Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

word document

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • word document

    Een vraagje over een word document.
    Iedere keer als ik een nieuw document maak en wil opslaan op mijn pc (opslaan als/Word-document (*.docx)), en daarna het bestand opnieuw open om het te bewerken.
    Kan ik er niet meer in werken omdat het "estand is geopend voor alleen-lezen".
    Als ik op het bestand rechts klik en kijk bij "eigenschappen" is het vakje "alleen-lezen" niet aangevinkt.

    Ik zou natuurlijk het bestand willen bewerken nadat ik het opgeslagen heb.
    hou kan ik dit oplossen?
    Word 2016
    Alvast bedankt

  • #2
    Re: word document

    hier staan een aantal mogelijke oorzaken :

    Als het bestand in Microsoft Office als 'Alleen-lezen' is geopend en u niet zeker weet waarom, kan dit artikel u helpen hier iets aan te doen.


    succes

    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: word document

      Klik eens op controleren in de bovenste balk en vervolgens op beveiligen.

      Misschien is het beveiligd.
      Dit kan je daar ook uitschakelen.

      mvg
      nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

      Comment


      • #4
        Re: word document

        Is docx geen Open Office bestand? Dan moet je het openen met Open Office want Word kan dit niet bewerken.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: word document

          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
          Is docx geen Open Office bestand? Dan moet je het openen met Open Office want Word kan dit niet bewerken.
          Nee, docx is wel degelijk Word, ingevoerd vanaf Word 2011 (op Mac tenminste, want dat is de versie die ik heb); voordien was het .doc.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X