Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows emulator voor android tablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windows emulator voor android tablet

    Ik heb me dan toch laten verleiden om 'n Samsung tab2 tablet te kopen.
    Mijn eerste indrukken zijn heel positief.
    Mijn kleinkinderen komen hier regelmatig met tablets binnen en dan is de verleiding groot.
    Dus, ik dacht, dat is wel handig. Mijn vrouw (en ik) kan er evt ook wat games op spelen en wat surfen.

    Ondertussen heb ik al diverse programma's geïnstalleerd.
    Dolphin als web browser en BS player voor video.
    Met het DS file programma kan ik makkelijk al mijn bestanden via nas bekijken en kopieren naar het tablet .
    BS player speelt me vlekkeloos AVATAR Blu-ray in streaming video via mijn nas. (32 GB) af.
    Divx met srt (via Nas) lukt niet, maar als ik het op de sd kaart (tablet) zet speelt het zonder problemen.

    Er is wel iets waar ik nu achter zoek.
    Ik heb veel Zylom games die onder windows draaien.

    Bestaat er 'n emulator die windows games onder android kan draaien?
    Of anders, heeft iemand hier ervaring mee?
    Google brengt me daar weinige oplossingen.

  • #2
    Re: Windows emulator voor android tablet

    Het omgekeerde : daar bestaan hopen van : android onder windows laten draaien.
    Maar de omgekeerde beweging : ik zou het niet weten...
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: Windows emulator voor android tablet

      Een windows 95 emulator bestaat wel, maar is niet zo handig/stabiel. Eventueel gewoon de spellen op je computer installeren en dan via remote desktop/ teamviewer/vnc een verbinding met je pc maken en zo de spellen spelen?

      Comment


      • #4
        Re: Windows emulator voor android tablet

        De bedoeling is wel dat het op toestel komt te staan.

        Ik heb wel iets gevonden, maar daar gebeurt iets raar.
        Hier staat iets wat zou kunnen dienen.

        Als ik op downloaden druk stuurt die mij een link naar mijn android account.
        Wanneer ik op die link klik, staat dat het programma enkel voor Andriod is ?
        En dan ben ik uiteraard op mijn tablet bezig...heel raar dus.

        Comment


        • #5
          Re: Windows emulator voor android tablet

          Ik heb mijn Tab2 aan de kleindochter gegeven.
          Ze had eerst 'n goedkope Arnova en dat is meer binnen geweest als gebruikt.
          De laatste maal ± 1 maand binnen voor reparatie.

          Dus had ik dochter voorgesteld, probeer dat terug te krijgen met 'n tegoedbon en krijgt ze mijn Galaxy Tab2 met extra Targus bescherming.
          Over de Galaxy Tab2 was ik wel tevreden, maar ik heb dat nooit met andere tablets kunnen vergelijken...maar,
          Ik vond het toch niet erg handig of snel om in desktop mode te surfen op sites gelijk HLN...of site's met erg veel foto's en tekst.
          Ook niet snel genoeg om sommige videoplayers te gebruiken, omdat die (ook volgens andere) haperingen hebben. BV: VLC player.

          Ik had gedacht om 'n windows 8 tablet te kopen, dus geen RT. Hiermee zou ik gewone apps kunnen draaien maar dat zou (volgens reviews) niet erg vlot verlopen. (tenzij de duurste modellen?)
          Mijn oog viel op het Asus vivo tablet. Het tablet moet dan ook nog uitkomen.

          De ASUS Vivo Tab Smart ME400C, een stand-alone tablet met Windows 8 als besturingssysteem, is inmiddels te koop in Nederland voor 499 euro.


          Ik heb me dan terug de Galaxy NOTE gekocht. Kost zoveel als dat bewuste Asus tablet. (499€)

          Dit tablet heeft buiten dat pennentje, wat zeer goed werkt, toch nog heel wat andere zaken extra als het Tab model.
          -Het scherm is 'n super Amoled plus type met goed zwart niveau.
          -De Camera is 5MP met LED flitser ipv 3MP, zonder.
          -Het pennetje, wat heel goed werkt is echt handig voor notities te maken.
          Dit werkt dan in dual screen mode.
          -De CPU is 'n 1,4 Ghz Quad core ipv 1 Ghz dual core en dat is stukken sneller om te surfen in desktop mode of multitasking.
          Dus ook geen haperingen in videoplayers.
          -Er zijn nog extra app's bij ivm dat pennentje (games)

          De negatieve kanten, voor mij in mindere mate.
          De connector had extra aan de zijkant mogen zitten. Onderkant is logisch voor docking.
          USB aansluiting op het tablet was welkom, maar daar zijn kabels voor. (die weer ergens liggen en zoek zijn, wanneer nodig)

          Let ook op wanneer je 'n beschermhoes voor 'n Tab hebt deze niet past voor het Note model. Buitenmaten zijn groter, alhoewel dat dit op sites niet echt zichtbaar is.
          Of koop geen Tab protectie voor 'n Note model.
          De originele bookcover/protector van samsung stelt echt niet veel voor. In de Carrefour zit hij er wel bij de prijs in.
          Bij coolblue....z.w....verschiet niet:

          De prijzen die ze Coolblue hanteren zijn soms werkelijk buiten alle proporties.

          Comment


          • #6
            Re: Windows emulator voor android tablet

            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
            Bij coolblue....z.w....verschiet niet:

            De prijzen die ze Coolblue hanteren zijn soms werkelijk buiten alle proporties.
            Ik heb al veel gekocht bij Coolblue wat redelijk was van prijs maar alle accessoires voor dergelijke toestellen zijn véél te duur.
            Net een origineel Samsung hoesje gekocht voor de S3 en bij Coolblue was dit 24,95€, bij Misco 10,83€.
            Om net hetzelfde product te zijn vind ik dat toch een extreem groot prijsverschil.
            Die dat jij zocht hebben ze er ook, voor 42,29€ ... toch al 17€ minder.
            OK, er komt eenmalig 4,95€ transport bij, maar dan nog haal je er winst uit en de levering is even snel als bij Coolblue, zondagavond besteld en dinsdagmorgen geleverd.

            Maar ge kunt er misschien eentje gratis hebben? http://www.samsung.com/be/promotion/...0-1-bookcover/
            Last edited by VerSeg; 2 februari 2013, 11:35.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment

            Working...
            X