Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

begeleiding gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • begeleiding gevraagd

    Hoi,

    Ik ben nog niet lang bezig met fotografie maar heb een zwak voor model en portretfotografie. In m'n directe omgeving zijn er echter weinig mensen bereid voor mij te poseren en zonder deftig voorbeeldmateriaal blijkt het ook niet makkelijk modellen te klissen. Daarom volgende vraag:

    zijn er hier fotografen bij wie ik eens een shoot kan meevolgen en eventueel zelf wat foto's kan maken. Uiteraard met wat raadgevingen en dergelijke. Ik woon regio Lokeren-Dendermonde.

    Als er mensen zich geroepen voelen om me eens een en ander bij te brengen dan appreciëer ik dat van harte.

    groetjes,

    Wouter.
    Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800

  • #2
    Re: begeleiding gevraagd

    Het hulpmiddel bij uitstek voor uw probleem is een fotoclub in real life !
    alle clubs die ik ken organiseren meermaals per jaar avonden waar minder ervaren leden zich kunnen bekwamen in de model en de portretfotografie met gebruik van studiobelichting.

    Persoonlijk laat ik geen pottekijkers toe bij mijn sessie's !

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: begeleiding gevraagd

      Oorspronkelijk geplaatst door wouterdhoye
      Hoi,

      Ik ben nog niet lang bezig met fotografie maar heb een zwak voor model en portretfotografie. In m'n directe omgeving zijn er echter weinig mensen bereid voor mij te poseren en zonder deftig voorbeeldmateriaal blijkt het ook niet makkelijk modellen te klissen. Daarom volgende vraag:

      zijn er hier fotografen bij wie ik eens een shoot kan meevolgen en eventueel zelf wat foto's kan maken. Uiteraard met wat raadgevingen en dergelijke. Ik woon regio Lokeren-Dendermonde.

      Als er mensen zich geroepen voelen om me eens een en ander bij te brengen dan appreciëer ik dat van harte.

      groetjes,

      Wouter.
      Hallo Wouter,

      Er komen regelmmatig BD-ers mee deelnemen aan fotosessies in mijn studio.
      Ik woon in Mechelen. Als je zin hebt, stuur dan maar een PM.
      Fullator
      Fotostudio Candela Zone
      website: http://www.chronax.be
      website: http://www.marquisemodels.eu

      Comment


      • #4
        Re: begeleiding gevraagd

        En hier gaan ze je zeker niet als pottenkijker omschrijven

        Locatie - Oeselgem (op de grens tussen west en oostvlaanderen, omgeving zulte-dentergem). Het definitieve adres wordt op tijd via PM medegedeeld. (Kwestie van de privesfeer van de eigenaars van deze locatie te vrijwaren) Datum : 25 juni. Rondleiding rond 10u45 - aanvang rond 11u00 einde wanneer we moe zijn. (Das meestal rond

        Comment

        Working...
        X