Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 8 update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Windows 8 update

    Bon, even alles overlopen wat er veranderd zou kunnen zijn in positieve zin en dat is gewoon niets.
    Die startknop is maar een showknop en je kon ervoor net hetzelfde.
    Sommige instellingen zijn misschien iets sneller terug te vinden maar dan zijn het voornamelijk instellingen dat je maar één keer per PC bekijkt.
    Voor de rest hebben ze ook een heleboel kleinigheden weggehaald die kunnen helpen bij diagnose, al was het maar de prestatie index en alle onderliggende resultaten.
    Waarom ge daarvoor een paar gigabyte moet binnenhalen snap ik dan nog veel minder.
    Hetgeen ze wel goed voor gezorgd hebben is dat je goed kan afsluiten ... net het interessantste deel van een OS.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Windows 8 update

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Wel een onnozele reactie van Microsoft
      Niet de enige hé: als ze dan toch (zogezegd op vraag van de gebruikers) de "startknop" er terug zetten, maar dan een uitgeklede waar de meesten niks aan hebben.
      Ik denk dat 99,5% van dezen die ze terug wilden, een starknop verwachtten met de mogelijkheden die ze had tot in Win7 in plaats van de lege doos die ze er nu van maken.

      Desnoods met een mogelijkheid om die startknop aan of uit te zetten.
      Last edited by nete; 18 oktober 2013, 16:02.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #18
        Re: Windows 8 update

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Ik denk dat 99,5% van dezen die ze terug wilden, een starknop verwachtten met de mogelijkheden die ze had tot in Win7 in plaats van de lege doos die ze er nu van maken.
        Klopt.
        Eerste echte "update" die ik doe na de W8.1 update is Classic Shell er terug opgooien.

        Comment


        • #19
          Re: Windows 8 update

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Niet de enige hé: als ze dan toch (zogezegd op vraag van de gebruikers) de "startknop" er terug zetten, maar dan een uitgeklede waar de meesten niks aan hebben.
          Ik denk dat 99,5% van dezen die ze terug wilden, een starknop verwachtten met de mogelijkheden die ze had tot in Win7 in plaats van de lege doos die ze er nu van maken.

          Desnoods met een mogelijkheid om die startknop aan of uit te zetten.
          Zo is dat.
          Al die heisa om niks en een download van meer dan 3 gigabyte.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #20
            Re: Windows 8 update

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Bon, er is iets uitgeschakeld in IE en kan op de naam van de functie niet komen.

            Als je tekst selecteert op een webpagina, dan komt er normaal zo'n klein icoontje bij waarmee je direct via je zoekmachine naar dat woord (of tekst) kan zoeken ... dat is nu verdwenen bij mij.
            Zal wel een kleine instelling zijn maar ik kan er niet op komen hoe die functie noemt.

            Edit : Ondertussen gevonden dat ze dit "Gaspedaal" noemen.
            Find help and how-to articles for Windows operating systems. Get support for Windows and learn about installation, updates, privacy, security and more.


            Maar het nu nog dat icoon actief krijgen ...
            Heb jij een versie zonder Help of zonder Google mogelijkheid? :what:

            (lakens en broeken )
            Last edited by theokus; 18 oktober 2013, 17:41.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: Windows 8 update

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Zo is dat.
              Al die heisa om niks en een download van meer dan 3 gigabyte.
              Wie nu nog altijd niet door heeft dat Microsoft die startknop niet terug zal brengen. Je hebt die trouwens nergens voor nodig. Ik werk stukken vlotter zonder dan met... Heb onlangs moeten werken met ene die zijn windows 8 met "classic shell" had uitgerust, en ik vond het ding alleen maar ergerlijk (wat ik trouwens in windows 7 en voorgaanden evengoed al vond). Windows 8.1 biedt een hele serie voordelen, die startknop is voor mij compleet onnodig.

              Ben het ding op dit ogenblik aan het downloaden, maar veel snelheid zit er niet in : blijkbaar zijn er nog van mijn gedacht...
              Groeten,

              Polleke

              Comment


              • #22
                Re: Windows 8 update

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Heb jij een versie zonder Help of zonder Google mogelijkheid? :what:

                (lakens en broeken )
                Zoek in de help eens naar Gaspedaal
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Windows 8 update

                  Weet er iemand of er van W8.1 een iso komt? of moet je daarvoor afdokken? Hoe zit dat met latere installaties? kan je dan terug kostenloos upgraden naar 8.1 bij een nieuwe install? Ik heb nl een W8 pro en ik wil binnen afzienbare tijd mijn W7 upgraden. Ik heb nu een test setup lopen op een socket 775 machine en die loopt nu dus W8.1 ...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Windows 8 update

                    Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                    Je hebt die trouwens nergens voor nodig. Ik werk stukken vlotter zonder dan met...
                    En ik wil er terug vanaf.
                    Je kon net hetzelfde door in de linkeronderhoek te gaan.
                    Die update is meer een gestripte versie dan een verbeterde.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Windows 8 update

