Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je computer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je computer

    Het hebben van een Android-telefoon is zeer handig, maar als je achter de computer zit zou je soms maar al te graag van dat grote scherm gebruik maken om je telefoon te besturen. Ontwikkelaar Sand Studio dacht hetzelfde en heeft nu de gratis app AirDroid uitgebracht die dat probleem oplost. Via Wi-Fi maak je verbinding […]
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

    Leuke app Francis, thx.

    Comment


    • #3
      Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

      Androïd besturen vanaf computer?
      Heb je nu niet juist zo'n toestel om geen computer bij de hand te moeten hebben?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

        Werkt zeer goed van op mijn laptop, onmiddellijk verbinding. Laptop dan ook via een WIFI verbinding
        wel te verstaan. Want voor het op mijn vaste PC te gebruiken lukt niet. Krijg het niet aan het werken
        zelf al zitten beiden op dezelfde router aangesloten. Pc dan via kabel en Android uiteraard via WIFI.

        Iemand ervaring met het te doen werken met een vaste Pc die NIET via WIFI is aangesloten??

        Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
        Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

        Comment


        • #5
          Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

          Ik zoek eerder een mogelijkheid om het scherm van de smartphone weer te geven op mijn laptop, maar dat lijkt niet zo evident.
          Je kan bv. via teamviewer wel je latop scherm op je smartphoen krijgen,maar niet omgekeerd.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

            Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk bericht
            Werkt zeer goed van op mijn laptop, onmiddellijk verbinding. Laptop dan ook via een WIFI verbinding
            wel te verstaan. Want voor het op mijn vaste PC te gebruiken lukt niet. Krijg het niet aan het werken
            zelf al zitten beiden op dezelfde router aangesloten. Pc dan via kabel en Android uiteraard via WIFI.

            Iemand ervaring met het te doen werken met een vaste Pc die NIET via WIFI is aangesloten??
            Ja, geen enkel probleem.
            Zonet eens geprobeerd met zowel IE, FF als Chrome. Zelfs met alle drie gelijktijdig ingelogd.
            Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

            Comment


            • #7
              Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Ik zoek eerder een mogelijkheid om het scherm van de smartphone weer te geven op mijn laptop, maar dat lijkt niet zo evident.
              Je kan bv. via teamviewer wel je latop scherm op je smartphoen krijgen,maar niet omgekeerd.
              Zelf geen ervaring mee, MyMobiler kan dat blijkbaar wel maar enkel op geroote toestellen.
              Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

              Comment


              • #8
                Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

                Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
                Ja, geen enkel probleem.
                Zonet eens geprobeerd met zowel IE, FF als Chrome. Zelfs met alle drie gelijktijdig ingelogd.
                Gek... Heb ik dus ook met alle 3 geprobeerd, maar niet gelukt.
                Op de laptop werkte het foutloos, meteen een verbinding en ook
                daarna meteen kunnen inloggen.

                Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
                Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

                Comment


                • #9
                  Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

                  Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk bericht
                  Gek... Heb ik dus ook met alle 3 geprobeerd, maar niet gelukt.
                  Op de laptop werkte het foutloos, meteen een verbinding en ook
                  daarna meteen kunnen inloggen.
                  Kan je vanaf de pc het Android toestel wel "zien" ? Even een simpele ping naar het ip-adres van de Android uitvoeren.
                  Het ip-adres van dat toestel is hetgene dat AirDroid opgeeft en je in de browser moet intypen (maar dan zonder het poortnummer 8888).

                  Probeer ook eens of het met Kies Air wel lukt om vanaf je browser de bestanden op het Android toestel te benaderen. Kies Air gebruikt poort 8080.
                  Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

                    Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
                    Kan je vanaf de pc het Android toestel wel "zien" ?
                    Nope niet te zien, heb een Linksys router, met acces point en draai op Win7 Ultimate.
                    Toevoegen lukt dus ook niet, telefoon word niet gevonden. Surfen op internet is geen
                    enkel probleem via dezelfde verbinding op de Android.

                    Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
                    Even een simpele ping naar het ip-adres van de Android uitvoeren.
                    Werk dus ook niet nee... Maar krijg wel een IP van Airdroid, een beginnend met 192.xxxx
                    dus dat moet wel ergens juist zijn denk ik.

                    Ik las ook ergens iets (en zag dit ook in het Android toestel) over WPS. Maar ik heb dus
                    geen WPS knop op de routers hier. Dus dat kan ik niet doen, als dit al nodig zou zijn...

                    Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
                    Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

                      Waarschijnlijk zeer nuttig, maar ben niet in het bezit van dergeijke toestellen.
                      Zijn er ook nog toepassingen voor een leek?
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

                        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                        maar ben niet in het bezit van dergeijke toestellen.
                        Nog niet, komt wel
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Nog niet, komt wel
                          Lijkt ( of is ) waarschijnlijk allemaal heel simpel, maar is voor mij allemaal hetzelfde in het Russisch of het Chinees. Begrijp er de ...... niet van.
                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

                            Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk bericht
                            Werk dus ook niet nee... Maar krijg wel een IP van Airdroid, een beginnend met 192.xxxx
                            dus dat moet wel ergens juist zijn denk ik.
                            Goed. Maar kon ook niet anders aangezien je Android toestel het internet op kan.

                            Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk bericht
                            Ik las ook ergens iets (en zag dit ook in het Android toestel) over WPS. Maar ik heb dus
                            geen WPS knop op de routers hier. Dus dat kan ik niet doen, als dit al nodig zou zijn...
                            WPS doet er hier niet toe.

                            Mmm, blijven nog steeds 2 "verdachten" over ... de router of de Windows 7 pc.
                            Maar ik durf mijn geld op de pc te zetten
                            Kan je je wireless laptop wel pingen?
                            Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput

                              Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht

                              WPS doet er hier niet toe.
                              Owkey, dat is al iets want dat kende ik nog niet. De routers hier hebben dat dus ook niet...

                              Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
                              Mmm, blijven nog steeds 2 "verdachten" over ... de router of de Windows 7 pc.
                              Maar ik durf mijn geld op de pc te zetten
                              Kan je je wireless laptop wel pingen?
                              Ik kan da laptop pingen met de pc en andersom dus ook. Bestand van de ene naar de
                              andere pc zetten ook geen probleem. Die zien mekaar perfect in het netwerk.

                              Maar ook als ik zowel bij de vatse pc als bij de laptop kijk bij "Netwerk" daar staat bij
                              geen van beiden de Android tussen. Maar ik kan wel perfect inloggen op de Android via
                              de laptop.

                              Ter info de laptop draait op Vista Home Premuim.

                              Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
                              Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

                              Comment

                              Working...
                              X