Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wreed beest ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wreed beest ?

    Ik zit hier met "yoursoftsite" , de links die ik wil aanklikken zien groen ( ipv blauw) en als ik daarop kom te staan veschijnt er zo'n popup van yoursoftsite.
    Hoe gratis vewijderen ? Ik heb al Ccleaner geprobeerd.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Wreed beest ?

    Via hoehel op 'yoursoftsite' worden verschillende technieken voor verwijdering van dit virus op te lossen.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Wreed beest ?

      Ja, al enkele geprobeerd , gratis download, gratis scan en dan .... kopen om te verwijderen ....
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Wreed beest ?

        Nu loopt hitman pro , maar die vind niks ....
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: Wreed beest ?

          Blijkbaar verdwenen (of sluimert die ergens) met Hitman Pro en AVG scan , meteen ook maar de conduit zoekmachine verwijderd, via alt t en alt h voor IE en Firefox en oorspronkelijke instellingen van die browsers ingesteld ( of conduit echt verdwenen is weet ik echter niet).
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment

          Working...
          X