Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2de Hands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2de Hands

    wat raden jullie aan, 2de hands fototoestel en nieuwe lens of nieuw toestel en 2de hands lens
    alvast bedankt
    I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work

  • #2
    Re: 2de Hands

    welk toestel had je in gedachten en welke lens?
    hangt af van soort lens, soort toestel, hoeveel de lens en toestel al gebruikt is...

    Nieuw toestel en 2dehands lens lijkt me betere optie.
    Je zal toch starten met waarschijnlijk een goedkope lens, kan je later nog altijd duurder glas aanschaffen,
    en je hebt het toestel dat je wilt.
    Denk dat dat belangrijker is, want dat is toch hetgene waar je later nog geld in gaat investeren (lenzen etc)

    -M-
    Last edited by Mordred; 12 oktober 2006, 12:07.
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

    Comment


    • #3
      Re: 2de Hands

      Of beide tweedehands.
      Bij de camera zou ik dan wel letten op de hoeveelheid foto's die met de camera genomen zijn en of er misschien nog garantie op zit. Maar een belangrijke eis voor een camera is dat die wel goed in de hand moet liggen. Bij de lens zou ik letten op de gebruikssporen. Maar dat is slechts mijn mening. Het hoeft niet allemaal nieuw te zijn, als het maar goed werkt.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #4
        Re: 2de Hands

        Eigenlijk is er niet echt een zinnige reden om niet 2de hands te kopen......er wordt hier meer dan voldoende nagenoeg nieuw materiaal aangeboden in de afdeling "te koop" op BD. Daar zal wel niets aan zijn, en het is altijd stukken goedkoper dan nieuw.

        Comment

        Working...
        X