Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20

Standaard Windows op je tablet

Voor diegene die Windows op hun tablet willen :

http://www.youtube.com/watch?v=F-0oZS9b8rI

TeamViewer, geheel gratis voor privé-gebruik:

http://www.teamviewer.com/nl/download/mobile.aspx

Laatste versie : bestandsoverdracht !

Jan

Wink Re: Windows op je tablet

Als je echt Windows op een tablet wil;

De eerste beelden Windows 8 tablet; http://www.zdnet.be/news/131135/vide...van-windows-8/
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

Standaard Re: Windows op je tablet

Dat wordt de volgende rechtzaak van Apple vs Samsung

http://thisismynext.com/2011/09/08/s...quad-core-arm/

Jan

En voor diegene die "Windows 8" zelf uit willen proberen:

http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/apps/br229516

Jan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
    Dat wordt de volgende rechtzaak van Apple vs Samsung

http://thisismynext.com/2011/09/08/s...quad-core-arm/

Jan
    Waarom ? Lijkt windows 8 ook teveel op iOS ?
    Groeten,

Polleke

Smile Re: Windows op je tablet

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    Ja dat snap ik ook niet, misschien wordt het wel Samsung vs Microsoft
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

Een beetje Duitse rechter vindt dat zeker.

Jan

MS moet toch ergens de mosterd gaan halen.

http://www.appleinsider.com/articles...ike_icons.html
    Tot sluitertijd, Dirk

Ja : voor apple is dat uiterlijk toch zo belangrijk, hé : ze laten de verkoop van concurrentiële toestellen voor verbieden...
    Voor mij zijn er belangrijker zaken...
    Het begin van het artikel over dat mounten doet je bijna veronderstellen dat Apple dat uitgevonden heeft... Ik zou de eer liever aan linux laten .
    Groeten,

Polleke

Denk niet aan Linux maar Unix ;-)

Main article: History of Mac OS X
    Mac OS X is based upon the Mach kernel.[13] Certain parts from FreeBSD's and NetBSD's implementation of Unix were incorporated in NeXTSTEP, the core of Mac OS X. NeXTSTEP was the object-oriented operating system developed by Steve Jobs' company NeXT after he left Apple in 1985.[14] While Jobs was away from Apple, Apple tried to create a "next-generation" OS through the Taligent, Copland and Gershwin projects, with little success.[15]
    Eventually, NeXT's OS, then called OPENSTEP, was selected to be the basis for Apple's next OS, and Apple purchased NeXT outright.[16] Steve Jobs returned to Apple as interim CEO, and later became CEO, shepherding the transformation of the programmer-friendly OPENSTEP into a system that would be adopted by Apple's primary market of home users and creative professionals. The project was first known as Rhapsody and was later renamed to Mac OS X.[17]
    Mac OS X Server 1.x, was incompatible with software designed for the original Mac OS and had no support for Apple's own IEEE 1394 interface (FireWire). Mac OS X 10.x included more backward compatibility and functionality by including the Carbon API as well as FireWire support. As the operating system evolved, it moved away from the legacy Mac OS to an emphasis on new "digital lifestyle" applications such as the iLife suite, enhanced business applications (iWork), and integrated home entertainment (the Front Row media center).[18] Each version also included modifications to the general interface, such as the brushed metal appearance added in version 10.3, the non-pinstriped titlebar appearance in version 10.4, and in 10.5 the removal of the previous brushed metal styles in favor of the "Unified" gradient window style.[19][20]
    Bron:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Os_x

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
    Denk niet aan Linux maar Unix ;-)

Bron:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Os_x
    En wat is het belang daarvan ??? Linux bestaat al langer dan OS X...
    Groeten,

Polleke

Unix history gaat zover bij mij bekend terug na 1960 waar leden van het Multics team de basis hebben gelegd voor UNIX. Eerste versie verscheen begin 1970 En linux Trovades startte begin 1990 met Linux. Linux is een systemen die op Unix geënt is.

Voordat Steve terug kwam bij Apple was hij betrokken bij NeXTSTEP die uiteindelijk werd overgenomen door Apple (UNIX based not LINUX) Hier is dan ook de basis gelegd voor OS X

Probeer a.u.b. wel je feitjes een beetje op orde te hebben alvorens je probeert te bashen. Keer op keer kom ik je op een dergelijke wijze tegen in topics waar je een discussie probeert te ontketenen m.b.t. Apple etc. Een besturingssysteem is pas goed als jij je zelf er prettig mee kunt werken en deze voldoet aan jou specifieke eisen. En laat nou eens deze voor elke individu verschillend zijn

Steve's Next Company built computers with an operating system (OS) based on UNIX. When Apple bought Next, the Next OS grew into MAC OS X. The limited success of the Next computer lead to the huge success of MAC OS X. Another Next computer success story, was that Tim Berners-Lee was a user of a Next computer during the time he began the World Wide Web.
    Wat betreft windows op een tablet. Het is afwachten of MS de boot niet heeft gemist, aangezien Apple met IOS en Android al stevig aan de weg timmeren van de tablet markt (kwa besturingssystemen). Al denk ik wel dat MS een goede speler kan zijn op de zakelijke markt. Dit vooral met de intergratie met het Nieuwe werken. Waar zij toch veel tools voor aanbieden.

