Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Begin van een nieuwe Homepage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Begin van een nieuwe Homepage

    Ik heb mijn oude homepage verwijderd en begonnen met een nieuwe
    moet nog wel verder aan gewerkt worden ,Albums Jan en Albums Coby die zijn al te bekijken
    wil weten wat jullie er van vinden
    Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Ziet er lekker rustig uit. Ik zou alleen wel op de hoofdpagina 1 kleur letters gebruiken en de taalfoutjes eruit halen (sites in plaats van site's, days in plaats van day's).
    Ja, ziet er echt een stuk rustiger uit zo.

    Comment


    • #3
      Originally posted by NataliaNL
      Ziet er lekker rustig uit. Ik zou alleen wel op de hoofdpagina 1 kleur letters gebruiken en de taalfoutjes eruit halen (sites in plaats van site's, days in plaats van day's).
      Ja, ziet er echt een stuk rustiger uit zo.
      Had de vouten nog niet gezien ,ik wacht nog even of ik nog meer reactie krijg voordat ik het verander ,kan ik alles tegelijk doen en het was wel de bedoeling om een wat rustiger site te maken
      Bedankt

      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        ziet er goed uit.
        persoonlijk houd ik er niet van, dat er een nieuwe pagina geopend wordt.
        en de twee sites zijn nog te leeg op de openings pagina van JAN en COBY maar dat moet nog in gevuld worden denk ik.

        Suc6
        Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

        Comment


        • #5
          Is inderdaad rustiger dan de vorige
          Maar eenmaal op de album pagina's komen er wel redelijk grote reklamebanners tevoorschijn

          Comment


          • #6
            Inderdaad lekker sober en rustig.
            Daar hou ik van.
            http://pieterbie.skynetblogs.be

            Comment


            • #7
              tja Jan,

              vind h'm zelf niet echt bij jullie passen. Jullie zijn niet de personen die bij deze site past. Zal je nog wel tzt iets opsturen per post

              groetjes,
              Triker
              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Triker
                tja Jan,

                vind h'm zelf niet echt bij jullie passen. Jullie zijn niet de personen die bij deze site past. Zal je nog wel tzt iets opsturen per post

                groetjes,
                Triker
                Triker beste kerel je maakt mij wel nieuwgierig
                ik wacht met smart ,(en daar bedoel ik geen klein autotje mee )
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #9
                  Een heel mooi album, er zijn al veel drukke albums en dat leid je aandacht van de foto's af, deze gelukkig niet.


                  Groeten Omega.

                  www.digiwaart.nl

                  Comment

                  Working...
                  X