Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7 Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windows 7 Update

    Het wil maar niet lukken.

    Gisteren waren er nieuwe updates.
    Die werden geïnstalleerd (dacht ik) en de pc sloot af.

    Deze morgen duurde het opstarten vrij lang en dat had weer te maken met die updates.

    De updates blijven aanwezig (blijven aangeboden) en geraken maar niet geïnstalleerd.

    Dit zijn die updates:

    KB 2492386
    KB 2515325
    KB 2522411
    KB 982018

    * zonet een boodschap gezien, die was wel weer zeer snel weg, dat de updates niet
    kunnen geïnstalleerd worden.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Windows 7 Update

    Lijkt tegenwoordig een beetje een ziekte te worden bij Win7: updates die niet geïnstalleerd geraken. Testen die mannen dat dan niet uit ?

    Hier ook hetzelfde vanmorgen.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Windows 7 Update

      Op 27/04:
      KB 2515325 mislukt
      KB 2522422 mislukt
      KB 2492386 mislukt
      KB 982018 voltooid

      Op 28/04:
      KB 2515325 voltooid
      KB 2522422 voltooid
      KB 2492386 voltooid

      Afsluiten deed de pc vanzelf en daarna starte die vlot op, hij bleef wel iets langer "hangen" dan normaal tijdens de POST.

      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Windows 7 Update

        Bedankt mannen: ik dacht dat ik dat alleen voorhad
        Ik heb die updates voorlopig uitgeschakeld.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Windows 7 Update

          Ik had hetzelfde probleem.
          Dan heb ik maar een update gedaan via Windows Update (zit tussen de programma's op je computer), en het probleem lijkt opgelost (de computer is opnieuw opgestart, en de updates zijn dit keer wel geïnstalleerd).

          Ik zie nu bij "afsluiten" geen icoontje meer dat er updates moeten worden geïnstalleerd, het zal dus waarschijnlijk wel in orde zijn.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Windows 7 Update

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Ik had hetzelfde probleem.
            Dan heb ik maar een update gedaan via Windows Update (zit tussen de programma's op je computer), en het probleem lijkt opgelost (de computer is opnieuw opgestart, en de updates zijn dit keer wel geïnstalleerd).

            Ik zie nu bij "afsluiten" geen icoontje meer dat er updates moeten worden geïnstalleerd, het zal dus waarschijnlijk wel in orde zijn.
            Ok Bart, zal dat straks nog een keer proberen.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Windows 7 Update

              blijkbaar je dagje niet
              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

              IMac/IPad/Mac Air 
              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

              Comment


              • #8
                Re: Windows 7 Update

                Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                blijkbaar je dagje niet
                Hmmm....
                Outlook doet al een paar dagen eigenaardig.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Windows 7 Update

                  Hier toch geen problemen gehad met die updates, en ook niet met outlook ...
                  Groeten,

                  Polleke

                  Comment


                  • #10
                    Re: Windows 7 Update

                    Hier ook blijven hangen op mijn Windows 7 64 bit. Bleef hangen op 0% na reboot. Opgestart in safe mode en daar een uninstall gedaan van de KB2506928 die wel gelukt was. Daarna via windows update gegaan en nu staat alles erop aldus de history op windows update.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Windows 7 Update

                      Laatste update nam wel veel tijd in beslag na de reboot maar als je leest wat er op het scherm komt "Computer niet uitschakelen" ... en je wacht tot het gedaan is, dan werkt alles prima.

                      Updates uitschakelen? Is te zot voor woorden.
                      Je vermindert de beveiliging en nadien heb je veel meer updates te installeren als je eens probeert.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Windows 7 Update

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Laatste update nam wel veel tijd in beslag na de reboot maar als je leest wat er op het scherm komt "Computer niet uitschakelen" ... en je wacht tot het gedaan is, dan werkt alles prima.

                        Updates uitschakelen? Is te zot voor woorden.
                        Je vermindert de beveiliging en nadien heb je veel meer updates te installeren als je eens probeert.


                        Had ze weer ingeschakeld.
                        Heeft niks geholpen.
                        Kreeg weer ergens een melding dat het niet gelukt was.

                        Weten mijn klompen ook he VerSeg

                        Ik had gewoon schrik dat de pc zou blijven herstarten, herstarten, herstarten.
                        En dan?

                        Last edited by theokus; 28 april 2011, 19:19.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Windows 7 Update

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Ik had gewoon schrik dat de pc zou blijven herstarten, herstarten, herstarten. En dan?
                          Da's beter dan blijven afsluiten, afsluiten, afsluiten hé Theo.

                          Ja, soms mislukt een update eens maar meestal komt dat nadien wel goed.
                          Maar het heeft een voordeel ... zo lezen we hier nog eens iets van u.

                          Als zo een update mislukt, dan is het soms voldoende om die een dag of twee later nog eens te proberen, dan gaat dat plots wel ... heb ik ook al wel eens gezien op een pc.
                          Soms durven ze iets aanpassen denk ik en soms komt er een andere update wel binnen en dan gaat die weer wel.

                          Maar het is wel zo dat ge soms moeilijk direct kunt zeggen waarom die niet lukt ...
                          Last edited by VerSeg; 28 april 2011, 19:25.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Windows 7 Update

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Da's beter dan blijven afsluiten, afsluiten, afsluiten hé Theo.

                            Ja, soms mislukt een update eens maar meestal komt dat nadien wel goed.
                            Maar het heeft een voordeel ... zo lezen we hier nog eens iets van u.

                            Als zo een update mislukt, dan is het soms voldoende om die een dag of twee later nog eens te proberen, dan gaat dat plots wel ... heb ik ook al wel eens gezien op een pc.
                            Soms durven ze iets aanpassen denk ik en soms komt er een andere update wel binnen en dan gaat die weer wel.

                            Maar het is wel zo dat ge soms moeilijk direct kunt zeggen waarom die niet lukt ...
                            Ok kameraad
                            't Is opgelost....
                            Ik heb de updates één na één geïnstalleerd.
                            De 2de en de vierde update hadden wat tijd nodig en die waren volgens mij ook
                            de oorzaak dat het totaal (alle updates) mislukte.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Windows 7 Update

                              Ik vraag me toch wel af of MS die updates zelf niet eens grondig test.

                              Updates "aanbieden" (om het zacht uit te drukken) die Windows moeten verbeteren, die dan bij talloze PC's niet willen installeren, daar stel ik me toch vragen bij.

                              Langs de andere kant hou ik wel van Win7: bij printers staat geen enkele printer, maar ik kan wel probleemloos draadloos afdrukken en scannen via een Sitecom printerservertje dat aan mijn router hangt.

                              Mijn bluetooth muis is een ander verhaal. Maanden geleden hier een topic over gehad. Geen enkel BT apparaat wordt gedetecteerd door Win7, muis werkt wel, maar ik moet ze vrij regelmatig door de Logitech software terug laten "ontdekken", "verbinden" en dan op een open link in een ketting klikken (met de touchpad dan wel ). Het gebeurt zelfs dat ik bij het booten de BT muis gedurende zo'n halve minuut wel kan gebruiken en dan de hele rimram moet doorlopen.
                              Ik denk dat je vroeger met zo'n probleempjes wel niet anders kon dan herinstalleren.

                              Maar ik maak er me niet meer druk in. Het gaat hier wel over één van mijn PC's, niet over allemaal (netbook en desktop werken "normaal").

                              Maar al de rest blijft zó goed werken dat ik opzie tegen een volledige herinstallatie.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment

                              Working...
                              X