/me off (haakt verder af)

Smile Re: Windows op je tablet

Wat betreft windows op een tablet. Het is afwachten of MS de boot niet heeft gemist, aangezien Apple met IOS en Android al stevig aan de weg timmeren van de tablet markt (kwa besturingssystemen). Al denk ik wel dat MS een goede speler kan zijn op de zakelijke markt. Dit vooral met de intergratie met het Nieuwe werken. Waar zij toch veel tools voor aanbieden.
    Als ik dit zo zie dan kan MS nog wel een belangrijke speler worden op de tablet markt;

http://www.youtube.com/watch?v=umy1L2dl1Jk
    Cybershot Photo Website!

Unix history gaat zover bij mij bekend terug na 1960 waar leden van het Multics team de basis hebben gelegd voor UNIX. Eerste versie verscheen begin 1970 En linux Trovades startte begin 1990 met Linux. Linux is een systemen die op Unix geënt is.

Voordat Steve terug kwam bij Apple was hij betrokken bij NeXTSTEP die uiteindelijk werd overgenomen door Apple (UNIX based not LINUX) Hier is dan ook de basis gelegd voor OS X

Probeer a.u.b. wel je feitjes een beetje op orde te hebben alvorens je probeert te bashen. Keer op keer kom ik je op een dergelijke wijze tegen in topics waar je een discussie probeert te ontketenen m.b.t. Apple etc. Een besturingssysteem is pas goed als jij je zelf er prettig mee kunt werken en deze voldoet aan jou specifieke eisen. En laat nou eens deze voor elke individu verschillend zijn

/me off (haakt verder af)
    Het enige waar ik het over had, was de mogelijkheid ISO's te mounten rechtstreeks in het besturingssysteem (met windows 8 zou dat nu eindelijk ook lukken). Niet over het feit dat OS X gebaseerd is op een Unix variant.
    Lees eerst eens lezen en begin dan over bashen.
    Ik heb opzettelijk linux genomen omdat dat altijd al gratis geweest is, en op dat vlak dus al meer mogelijkheden had dan windows. En unix en gratis is pas veel later gekomen (over OS X en gratis ga ik helemaal zwijgen).

Linux heeft trouwens niets te maken met unix, het lijkt erop, maar de onderliggende structuur is compleet anders...
    Groeten,

Polleke

Met deze reactie bewijs je al weer dat je wel degelijk niet weet waar je het over hebt. Lijkt mij dan ook verstandig om maar niet meer te reageren om jou reacties Je wil immers altijd gelijk hebben

Suc7

/me out

Met deze reactie bewijs je al weer dat je wel degelijk niet weet waar je het over hebt. Lijkt mij dan ook verstandig om maar niet meer te reageren om jou reacties Je wil immers altijd gelijk hebben

Suc7

/me out
    Ja : voor apple is dat uiterlijk toch zo belangrijk, hé : ze laten de verkoop van concurrentiële toestellen voor verbieden...
    Voor mij zijn er belangrijker zaken...
    Het begin van het artikel over dat mounten doet je bijna veronderstellen dat Apple dat uitgevonden heeft... Ik zou de eer liever aan linux laten .
    Dat is mijn post waarover je het hebt : Ik heb het over het uiterlijk van Apple toestellen en over het mounten van ISO's.
    Dus jij beweert dus dat ik in beide gevallen ongelijk heb : dus jij zegt : "voor apple is dat uiterlijk compleet onbelangrijk", en "het mounten van ISO's zat NIET in linux vooraleer het in OS X zat ???" Ik denk dat ik weet wie fout is...
    Ik beweer op geen enkel ogenblik dat linux iets te maken heeft met OS X.

Nogmaals : leer eens gewoon lezen, zo moeilijk is dat niet.

In het ander geval : kan je eens zeggen waar de fout zit ? Ik heb het niet over unix, dus dat woord wil ik zelfs niet horen (allé : zien) vallen...

Daarnaast : als "fanboy" van Windows heb ik het over een feature dat wel al lang in het gratis linux zit, en niet in het betalende Windows ? Waarom zou ik dat als "windowser" dan vermelden ???
    Groeten,

Polleke

Er is blijkbaar nog wel een klein euveltje dat MS vergat duidelijker te vermelden.

Op een tablet (ARM processor) draait alleen de Metro interface en kan je dus geen Windows programma's draaien. Alleen apps voor W8 geschreven. Wat ze wel vermelden is dat de IE in die mode geen plugins zal ondersteunen en dus ook geen Flash.

Op een PC (Intel processor) zal je ook compatibilteit met W7 kunnen krijgen. In deze mode kan je wel de oudere IE met plugins gebruiken. De vraag zal dan zijn hoeveel seconden komen er bij als je in deze mode wenst op te starten, want dat zal niet in die 8 seconden zitten die ze vandaag demonstreren.
    Tot sluitertijd, Dirk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
    Er is blijkbaar nog wel een klein euveltje dat MS vergat duidelijker te vermelden.

Op een tablet (ARM processor) draait alleen de Metro interface en kan je dus geen Windows programma's draaien.
    De Samsung-tablet die Microsoft heeft uitgedeeld op zijn ontwikkelaarsconferentie Build heeft een x86-processor (Intel Core i5). Draait dus wel volledig Windows 8. En waarschijnlijk zeer rap.

Jan

En linux Trovades startte begin 1990 met Linux.
    Linus Torvalds
    BD0473BE / www.nete.be
    Lumix G90 / Lumix GM5
    12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Linus Torvalds
    Die jongen niet teveel verbeteren, hé. Hij weet er toch al alles van, en gaat volledig foutloos tewerk (toch als het juist staat op Wikipedia...).
    Groeten,

Polleke

Regels voor berichten