Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avondschool CVO Kortrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Avondschool CVO Kortrijk

    Hallo !

    Ik werk voltijds, ben recent ook gestart met Fotografie als hobby op het einde van de maand gaat de cursus van start waar ik me voor heb ingeschreven: Avondschool Fotografie A in cvo Kortrijk.
    Is hier iemand die ook start in Kortrijk op 28 Januari ? Of iemand die ervaring heeft met deze school (Goede docenten etc?)

    Mvg,

    Jurgen
    www.wndrlnd.be
    A world full of graphic and webdesign

  • #2
    Hoi,
    Volgde de cursus fotografie B (via vrijstellingsproef) van CVO maar wel in Wevelgem.
    Heel positieve ervaringen.

    Heb nu ingeschreven voor fotoanalyse.
    Als ik de prijzen zie die andere instellingen vragen (vivo, Sintra West, ...)
    Dan is dit echt "waar voor je geld".

    Succes met de cursus, je zult het jou niet beklagen.

    Comment


    • #3
      Re: Avondschool CVO Kortrijk

      Oorspronkelijk geplaatst door Geedee Bekijk bericht
      Hoi,
      Volgde de cursus fotografie B (via vrijstellingsproef) van CVO maar wel in Wevelgem.
      Heel positieve ervaringen.

      Heb nu ingeschreven voor fotoanalyse.
      Als ik de prijzen zie die andere instellingen vragen (vivo, Sintra West, ...)
      Dan is dit echt "waar voor je geld".

      Succes met de cursus, je zult het jou niet beklagen.
      Hey !

      Merci voor de reply
      Idd de prijzen liggen veel hoger bij Syntra (Ging me daar eerst inschrijven maar het paste niet met mijn werkuren)
      Ben een klein beetje nerveus en ik hoop dat ik massa's ga bijleren
      Al moet ik eerlijk toegeven dat ik al een solide basiskennis heb van fotografie mijn pa is proff fotograaf en zelf ben ik een Verkoper van reflex camera's maar ik zou me er heel graag verder in verdiepen K'ben er weg van !!
      www.wndrlnd.be
      A world full of graphic and webdesign

      Comment


      • #4
        Re: Avondschool CVO Kortrijk

        Hallo,

        Ik ben zonet klaar met foto A. Als je al wat ervaring hebt, en je kent alle knopjes dan kun je misschien toch overwegen om in te stappen in foto B. (met toegangstest).
        Het eerste deel is vooral over de sluitertijd - diagfragma - iso ... . Ik had de basis al, maar heb er toch iets aan gehad.

        De leerkracht die ik had vond ik wel meevallen. Prijs zit in elk geval goed.

        Comment


        • #5
          Re: Avondschool CVO Kortrijk

          Oorspronkelijk geplaatst door rockfire Bekijk bericht
          Hallo,

          Ik ben zonet klaar met foto A. Als je al wat ervaring hebt, en je kent alle knopjes dan kun je misschien toch overwegen om in te stappen in foto B. (met toegangstest).
          Het eerste deel is vooral over de sluitertijd - diagfragma - iso ... . Ik had de basis al, maar heb er toch iets aan gehad.

          De leerkracht die ik had vond ik wel meevallen. Prijs zit in elk geval goed.
          Ah oke ga gewoon eerst foto A doen om zeker te zijn dat ik alles onder de knie heb tis maar zes maandjes en dan doe ik foto B en daarna ga ik zien wat verder de mogelijkheden zijn in februari doe ik alvast strobist workshop
          Grtjs
          www.wndrlnd.be
          A world full of graphic and webdesign

          Comment

          Working...
          X