Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaventem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zaventem

    Allee, nu zitten we veilig op vakantie in het buitenland.
    Nu nog veilig terugkeren.....😡.

  • #2
    Re: Zaventem

    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Allee, nu zitten we veilig op vakantie in het buitenland.
    Nu nog veilig terugkeren.....��.
    No worries. Ooit gooiden enkele Palestijnen handgranaten in de (oude) terminal van Zaventem. Uiteindelijk viel alles terug in zijn normale plooi en ging alles verder zoals voordien. Aanslagen hebben nooit voor een ommekeer gezorgd, de WTC torens zijn weg maar er staat een nieuw gebouw, PanAm 103 ontplofte en iedereen vliegt meer dan toen... life goes on... Eens dit uitgeklaard wordt de vertrekhal hersteld en staan de mensen weer aan te schuiven om in te checken. Enig verschil, meer security. Ik mag doodvallen als ik deze lowlifes en debielen enig effect op mijn leven zal laten hebben.

    BTW, De eerstvolgende weken zal het waarschijnlijk veiliger zijn dan ooit.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Zaventem

      Maar om het even welke debiel geraakt dan toch met explosieven tot in de vertrekhal
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Zaventem

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Maar om het even welke debiel geraakt dan toch met explosieven tot in de vertrekhal
        Uiteraard. Je kan niet alles en iedereen altijd beveiligen..
        Je kan uit praktische overwegingen toch geen verregaande controles doen voor je het gebouw binnen kunt.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Zaventem

          Metro Brussel stil wegen bomaanslag in Maalbeekstation !
          Niveau 4 veiligheid over geheel België
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Zaventem

            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            No worries. Ooit gooiden enkele Palestijnen handgranaten in de (oude) terminal van Zaventem. Uiteindelijk viel alles terug in zijn normale plooi en ging alles verder zoals voordien. Aanslagen hebben nooit voor een ommekeer gezorgd, de WTC torens zijn weg maar er staat een nieuw gebouw, PanAm 103 ontplofte en iedereen vliegt meer dan toen... life goes on... Eens dit uitgeklaard wordt de vertrekhal hersteld en staan de mensen weer aan te schuiven om in te checken. Enig verschil, meer security. Ik mag doodvallen als ik deze lowlifes en debielen enig effect op mijn leven zal laten hebben.

            BTW, De eerstvolgende weken zal het waarschijnlijk veiliger zijn dan ooit.
            No worries ?
            Dit is toch wel van een andere orde dan de aanslag van de Palestijnen.
            Georganiseerd en goed gepland.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Zaventem

              Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
              No worries ?
              Dit is toch wel van een andere orde dan de aanslag van de Palestijnen.
              Georganiseerd en goed gepland.
              Inderdaad, no worries. Je kan dit soort dingen niet voorzien of je leven laten beheersen.
              En goed gepland? Vrijdag begint de paasvakantie, mocht ik het zijn... Mogelijk is de planning wat vervroegd omdat Salah er van weet en zou kunnen bekennen. Who knows.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: Zaventem

                Plezant is anders.
                Mijn vrouw gaat haar dochter met kinderen naar Zaventem brengen voor 'n trip New York.
                Nu de komende vrijdag.

                Ik heb zo een vermoeden na dat ze diene abjaar hebben gepakt, dat die gaat klappen.(spijtoptant)
                Gevolg: misschien reeds geplande aanslagen vervroegd hebben uitgevoerd.

                Comment


                • #9
                  Re: Zaventem

                  Paniek in Brussel.
                  Alle openbaar vervoer ligt stil ... Geen tram, geen bus, geen metro, geen trein ...
                  Men begint ook de belangrijke invals, uitvalswegen te klemmen.
                  We hebben verbod het gebouw te verlaten. (Volle centrum)

                  Geloof sterk dat aanslagen gevolg zijn van mogelijk babbelen ... Sven Marys gaf duidelijk te kennen eergisteren dat zijne vriend ons nog heel wat te bieden heeft aan info ...
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zaventem

                    Sterkte voor alle mensen in en nabij Brussel. Zal een ongekend spannend en afschuwelijk gebeuren zijn
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zaventem

                      Toch ook vreemd die Sven Mary... toch goed betaald (de normale man krijgt zo iemand niet als advocaat) of zo'n grote mediahoer dat hij dit proces voor een 'vriendenprijsje' doet?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zaventem

                        Centen en procenten zijn hier nu niet belangrijk, het gaat om mensen !
                        Mijn schoonzoon was vanmorgen maar net uit het metrostation toen de explosie plaatshad en we konden die niet zomaar meteen bereiken, dan denk je niet aan centen of zo hoor !
                        Het is heel erg dat zoiets in ons land gebeurt, voor iedereen maar vooral voor al wie er ergens in betrokken is !
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zaventem

                          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                          Uiteraard. Je kan niet alles en iedereen altijd beveiligen..
                          Je kan uit praktische overwegingen toch geen verregaande controles doen voor je het gebouw binnen kunt.
                          Als je in Indië, China, Turkije, Brazilië etc een hotel, luchthaven of groot treinstation binnen gaat, dan passeer je door een metaaldetector, en je bagage gaat door een scanner.

                          Ik heb kort na de aanslagen in Parijs nog gevlogen, en was verwonderd dat ik slechts 2 gewapende militairen rond zag hangen in de vertrekhal.
                          Met slechte wil (en dat is nu zeker bewezen), maakt een terrorist daar een pak slachtoffers vooraleer die hun wapen scherp hebben gezet.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zaventem

                            Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                            Toch ook vreemd die Sven Mary... toch goed betaald (de normale man krijgt zo iemand niet als advocaat) of zo'n grote mediahoer dat hij dit proces voor een 'vriendenprijsje' doet?
                            Die doet dat voor de publiciteit, zodat zijn kantoor een pak klanten krijgt die te veel betalen voor hun kleine zaken. Hetzelfde is geldig voor andere grote namen. Aan een assisenzaak verdient een advokaat doorgaans weinig, omdat die klanten meestal niet echt gefortuneerd zijn.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zaventem

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              Die doet dat voor de publiciteit, zodat zijn kantoor een pak klanten krijgt die te veel betalen voor hun kleine zaken. Hetzelfde is geldig voor andere grote namen. Aan een assisenzaak verdient een advokaat doorgaans weinig, omdat die klanten meestal niet echt gefortuneerd zijn.
                              Ik zou me er toch vragen bij stellen in zijn plaats...

                              Comment

                              Working...
                              X