Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

    Verder over mijn post over NERO : het antwoord van NERO en mijn antwoord op hun post.

    Comment


    • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

      Hier komt blijkbaar een van de volgende dagen een deurwaarder omdat ik de belastingen aanslagjaar 2020 nog niet betaald heb ... de aangifte is nog niet eens binnen. [emoji23]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

        Volgens een van de laatste e-mails zou ik weer voor de zoveelste keer mijn "beter beveiligde kaartlezer" moeten vervangen.
        Deze keer was het van een bank waar ik klant echt ben.
        Het jammerlijke is : als de echte bank me een echte mail stuurt gaat die onmiddellijk in de (echte) prullenbak. :-)
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

          Van verlopen creditkaarten en banken één tot twee op een half jaar, incasso boete uit NL ocharme ééntje, maar de pakjes onderweg 3x weeks, niet afgehaalde winnende prijzen, ook zowat. Maar geen rijke Afrikaners, domme toch !
          https://ggpics.be/

          Comment


          • Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            Het jammerlijke is : als de echte bank me een echte mail stuurt gaat die onmiddellijk in de (echte) prullenbak. :-)
            Dat ligt dan aan u hé, voeg die met wat filters toe aan de lijst met veilige afzenders.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

              Weer iemand die teveel geld heeft...

              Hallo,

              Ik ben Azim Hashim Premji, een Indiase zakenmagnaat, investeerder en filantroop. Ik ben de voorzitter van Wipro Limited. Ik gaf 25 procent van mijn persoonlijke rijkdom weg aan liefdadigheid en ik beloofde ook om de rest van dit jaar weg te geven vanwege COVID-19. Ik heb besloten u $ 2.000.000,00 dollar te schenken. Bent u geïnteresseerd in mijn donatie, neem dan contact met mij op voor meer info. Ik wil ook dat je deel uitmaakt van mijn Charity Foundation zodra je dit geld hebt ontvangen, zodat we de handen ineen kunnen slaan om de behoeftigen te helpen. blijf alsjeblieft thuis, gezond en veilig.

              Je kunt ook meer over mij lezen via onderstaande link
              …………...…………………………… (link verwijderd, anders gaat iemand anders met dat geld lopen)


              Neem contact met hem op via e-mail voor meer informatie:
              Vriendelijke groet
              CEO Wipro Limited
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                Nog eentje:

                Hallo mijn goede vriend

                Ik schrijf u deze mail met zware tranen In mijn ogen en met veel verdriet in mijn hart, Mijn naam is Vera Hollin Kvan, en ik neem contact met u op vanuit mijn land India Ik wil u dit vertellen omdat ik geen andere optie dan om je te vertellen omdat ik werd aangeraakt om je open te stellen, trouwde ik met de heer Hollin Kvan, die negen jaar bij de Tunesische ambassade in Madrid, Spanje werkte voordat hij in 2005 stierf. We waren elf jaar getrouwd zonder een kind.

                Hij stierf na een korte ziekte van slechts vijf dagen. Sinds zijn dood besloot ik niet te hertrouwen. Toen mijn overleden echtgenoot nog leefde, stortte hij het bedrag van vijfenveertig miljoen, achthonderdvijftig duizend dollar ($ 45.850.000,00 USD) in een bank hier in India, New Delhi, de hoofdstad van India, Momenteel staat dit geld nog op de bank.

                Hij stelde dit geld beschikbaar voor de export van goud uit de mijnbouwfabriek van Madrid, Spanje. Onlangs vertelde mijn dokter me dat ik het niet zeven maanden zou volhouden vanwege het kankerprobleem. Degene die me het meest stoort, is mijn beroerte. Nadat ik mijn toestand kende, besloot ik u dit geld te overhandigen om voor de minder bevoorrechte mensen te zorgen, u zult dit geld gebruiken zoals ik hierin ga onderwijzen.

                Ik wil dat je 30 procent van het totale geld voor persoonlijk gebruik neemt, terwijl 70% van het geld naar goede doelen gaat, mensen op straat en het weeshuis helpen. Ik ben opgegroeid als wees en ik heb geen lichaam als familielid, alleen maar om te streven dat het huis van God ook wordt onderhouden. Doe dit zodat God mijn zonden zal vergeven en mijn ziel zal accepteren omdat deze ziekten mij zo hebben geleden. Zodra ik uw antwoord ontvang, zal ik u de contactpersoon van de bank hier in Delhi, India geven, en ik zal de bankdirecteur ook opdragen u een brief van de autoriteiten te sturen die u de huidige begunstigde van het geld op de bank zal bewijzen, dat wil zeggen als u verzekert mij dat u dienovereenkomstig zult handelen zoals ik hierin vermeld.

                In de hoop uw antwoord te ontvangen.
                Van Vera Hollin Kvan
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                  Ben bij de gelukkigen. Zomaar.

                  M. M. Fridman <xxxxxxx @ xxxxx . xx>

                  I Mikhail Fridman picked you for $5,000,000 donation, Reply for more details.

