Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wireless earbuds

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wireless earbuds

    Ben me aan het oriënteren in een paar deftige wireless earbuds te kopen.
    Ik heb nu een goedkoop setje, zonder case, en het Is telkens weer gepruts om twee piepkleine draadjes in de oortjes te steken om op te laden.
    Prijs speelt niet echt een rol, maar wel draagcomfort en geluidskwaliteit. Batterij is minder belangrijk daar ik dat ook geen uren na mekaar gebruik.
    Iemand goede / slechte ervaring met due dingen ?

    Ik dacht aan B&O, Sennheiser, Bose, Jabra, Apple ???
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Wireless earbuds

    Ik heb ergens gelezen dat e moet oppassen met IN-EAR wireless earbuds omwille van de straling en de gevolgen ervan.
    Voor reviews, zou ik eens kijken op tweakers.net

    Comment


    • #3
      Wireless earbuds

      Oorspronkelijk geplaatst door LPO Bekijk bericht
      Ik heb ergens gelezen dat e moet oppassen met IN-EAR wireless earbuds omwille van de straling en de gevolgen ervan.
      Gebruik dan zeker ook nooit een smartphone ... volgens sommigen valt uw haar ervan uit, verbrandt uw brein of wordt je doof.
      In realiteit zijn er nog niet veel die dat meegemaakt hebben, tenzij hun schoonmoeder aan de lijn was. [emoji16]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Wireless earbuds

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Gebruik dan zeker ook nooit een smartphone ... volgens sommigen valt uw haar ervan uit, verbrandt uw brein of wordt je doof.
        In realiteit zijn er nog niet veel die dat meegemaakt hebben, tenzij hun schoonmoeder aan de lijn was. [emoji16]


        Als mijn schoonmoeder aan de lijn komt valt de verbinding steeds weg.....
        Ik weet echt niet hoe dat komt....
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Wireless earbuds

          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht


          Als mijn schoonmoeder aan de lijn komt valt de verbinding steeds weg.....
          Ik weet echt niet hoe dat komt....
          Ge kunt die binnenkort ook in een schoonmoederdoos steken. [emoji16]

          Als mijn schoonmoeder belt, dan heb ik toevallig de telefoon niet gehoord. [emoji41]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Wireless earbuds

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Gebruik dan zeker ook nooit een smartphone ... volgens sommigen valt uw haar ervan uit, verbrandt uw brein of wordt je doof
            Achzo, en ik maar denken dat dit door de ouder wordende leeftijd kwam, oef het ligt gelukkig aan het gebruik van mijn smartphone

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Wireless earbuds

              Gebruik al een tijd de Plantronics oortjes. Zeer tevreden over.

              Explore headsets, headphones & earbuds designed for office, remote & hybrid working. Find Bluetooth, USB, and DECT options for your business. Poly is now an HP brand.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Wireless earbuds

                Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                Gebruik al een tijd de Plantronics oortjes. Zeer tevreden over.

                https://www.plantronics.com/gb/en/ca...ort-headphones
                Hallo Steef, die BackBeat FIT 3100 ?
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • #9
                  Re: Wireless earbuds

                  Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Hallo Steef, die BackBeat FIT 3100 ?
                  Ik heb het FIT 2100 model. Gebruik ze tijdens het hardlopen en op de koersfiets, en was bang dat ik anders snel een oortje zou verliezen.
                  Nu ze zijn er nog nooit uitgevallen.
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wireless earbuds

                    Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                    Ik heb het FIT 2100 model. Gebruik ze tijdens het hardlopen en op de koersfiets, en was bang dat ik anders snel een oortje zou verliezen.
                    Nu ze zijn er nog nooit uitgevallen.
                    Ah ja, ik heb zoiets van LG, maar ik ben meer op zoek naar kleine dopjes die in een case nog es extra kunnen opladen.
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wireless earbuds

                      mijn zoon heeft die van apple,is er wreed content van,zowel van pasvorm als van klank en opladen in het doosje...
                      grts; M

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wireless earbuds

                        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Ah ja, ik heb zoiets van LG, maar ik ben meer op zoek naar kleine dopjes die in een case nog es extra kunnen opladen.
                        Sennheiser met Equalizer Marc. https://www.youtube.com/watch?v=fmVKkQytuYM

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wireless earbuds

                          Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                          Ik heb het FIT 2100 model. Gebruik ze tijdens het hardlopen en op de koersfiets, en was bang dat ik anders snel een oortje zou verliezen.
                          Nu ze zijn er nog nooit uitgevallen.
                          Oortjes op de koersfiets vind ik gevaarlijk. Ik moet ten alle tijde horen als er een auto achter mij nadert.
                          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                          Mijn bird foto's en urbex foto's

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wireless earbuds

                            Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                            Oortjes op de koersfiets vind ik gevaarlijk. Ik moet ten alle tijde horen als er een auto achter mij nadert.
                            Oortjes zijn van het open type. Ik hoor perfect het verkeer rond mij.
                            Naar het nieuws luisteren of een podcast is dus ook niet echt mogelijk op de fiets.
                            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                            Website - 500px - Instagram

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wireless earbuds

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Sennheiser met Equalizer Marc. https://www.youtube.com/watch?v=fmVKkQytuYM
                              Heb je die zelf ook, Geert, of gewoon gezien op tinternet
                              Nu Sennheiser is wel een autoriteit op gebied van hoofdtelefoons, dus de earbuds zullen ook wel in orde zijn. ( mag ook wel voor die prijs )
                              Buiten de geluidskwaliteit is de pasvorm natuurlijk superbelangrijk, en dat weet je nooit op voorhand.
                              Misschien dan toch best bij koudblauw aankopen, dan kunnen ze in geval van nood steeds (gemakkelijk) terug.
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

                              Comment

                              Working...
                              X