Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zeefdruk winkel gezocht om materiaal aan te kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zeefdruk winkel gezocht om materiaal aan te kopen

    JA ik ben al drie dagen aan het googlen en vindt geen behoorlijk adres in belgié van en winkel en of hobbyclub waar ik terecht kan ,of mochten er mensen hier aanwezig zijn die nog volop aan het zeefdrukken zijn hobbymatig laat het me weten aub .

    Wie weet er en goed adres waar je de nodige materialen kan kopen om te zeefdrukken thuis op katoen of andere materie .

    En ja beste mensen hier ik weet dat het materiaal veel kost maar dat speelt geen rol ,ik wil alleen dit materiaal kopen en gebruiken .
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

  • #2
    Re: zeefdruk winkel gezocht om materiaal aan te kopen

    www.schleiper.be ?

    YMMV nerdi
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: zeefdruk winkel gezocht om materiaal aan te kopen

      Eens informeren bij Stijn, mischien weet hij wel wat te koop, wij zijn vroeger nog buren geweest, en hij gaf ook nog les in zeefdruk als ik dat goed voorheb. KLIK

      Comment


      • #4
        Re: zeefdruk winkel gezocht om materiaal aan te kopen

        wat zoek je, ik heb nog enkele zeefdrukkaders bespannen met textielgaas 45 en enkele kaders met gaas 95 op zolder staan.
        Tegenwoordig is het moeilijk om aan betaalbaar materiaal te komen, veel van die winkels zijn gestopt of bieden het niet meer aan.

        Ik heb vroeger fotos gezeefdrukt, met 1 halftoonfilm en met verschillende belichtingstijden, soms tot 15 drukgangen.

        Groeten, Fossil

        Comment

        Working...
        X