Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolfgang smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wolfgang smartphone

    Dit http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterd..._492_5566.html lijkt me wel waar voor zijn geld.

    Vandaag in Nederland te koop. Wie hem gekocht heeft mag hier altijd commentaar laten (vermoedelijk binnenkort ook wel in Aldi Belgie te koop)
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: Wolfgang smartphone

    960*540 als resolutie op een 5.3" scherm is wel behoorlijk laag. voor mensen met oudere ogen geen probleem, die zien het verschil niet. Ik zou dan toch liever een kleiner scherm willen met een hogere resolutie. Het hoeft geen 1080p te zijn, maar als een groter scherm minder informatie kan weergeven dan een kleiner scherm, is het toch vrij zinloos. Wat een onzinreclametekstje trouwens:

    De auto-exposure functionaliteit komt gewoonlijk alleen voor bij spiegelreflex camera’s en gebruikt een scherpstelpunt om de beste belichting te berekenen.
    Wel leuk dat deze dual sim heeft, een nuttige feature die heel wat mensen goed kunnen gebruiken. Ik heb het altijd vreemd gevonden dat telefoons met dual sim in Europa nooit erg populair zijn geworden. hoeveel mensen lopen er wel niet rond met t wee gsm's?

    Comment


    • #3
      Re: Wolfgang smartphone

      Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
      960*540 als resolutie op een 5.3" scherm is wel behoorlijk laag.
      Ik zou dit toch iets afzwakken naar "behoorlijk maar niet super".
      Nu ja, de prijs is wel super hé: 279 euro, ongeveer de helft van de anderen.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Wolfgang smartphone

        Comment


        • #5
          Re: Wolfgang smartphone

          Als je wat rondkijkt en let op promo's kan je een betere telefoon vinden voor minder geld. Mijn xperia ion kostte €175.

          Comment


          • #6
            Re: Wolfgang smartphone

            Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
            Als je wat rondkijkt en let op promo's kan je een betere telefoon vinden voor minder geld. Mijn xperia ion kostte €175.
            Zonder koppeling aan abbo ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Wolfgang smartphone

              Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
              Als je wat rondkijkt en let op promo's kan je een betere telefoon vinden voor minder geld. Mijn xperia ion kostte €175.
              Bij Coolblue kost hij 399.

              Comment


              • #8
                Re: Wolfgang smartphone

                Op deze pagina staan 3 foto's van het toestel, op geen enkele kan je iets maken van wat op de display staat ... dat belooft.
                En op die resolutie zullen niet veel apps vlot werken.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Wolfgang smartphone

                  Maar geen één staat recht voor het scherm.

                  nog mogelijk interessant :

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wolfgang smartphone

                    Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                    Maar geen één staat recht voor het scherm.
                    Klopt, maar op een goed scherm kan je ook schuin kijken en zeker als je gaat beweren dat het een IPS scherm is.
                    Maar de prijs is er ook wel naar natuurlijk, al is het nog steeds niet echt goedkoop.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wolfgang smartphone

                      Aldi, al wat langer natuurlijk. Maar nu gaat ook vanaf eind april de Colruyt
                      stunten met een Android-smartphone van Huawei voor 79 euro, inclusief 10
                      euro belkrediet. Goed, het is geen meesterwerk of top foon, maar voor wie
                      het echt goedkoop wilt houden en toch een smarthone wil...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wolfgang smartphone

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Zonder koppeling aan abbo ?
                        Een jaar smart 20 aan €15 per maand, maar daar ging ik toch sowieso op overstappen.

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Op deze pagina staan 3 foto's van het toestel, op geen enkele kan je iets maken van wat op de display staat ... dat belooft.
                        En op die resolutie zullen niet veel apps vlot werken.
                        Die resolutie is vrij standaard, zo goed als alle apps zullen wel werken.

                        Die colruyt is wel vrij interessant. Jammer van het ramgeheugen en het gebrek aan android 4.0 of 4.1, maar daar zal dat ramgeheugen wel voor iets tussenzitten.
                        Last edited by Teun_2; 8 april 2013, 11:08.

                        Comment

                        Working...
                        X