Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bigma 50-500 Sigma voor iedereen aan 960,- euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

    'k Blijf het hier ook volgen
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #32
      Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

      Ik heb misschien ook wel interesse in een extra sigma lensje...
      iig als de prijs het de moeite maakt.
      Last edited by littlewan; 15 augustus 2006, 21:31.

      Comment


      • #33
        Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

        Ik heb interesse, ALS de prijs goed is...
        Ik zal dit topic volgen met veel belangstelling

        Comment


        • #34
          Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

          Eveneens veel interesse,ben al een tijdje op zoek naar een 2e hands, maar indien de prijs goed is zie ik een nieuwe ook wel zitten.

          Comment


          • #35
            Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

            Momenteel heb ik een aanbieding voor 975 euro.
            Ze hebben er 4 in voorraad. Dit is voor mij nog niet laag genoeg.
            Onderhandel nog eventjes verder.
            Er blijkt toch interesse te zijn.

            Ik ga ervan uit dat er interesse is voor tenminste 5 a 6 stuks
            Hou jullie op de hoogte.
            Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
            Konica Minolta Dimage A2
            Lumix FX-30

            Comment


            • #36
              Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

              Zit momenteel op 960 euro.
              Kunnen niet meer lager, daar deze firma ook aan de fotoboeren in Europa levert.
              Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
              Konica Minolta Dimage A2
              Lumix FX-30

              Comment


              • #37
                Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

                Konijnenberg geeft geen korting - zelfs niet voor 5 stuks
                De aanbieding van Geheugenkaart :
                Goede middag Rohny Hoewaer,


                Prijs voor de 50-500mm Canon is 899,- Euro inclusief btw.
                Offerte is geldig tot vanmiddag 17.00 uur.

                Prijs voor de 50-500mm Nikon is 1069,- Euro inclusief btw.
                Offerte is geldig tot vanmiddag 17.00 uur

                Morgen meer over de offerte van 960,- Euro.
                Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
                Konica Minolta Dimage A2
                Lumix FX-30

                Comment


                • #38
                  Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

                  Oorspronkelijk geplaatst door Monty
                  Prijs voor de 50-500mm Nikon is 1069,- Euro inclusief btw.
                  Offerte is geldig tot vanmiddag 17.00 uur
                  Vreemd dat de Nikon-vatting zo veel duurder moet zijn dan de Canon-vatting... In ieder geval, de Bigma staat bij Corné momenteel aan 999 euro...


                  seppuku.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

                    Seppuke,

                    In vind dit ook raar, bij de meeste leveranciers dezelfde prijs.
                    Geheugenkaart beweert echter dat ze ons die niet zouden kunnen leveren

                    Vandaag zal ik met mijn contact van 960,- euro eens polsen.
                    Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
                    Konica Minolta Dimage A2
                    Lumix FX-30

                    Comment


                    • #40
                      Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

                      En wat is de bottom price voor de Sigma 300 f2.8 DG HSM, de Sigma 1.4xTC en de 2xTC...

                      BTW, mét Nikon-vatting (indien dit al een prijsverschil zou moeten uitmaken, wat eigenlijk hoogst bedenkelijk is als je prijzen op verschillende plaatsen vergelijkt)

                      Comment


                      • #41
                        Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

                        Oorspronkelijk geplaatst door LucD
                        En wat is de bottom price voor de Sigma 300 f2.8 DG HSM, de Sigma 1.4xTC en de 2xTC...

                        BTW, mét Nikon-vatting (indien dit al een prijsverschil zou moeten uitmaken, wat eigenlijk hoogst bedenkelijk is als je prijzen op verschillende plaatsen vergelijkt)
                        Heb ook intresse voor de Sigma 1.4xTC
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

                          éénmaal je een prijs hebt toegezonden, kan je ook nog es op de totaalprijzen gaan afdingen....zó van euh...daar krijg ik 20 lenzen voor prijs x , doch als jullie prijs eronder zit koop ik hier...en opnieuw ..en opnieuw
                          Ik woon niet zover van "geheugenkaart" (topfoto) en wil daar wel eens de vraag op tafel gooien.(geef maar een sein als ik dit moet doen)
                          Ben alvast zééééér geinteresseerd afhankelijk van de prijzen.
                          Niet bij de deur doch zeer gunstig geprijsd is cameranu.nl (gelegen in Urk)
                          gegroet..................................
                          ............................................
                          ............................................
                          Oeps zat nog maar op 1 ste pagina...te vroeg gereageerd op deze zeer boeiende topic.
                          Cameranu.nl zit ook aan 999 voor alle vattingen!!
                          nog eens
                          gegroet
                          Last edited by pédécé; 17 augustus 2006, 22:52.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

                            Prijs voor :
                            En wat is de bottom price voor de Sigma 300 f2.8 DG HSM, de Sigma 1.4xTC en de 2xTC
                            Is aangevraagd.
                            Momenteel worden er dagprijzen (zoals bij de vis ) genoteerd.
                            Ik heb ondertussen mijn Bigma met Nikon vatting besteld aan 960,- euro.
                            Hoelang de prijzen blijven is afhankelijk van de voorraad.
                            Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
                            Konica Minolta Dimage A2
                            Lumix FX-30

                            Comment


                            • #44
                              Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

                              Ik ken hier niets van hoor, maar kan je niet eens rechtstreeks bij sigma gaan vragen? geen idee of ze dat doen hoor, Bij grotere aankopen kunnen ze toch fabrieksprijzen hanteren waardoor de winstmarge van de winkels al vervalt, of ben ik mis. of bij een andere groothandel die sigma doet (als dat zo werkt)

                              Comment


                              • #45
                                Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

                                Indien Sigma dit zou doen, tekenen ze zelf hun doodsvonnis bij de fotoboeren.
                                Ik spreek uit ervaring, bij ons kan ook niemand rechtstreeks kopen, al komt hij met een bestelling van meer als 1 miljoen Euro.
                                Kwestie van de distributiekanalen te beschermen.
                                Doordat mijn kontakt ook aan fotoboeren levert kan een Bigma niet lager dan 960,- euro. Zijn normale prijs is ook 999,- euro.
                                Volgens mij kopen de fotoboeren ergens rond de 800 a 850 in.
                                Verkopen aan 999 is gelijk aan marge op verkoop van 199 of 20%(afgerond hé), wat volgens mij een normale marge is voor dozenverschuivers
                                Fotoboeren houden tegenwoordig geen voorraad meer, wat ook hun marges gaat laten dalen, maar hun werkkapitaal verminderd drastisch, wat weer een betere EVA geeft (economic value added). Maar laten we hier mee stoppen, ik word te finanicieel.

                                Mijn kontaktpersoon kan volgende producten leveren :

                                Canon (alles, toestellen en lenzen)
                                Sigma
                                Tamron

                                Indien interesse gelieve via PM de juiste specificaties door te sturen
                                Monty
                                Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
                                Konica Minolta Dimage A2
                                Lumix FX-30

                                Comment

                                Working...
                                X