Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

    Zelfs wanneer de mussen door hitte van het dakvallen staat het topic 'winterbanden' al tien jaar lang zonder winter weer beleeft te hebben boven aan dit chit chat forum.

  • #2
    Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    Zelfs wanneer de mussen door hitte van het dakvallen staat het topic 'winterbanden' al tien jaar lang zonder winter weer beleeft te hebben boven aan dit chit chat forum.
    Zelfs een onzinnig nietszeggend topic als deze staat er nu bij. [emoji23]
    En de winterbanden zijn een actueel probleem met deze crisis. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

      laat ons toch een beetje afleiden van wat we deze weken opgelegd krijgen
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

        Wat hebben mussen nu met winterbanden te maken? En daarbij : als het heel warm is , toon dan dat ge een hart hebt en geef die mussen dagelijks vers water !!

        Comment


        • #5
          Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          Zelfs wanneer de mussen door hitte van het dakvallen staat het topic 'winterbanden' al tien jaar lang zonder winter weer beleeft te hebben boven aan dit chit chat forum.
          Misschien ook uw toetsenbord eens controleren

          In de titel: dak vallen

          In de tekst nog eens "dak vallen" even verder "winterweer" en "beleefd"...
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            In de titel: dak vallen
            Alsook “zelf”. [emoji6]
            Als men dan toch bezig is. [emoji23]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

              Als men dan toch bezig is :

              De Action is nu nog gesloten, maar binnenkort zijn daar weer zakjes met punten en komma's te koop.
              Last edited by notex; 25 april 2020, 21:18.

              Comment


              • #8
                Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

                Als de mieren dan toch gene.kt moeten worden, het is beleefd en niet beleeft.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #9
                  Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

                  Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  Als men dan toch bezig is :

                  De Action is nu nog gesloten, maar binnenkort zijn daar weer zakjes met punten en komma's te koop.
                  Nu houdt hij zich tenminste aan de regels, hij doet het van binnen uit. [emoji16]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Als de mieren dan toch gene.kt moeten worden, het is beleefd en niet beleeft.
                    #5 , ze zijn dus gisteren al gen*ukt
                    Last edited by nete; 26 april 2020, 12:11.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

                      LOL. Ben hier precies emails met mijn collega aan het lezen. Ik krijg die ook altijd verbeterd terug... Ja, ik weet het, het is "e-mails". (dat laatste voor het geval ze meeleest)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                        LOL. Ben hier precies emails met mijn collega aan het lezen. Ik krijg die ook altijd verbeterd terug... Ja, ik weet het, het is "e-mails". (dat laatste voor het geval ze meeleest)
                        Ik doe dit zeker niet systematisch (en ik schrijf zeker ook wel fouten), maar als je de juiste tekst tussen de fouten moet gaan zoeken...
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                          LOL. Ben hier precies emails met mijn collega aan het lezen. Ik krijg die ook altijd verbeterd terug... Ja, ik weet het, het is "e-mails". (dat laatste voor het geval ze meeleest)
                          Woh, ik ben geen Germanist maar door de band genomen ga je me zelden betrappen op serieuze kanjers tegen het Nederlands. Hoewel ik er altijd een stiekem genoegen in had om collega's Germanisten te plagen met die steeds wisselende spellingSregels. Zo beweerde er ooit ene op een vergadering dat de wetenschappers de spellingsregels onvoldoende beheersten, ja dat was gewoon binnenkoppen. Ik vroeg heel fijntjes : "is het spelregels of spellingregels ?". Is het kangoeroeëi of kangoeroe-ei ? Een collega-Germaniste beweerde bij hoog en laag dat het met een streepje was terwijl ik categoriek volhield dat het NIET met een streepje was. Ik had gelijk maar één bleef maar doorgaan : ALS een kangoeroe een ei zou leggen zou het met een streepje zijn... ja, de kat niet bij de melk zetten hé een ei met een streep dus, zal wel een zebra-ei zijn.
                          Om bij de mussen te blijven : ALS de hemel naar beneden zou vallen dan zijn alle mussen dood...

                          Spanik, misschien moet je je collega eens vragen naar het voltooid deelwoord van e-mailen ???? Of naar een beest dat eieren van kippen eet : een kippe(n?)-?eie(ren, eië)-(?)eter. Ik noem dat een ekster.

                          Jaja, ik weet het : totaal irrelevant maar winterbanden eind april zijn dat ook.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

                            Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                            Spanik, misschien moet je je collega eens vragen naar het voltooid deelwoord van e-mailen ???? Of naar een beest dat eieren van kippen eet : een kippe(n?)-?eie(ren, eië)-(?)eter. Ik noem dat een ekster.
                            Ik twijfel er niet aan dat ze dat kent en correct kan schrijven. En het is geen germaniste (*) maar een burgie. Dat is nog het ergste van al.

                            Soit, ik ga wat film schieten met de pinhole, het is tenslotte WWPD vandaag. Zes 4x5 chassis met FP4+ geladen en eens de blok rond wandelen.

                            (*) ik wil niet moeilijk doen, maar germanist(e) is zonder hoofdletter
                            Last edited by Spanik; 26 april 2020, 12:06.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zelf wanneer de mussen van het dakvallen

                              Danc u wel alemaal ; 'k hep weeral veel bijgeleert !

                              Groentjes uit balen
                              M

                              Comment

                              Working...
                              X