gekocht en het was de laatste

                            heb naar canon belgium gebeld, zowel zij als tussenhandel zijn totaal uitgeput, er is ook geen datum voorzien van nieuwe levering, die canon medewerker zei me dat het wel eens lang kon duren!
                            canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

                            please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

                            Comment


                            • #15
                              Heel veel plezier ermee Maite. En da's bad luck voor degenen die er nog op wachten....
                              Canon 10D, glass, flashes & extra's
                              Fuji S602Z & extra's
                              www.CooMa.be BD0176BE

                              Comment

                              Working...
                              X