                  Regards,
                  Mikhail M. Fridman
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                    Nog eentje:
                    ik heb geen lichaam als familielid,
                    Ik denk dat google translate nog niet op punt staat
                    Paul
                    DPaul - A.FIAP
                    D810, nikkors and other stuff

                    Comment


                    • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                      Voilà, eentje die denkt dat ik dit kan lezen.

                      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
                      يهديكــم الاتحــادالعربــي لتنميــة المـــوارد البشريـــة
                      يقدم بإعتماد
                      معهد التنمية الإدارية– كلية إدارة الأعمال
                      جامعة ميزوري - الولاياتالمتحدة الأمريكية
                      برنامــــج/ ماجستير إدارة الاعمال المهني
                      Mini MBA
                      باحدث النظم التعليمية
                      بنظام المشروعات البحثيةأو الأبحاث المرجعية
                      مع تقديم المعايير والضوابطوالشروط والقواعد اللازمة لتقييم وإجازة تلك الابحاث
                      من أجلالعمل على توازن الطلب على الموارد المتاحة وتنفيذ مهام العمل، وأيضا التصديللقرارات الصعبة، وتكييف وتعديل الاولويات واستخدامها على المدى القصير والطويل،وعلى قناعة بأن مهمة المدير تكون صعبة دون توليد افكار ومعارف جديدة لأجل ذلك كانتأهمية Mini MBA حيثيمكن للمشارك بالبرنامج الحصول على الثقة وصنع أرقام ونتائج لم يعتد عليها من قبلوفهم عالم الاعمال برؤية جديدة واضحة والوصول إلى زيادة الانتاجية في موقعه ومؤسسته .
                      مستهدفين في ذلك:
                      -القادةوالمديرين والتنفيذين والعاملين في القطاع الحكومي والاهلي والخاص والذين يرغبونفي رفع قدراتهم وزيادة انتاجيتهم واكتسابهم لمهارات جديدة وذلك دون الحاجة لدرجةعلمية تكلفهم سنوات من الدراسة النظرية فسوف يجدون في هذا البرنامج المهني كل مايرغبون من معارف ومهارات
                      -هوبرنامج لأصحاب المشاريع الصغيرة والمتوسطة الحجم -وبرنامج محنك لأصحاب المشاريع فيمهدها بشكل عام، ومناسب لجميع الطموحين الى مناصب إدارية عليا في المؤسسة –الراغبين في تأهيل أنفسهم للوظائف القيادية العليا بالشركات – العاملين في إدارة الاعمالفي الشركات – الراغبين في التحول الى مجال إدارة الاعمال
                      وبهذهالمناسبة / يسعدنا دعوتكم للمشاركة وتعميم خطابنا على المهتمين بموضوع الماجستير وإفادتنابمن تقترحون توجيه الدعوة .
                      مع بالغ تقديرنا واعتزازنا
                      لمزيد من المعلومات برجاء الاتصال
                      أ/ ميرفت شاهين
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                        Voilà, eentje die denkt dat ik dit kan lezen.
                        Waarschijnlijk kan hij het zelf niet lezen. Het is al een computervertaling vanuit het Engels naar het Arabisch

                        Comment


                        • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                          Voilà, eentje die denkt dat ik dit kan lezen.
                          Op het werk heb ik een paar collega's die dit waarschijnlijk wel kunnen vertalen, maar ik vermoed dat het weer op hetzelfde neer komt, dat iemand geld teveel heeft, en dat die dat wil uitdelen aan een onbekende...
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                            Och ja, zolang het hun niets kost om zo miljoenen berichten te sturen en er af en toe een idioot toehapt gaat dat niet veranderen. Wees eerlijk: kost voor hun 0.0. Als er eentje toehapt is het allemaal winst. Kans om gepakt te worden 0.000000000001%. Kans om dan ook nog gestraft te worden 0.00000000001%. En de kans om te winnen is groter dan bij de Lotto!

                            Comment


                            • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                              Op het werk heb ik een paar collega's die dit waarschijnlijk wel kunnen vertalen, maar ik vermoed dat het weer op hetzelfde neer komt, dat iemand geld teveel heeft, en dat die dat wil uitdelen aan een onbekende...
                              Toch niet, het is een reclame voor het behalen van een MBA aan de Universiteit van Missouri om manager te worden. Er wordt niet naar geld gevraagd en er wordt ook geen geld beloofd van een rijke oom.

                              Comment


                              • Re: Ze blijven toch maar proberen om geld af te troggelen...

                                Tja, een MBA die moet niets kunnen en haalt het geld binnen alsof het slijk is door idiote dogma's uit zijn nek te kletsen die dan door "managers" die eigenlijk te stom zijn om te helpen donderen opgelikt worden alsof het de woorden van de profeet zijn. Het bedrijf gaan naar de filistijnen, de externe MBA's strijken ze dik op en gaan naar het volgende bedrijf dat ze om zeep helpen met de woorden "hadden ze mijn raad tot op de leter gevolgd ze hadden het wel gehaald". Rinse- repeat ad nauseum.

                                Comment

                                Working...
                                X