Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 31 van 31

Standaard Re: belgiumdigital.com tegen het licht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddenolf Bekijk bericht
    Misschien wel heel mooie grafieken maar ...... wat brengt dat bij voor het fotografeerwerk ?? ...
    Omdat jij het zo druk hebt, is jou blijkbaar een en ander ontgaan.

Dit heeft in zoverre met fotografie te maken, dat het gaat over het reilen en zeilen van één van de belangrijkste Belgische sites inzake digitale fotografie.
    Hier wordt op de achtergrond nagedacht over eventuele verbeteringen aan deze site en cijfertjes kunnen daarbij zeer nuttig zijn.

Excuses voor mijn late reactie.
    Laatst gewijzigd door Jos Vanhengel; 23 mei 2009 om 02:28
    Vriendelijke groet,

Jos

2. Standaard Re: belgiumdigital.com tegen het licht

Beste Jos,

Ik ben nog nieuw hier (lees en bezoek BD al lang maar durfde de stap niet zetten) in elk geval, ik ben zwaar onder de indruk!!!!!
    Dit is zeker geen flut-site die lukraak ietwat amateuristisch ineen geflanst werd, hier is zwaar aan gewerkkt en de stats zijn een bewijs dat jij hier héél veel tijd in stopt, waarvoor alleen maar bewondering en dank!!!
    Zo commitment komt niet vaak meer voor!
    Chapeau!

Lena

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
    Beste Jos,

Ik ben nog nieuw hier (lees en bezoek BD al lang maar durfde de stap niet zetten) in elk geval, ik ben zwaar onder de indruk!!!!!
    Dit is zeker geen flut-site die lukraak ietwat amateuristisch ineen geflanst werd, hier is zwaar aan gewerkkt en de stats zijn een bewijs dat jij hier héél veel tijd in stopt, waarvoor alleen maar bewondering en dank!!!
    Zo commitment komt niet vaak meer voor!
    Chapeau! Lena
    "Daaank voor bloeoemen!"
    Vriendelijke groet,

Jos

Standaard belgiumdigital.com tegen het licht

Als lid van de Werkgroep forumstructuur, ben ik op eigen initiatief begonnen met het noteren van de inzendingen op BD, drie dagen vóór de eerste en enige vergadering. Ik was ervan overtuigd dat die cijfers nuttig zouden zijn bij het denkwerk van de werkgroep over verbeteringen aan het forum.

Oorspronkelijk was het mijn bedoeling om dit een dertigtal dagen te doen.
    Na één maand vond ik echter de resultaten te weinig relevant en besloot verder te doen. 100 dagen leek mij een overtuigender aantal.

Vorige maandag, om middernacht, ben ik dus gestopt met noteren. Het eindresultaat ziet u in de openingspost van dit draadje.

Het is voor mij bijzonder teleurstellend, te moeten vaststellen dat de werkgroep - na meer dan honderd dagen - nog steeds geen tastbare resultaten heeft geboekt. Daarom neem ik, bij deze, ontslag.

Ik blijf hopen dat dit werk op een of andere manier tóch nog van nut zal zijn voor de BD gemeenschap en niet alleen voor de liefhebbers van cijfertjes.
    Vriendelijke groet,

Jos

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Als lid van de Werkgroep forumstructuur, ben ik op eigen initiatief begonnen met het noteren van de inzendingen op BD, drie dagen vóór de eerste en enige vergadering. Ik was ervan overtuigd dat die cijfers nuttig zouden zijn bij het denkwerk van de werkgroep over verbeteringen aan het forum.

Oorspronkelijk was het mijn bedoeling om dit een dertigtal dagen te doen.
    Na één maand vond ik echter de resultaten te weinig relevant en besloot verder te doen. 100 dagen leek mij een overtuigender aantal.

Vorige maandag, om middernacht, ben ik dus gestopt met noteren. Het eindresultaat ziet u in de openingspost van dit draadje.

Het is voor mij bijzonder teleurstellend, te moeten vaststellen dat de werkgroep - na meer dan honderd dagen - nog steeds geen tastbare resultaten heeft geboekt. Daarom neem ik, bij deze, ontslag.

Ik blijf hopen dat dit werk op een of andere manier tóch nog van nut zal zijn voor de BD gemeenschap en niet alleen voor de liefhebbers van cijfertjes.
    Welkom bij de club Jos.
    Ik had al 100 dagen eerder gezien en gemerkt dat onze bijdrage aan de werkgroep geen zin heeft.

Nu nog mijn groene bol weg want daar ben jij heel wat slimmer in geweest.

Toch wil ik hier jou wel een groot compliment maken voor je bijdrage.

mvg
    Antoine

Een dikke proficiat voor je werk,da's 't minste wat ik kan zeggen !!!
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. Enkele beoordelingen
    Door spooky in forum Challenge-of-the-Month
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 3 september 2008, 17:52
  2. Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC
    Door Fullator in forum Shooting Days
    Reacties: 564
    Laatste bericht: 4 september 2007, 08:35
  3. Canon 300d tips
    Door elo in forum Camera's
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 3 december 2004, 23:23
  4. Nen mens komt inderdaad wat tegen!!!!
    Door Sammeke in forum Algemeen
    Reacties: 37
    Laatste bericht: 28 oktober 2002, 21:00

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten