Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6
Weergegeven resultaten: 126 t/m 142 van 142

Standaard Re: AANDACHT: Oudeknokenreünie ...

Sorry guys, I'm really not going to be able to get there.

Mijn mini-rugzakje staat klaar. Zit zo weinig mogelijk in. Morgen nog wat goed weer en we kunnen gaaan....

Sorry mensen, Patje heeft een werkongeval gehad en mag de komende dagen niet stappen wegens gekneusd been. Dus, wij moeten passen voor deze keer. 't Zal hopelijk wel voor een volgende keer zijn dan

Groeten,

Sam&Pat
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sammeke Bekijk bericht
    Sorry mensen, Patje heeft een werkongeval gehad en mag de komende dagen niet stappen wegens gekneusd been. Dus, wij moeten passen voor deze keer. 't Zal hopelijk wel voor een volgende keer zijn dan

Groeten,

Sam&Pat
    Ook alweer vreselijk jammer, ik zag er echt naar uit jullie terug te zien.
    Spoedig hersten, Patje!

Ik zal helaas ook moeten afhaken, vannacht serieuze maagproblemen gekregen en er zit precies na het innemen van medicatie nog niet echt veel verbetering in. Voor diegenen die er bij zijn, maan er een gezellige dag van!
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Aan de aanwezigen om 10.30 en diegene die wegens slijtage eventueel iets later waren ...
    Ik heb enorm genoten van het leuke gezellige wederzien van de oude z*kken ...
    Van velen was het een weerzien van enkele jaren geleden ... maar het plezier en de gezelligheid heeft er niet om gelogen ... Ik liet er zelfs de AV voor links liggen, het was te leuk.
    ENfin, na die dag, kon mijn dag niet meer stuk en als ik enkele snapshots bekijk komt de glimlach me terug op de lippen .
    Op een anonym aanvragen, (ik ben nu éénmaal geen Engelstalige) zijn we tot een akkoord gekomen om volgend jaar opnieuw even Breendonk op de agenda te zetten. Die komt er zeker !
    Dus, nogmaals, een hartelijke dank voor dit fijne weerzien en hopelijk lukt dit in de toekomst nog wel meer.
    https://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Purlut, jij nog harstikke bedankt om die Hollanders een beetje door het mooie Belgie te loodsen, we hebben ervan genoten kerel.
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    Aan de aanwezigen om 10.30 en diegene die wegens slijtage eventueel iets later waren ...
    Ik heb enorm genoten van het leuke gezellige wederzien van de oude z*kken ...
    Van velen was het een weerzien van enkele jaren geleden ... maar het plezier en de gezelligheid heeft er niet om gelogen ... Ik liet er zelfs de AV voor links liggen, het was te leuk.
    ENfin, na die dag, kon mijn dag niet meer stuk en als ik enkele snapshots bekijk komt de glimlach me terug op de lippen .
    Op een anonym aanvragen, (ik ben nu éénmaal geen Engelstalige) zijn we tot een akkoord gekomen om volgend jaar opnieuw even Breendonk op de agenda te zetten. Die komt er zeker !
    Dus, nogmaals, een hartelijke dank voor dit fijne weerzien en hopelijk lukt dit in de toekomst nog wel meer.

Wim
    wat is het weer mooi gesproken, ik kan hier alleen nog maar toevoegen dat wij het ook weer toppie vonden en we gaan zeker mee naar Breendonk

Groetjes, Jan en Coby die een fijn weekend hebben gehad
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

En ik was er ook bij van s' morgens en het was zeker een leuk weerzien met enkele 'oudgedienden'.
    En 's morgens hadden we ook heel prachtig weer. Ik ben tussendoor wel naar de AV gegaan maar tegen het officiele shooting gedeelte was al dat mooie licht al opgebruikt blijkbaar

Als ik kan ben ik ook van de partij bij Breendonk.
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
    Als ik kan ben ik ook van de partij bij Breendonk.
    Helaas afwezig wegens ziekte maar Breendonk mag ik eigenlijk niet missen, ik ben daar geboren en getogen en heb daar officieel gewoond tot mijn 40, mijn kine-praktijk is ook nog steeds daar.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Z900 & Marjo konden er door omstandigheden niet bij zijn helaas..... hoop wat beelden te kunnen zien van deze reunie !

mvg, Z
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Hier is er al ene. Een snapsjot

Ja, inderdaad, ouwe knorren. Gelukkig zijn er objecten genoeg als helpende hand om een zwaar fototoestel toch stabiel te krijgen.

https://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Sommige knorren hadden zelfs een ondersteunend handje nodig

http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Triker Bekijk bericht
    Sommige knorren hadden zelfs een ondersteunend handje nodig

wel lief toch.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Mijn vrouw vindt van niet ....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Mijn vrouw vindt van niet ....
    Die vrouwen toch
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
    Die vrouwen toch
    Gelukkig waren die oude knoken allemaal 18+.
    Vriendelijke groet,

Jos

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6

Soortgelijke discussies

1. Aandacht plotseling afgeleid
    Door andrez in forum Mensen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 11 augustus 2005, 12:51
  2. Aandacht voor de forumregels a.u.b. ...
    Door BD-crew in forum BD-Mededelingen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 1 juli 2004, 00:07

Regels voor berichten