Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yelo via PC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yelo via PC

    Niet via de app maar via de PC geraak ik er niet meer op, kon inloggen met mijn gebruikersnaam en login maar nu worden deze niet meer aanvaard, wat ik ook probeer.
    Nog mensen met dit probleem? Op Telenet zelf kan ik natuurlijk wel inloggen.
    Gisteren eens succesvol kunnen inloggen via de app voor Android (na lang sukkelen) maar nu worden dezelfde gegevens niet meer aanvaard.
    Is toch altijd iets met die yelo!
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Yelo via PC

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Niet via de app maar via de PC geraak ik er niet meer op, kon inloggen met mijn gebruikersnaam en login maar nu worden deze niet meer aanvaard, wat ik ook probeer.
    Nog mensen met dit probleem? Op Telenet zelf kan ik natuurlijk wel inloggen.
    Gisteren eens succesvol kunnen inloggen via de app voor Android (na lang sukkelen) maar nu worden dezelfde gegevens niet meer aanvaard.
    Is toch altijd iets met die yelo!
    Werkt hier perfect op iOS.
    D90 - D70 - F80 + glas

    Comment


    • #3
      Re: Yelo via PC

      Werkt hier op laptop én op Samsung Galaxy S+, wel redelijk traag opstarten.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Yelo via PC

        Oh, werkt Yelo al op android?
        Juist geprobeerd, erruuuug traag...
        Last edited by TaurineR; 19 maart 2012, 20:25.

        Comment


        • #5
          Re: Yelo via PC

          Hier krijg ik altijd de vraag om flash up te daten ...... al 10 keer gedaan.
          α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
          Flickr____No place to be

          Comment


          • #6
            Re: Yelo via PC

            Heb het probleem ook gehad en hier eens geplaatst. Ze zijn momenteel bezig met een nieuwe layout en die wordt blijkbaar niet naar iedereen doorgestuurd. Ik heb er een 4-tal dagen uit gelegen en plots kon ik verder.
            Nieuwe look oogt beter, alleen, moet ik nu steeds en de usernaam en het paswoord inbrengen. Vroeger kon je vragen dit bij te houden, maar nu lukt dat niet meer.

            Een paar dagen wachten en opnieuw proberen....
            Ik heb wel mijn originele usernaam moeten gebruiken ... Gelukkig had ik die nog ergens op het eerste telenet-contract staan.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: Yelo via PC

              Ik vind de nieuwe lay-out minder goed dan de vorige. Een stuk minder overzichtelijk.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment

              Working...
              X