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Zoek in de help eens naar Gaspedaal
                      Vind het ook niet.
                      Bedankt voor het sportieve antwoord
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #26
                        Re: Windows 8 update

                        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                        Weet er iemand of er van W8.1 een iso komt? of moet je daarvoor afdokken? Hoe zit dat met latere installaties? kan je dan terug kostenloos upgraden naar 8.1 bij een nieuwe install? Ik heb nl een W8 pro en ik wil binnen afzienbare tijd mijn W7 upgraden. Ik heb nu een test setup lopen op een socket 775 machine en die loopt nu dus W8.1 ...
                        Mijn pc draai op een cpu i7 960.
                        Na de installatie van Windows 8 kan je via de Store upgraden.
                        Zal je ook wel weten
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #27
                          Re: Windows 8 update

                          Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                          Wie nu nog altijd niet door heeft dat Microsoft die startknop niet terug zal brengen. Je hebt die trouwens nergens voor nodig. Ik werk stukken vlotter zonder dan met... Heb onlangs moeten werken met ene die zijn windows 8 met "classic shell" had uitgerust, en ik vond het ding alleen maar ergerlijk (wat ik trouwens in windows 7 en voorgaanden evengoed al vond). Windows 8.1 biedt een hele serie voordelen, die startknop is voor mij compleet onnodig. Ben het ding op dit ogenblik aan het downloaden, maar veel snelheid zit er niet in : blijkbaar zijn er nog van mijn gedacht...
                          Heel goed dat niet iedereen hetzelfde ervaart. Maar ik loop een beetje verloren in een Win8 zonder Classic Shell. Het is voor mij alsof ze alles wat voordien onder die knop te vinden was verdeeld hebben over een deel linkerbenedenhoek, een deel linkerbovenhoek, een deel in de andere twee hoeken. En dan een beetje gokken welke hoek ik moet kiezen... Maar als u en anderen prima overweg kunnen met de "klassieke Win8" dan is dat uiteraard prima voor u. En het is niet zo dat ik tientallen keren per dag op die startknop zit te klikken hoor. Maar als bedrijven nu gaan misleid worden door die halfslachtige Win8.1 startknop en achteraf constateren dat het gebakken lucht is, dan ga je nog iets meemaken denk ik.
                          Last edited by nete; 18 oktober 2013, 18:22.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #28
                            Re: Windows 8 update

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Heel goed dat niet iedereen hetzelfde ervaart. Maar ik loop een beetje verloren in een Win8 zonder Classic Shell. Het is voor mij alsof ze alles wat voordien onder die knop te vinden was verdeeld hebben over een deel linkerbenedenhoek, een deel linkerbovenhoek, een deel in de andere twee hoeken. En dan een beetje gokken welke hoek ik moet kiezen... Maar als u en anderen prima overweg kunnen met de "klassieke Win8" dan is dat uiteraard prima voor u. En het is niet zo dat ik tientallen keren per dag op die startknop zit te klikken hoor. Maar als bedrijven nu gaan misleid worden door die halfslachtige Win8.1 startknop en achteraf constateren dat het gebakken lucht is, dan ga je nog iets meemaken denk ik.
                            Onder die startknop zijn opties gekomen die je kon en nog kan bereiken via de windowsknop en bijv. de toets X .
                            Ja mag nu dus met de rechtermuisknop die rechtstreeks bedienen

                            Ik dacht dat de grote vraag was om de startknop die we kennen bij Windows 7 terug in te voeren.
                            Wat we nu hebben is dit duidelijk niet.
                            Last edited by theokus; 18 oktober 2013, 18:41.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #29
                              Re: Windows 8 update

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Mijn pc draai op een cpu i7 960.
                              Na de installatie van Windows 8 kan je via de Store upgraden.
                              Zal je ook wel weten
                              Op mijn pc staat ook win8 maar ik vindt in de store de update niet???

                              Comment


                              • #30
                                Re: Windows 8 update

                                Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                                Op mijn pc staat ook win8 maar ik vindt in de store de update niet???
                                Pas op, pas op. Als VerSeg dit leest dan zal je het geweten hebben
                                Lees nog een keer de link in mijn eerste post.
                                Als je op de store klikt dan word je de upgrade aangeboden.
                                De download en de installatie gebeuren automatisch.
                                ================================================== =================
                                "Als gebruikers de Windows Store in Windows 8 openen,
                                komt direct een grote afbeelding in beeld waarmee de gebruiker attent wordt gemaakt op de beschikbaarheid van de update.
                                Als je de update nog niet ziet, kan je proberen om je regio in het Configuratiescherm tijdelijk te wijzigen naar de Verenigde Staten"
                                Last edited by theokus; 18 oktober 2013, 22:05.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X