Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Ik ben destijds overgestapt van Wxp naar W8.1 omdat ik me liet vertellen, of is het wijsmaken, dat het in de nabije toekomst niet meer mogelijk zou zijn te internetbankieren zonder W8.
    Waar of niet waar, ik weet het niet, maar voor mij is W8.1 ongeveer identiek aan Wxp, want die tegels gebruik ik toch niet.
    Heeft voornamelijk te maken dat windows XP niet ondersteund zou worden door microsoft en dat beveiligingsproblemen voor windows xp niet langer zouden worden opgelost.

    Comment


    • #32
      Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

      Kunnen de gebruikers van windows 8 pro ook de versie 10 downloaden?

      Comment


      • #33
        Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

        Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
        Kunnen de gebruikers van windows 8 pro ook de versie 10 downloaden?
        Je moet eerst upgraden naar Windows 8.1 pro.
        BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

        Comment


        • #34
          Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Hier nog niet beschikbaar, enige is een melding dat ik op de hoogte gebracht zal worden wanneer die beschikbaar is.
          Blijkbaar wordt de installatie in groepen aangeboden zodat niet iedereen tegelijk zit te downloaden.
          Zal dus nog even moeten wachten.
          Ik bedoel met aangeboden installatie zoals voorzien door MS.
          Hier idem.
          Zal wel zijn omdat wij altijd zo goed overeenkomen hé
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #35
            Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Hier idem.
            Zal wel zijn omdat wij altijd zo goed overeenkomen hé
            Misschien, maar ik denk eer in de richting van de huidige zomer(?)temperaturen.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #36
              Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

              Ik heb dat stuk ongeluk geïnstalleerd, lees elders welke toestanden ik heb meegemaakt.
              Nu wil ik surfen met hun "Super Browser", Edge dus, en klik op bijvoorbeeld Belgiumdigital (kan gerust een ander forum zijn) in de favorieten en wat gebeurd er?
              Die Edge wil dat ik mij aanmeld bij "Telenet homespot".
              Onmogelijk te surfen en ik wil me niet aanmelden op telenet homespot!!!!!!!
              Dus dikke spijt dat ik Win 10 heb geïnstalleerd.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #37
                Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                Natuurlijk is elke aanpassing moeilijk, en is het altijd wennen. Ik ken Mac-kers die nog steeds niet van 10.9 (Mavericks) naar 10.10 (Yosemite) gegaan zijn omdat (letterlijk): het uitzicht zo vlak is.
                Je kunt toch terug: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ml#post4344403
                En, zoals ik hier of in jouw topic verteld heb: werk met een clone, of op een test PC (of partitie van...).
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #38
                  Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                  Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                  Dus dikke spijt dat ik Win 10 heb geïnstalleerd.
                  Het vinkje "bent u zeker dat u ..." in de installatiewizzard, zou toch tot nadenken moeten stemmen.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk bericht
                    Je moet eerst upgraden naar Windows 8.1 pro.
                    En het is juist dat da ni wil lukken.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                      ... Nu wil ik surfen met hun "Super Browser", Edge dus, en klik op bijvoorbeeld Belgiumdigital (kan gerust een ander forum zijn) in de favorieten en wat gebeurd er?
                      Die Edge wil dat ik mij aanmeld bij "Telenet homespot".
                      Onmogelijk te surfen en ik wil me niet aanmelden op telenet homespot!!!!!!!.
                      Dat snap ik niet... Hier geen enkel probleem met Edge. Alle fora netjes toegankelijk.
                      Voorlopig nadeel is dat er nog geen add-ons mogelijk zijn zoals bvb LastPass.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                        Die Edge wil dat ik mij aanmeld bij "Telenet homespot".
                        Onmogelijk te surfen en ik wil me niet aanmelden op telenet homespot!!!!!!!

                        Nou heb ik gisteren en vandaag al veel commentaar gelezen op W10, de meeste gunstig, enkele ongunstig, hier en daar een driver die ontbreekt of netwerkkaart die niet wordt herkend, maar jij bent echt de enige wiens W10 de verbinding met een telenet homespot wil maken. Heb jij Telenet en is je netwerkverbinding niet ingesteld op je homespot ipv je normale router? Dan wil die hotspot gewoon je wachtwoord.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Hier idem.
                          Zal wel zijn omdat wij altijd zo goed overeenkomen hé
                          Na 3 uur is er toch al 28% binnengekomen.

                          Ik verkies de download via de link om te beletten dat hier enkele pc's elk een paar GB gaat downloaden.
                          Zo kan ik met één installatieset alle PC's updaten.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #43
                            Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                            Ik heb dat stuk ongeluk geïnstalleerd, lees elders welke toestanden ik heb meegemaakt.
                            Nu wil ik surfen met hun "Super Browser", Edge dus, en klik op bijvoorbeeld Belgiumdigital (kan gerust een ander forum zijn) in de favorieten en wat gebeurd er?
                            Die Edge wil dat ik mij aanmeld bij "Telenet homespot".
                            Onmogelijk te surfen en ik wil me niet aanmelden op telenet homespot!!!!!!!
                            Dus dikke spijt dat ik Win 10 heb geïnstalleerd.
                            Heeft enkel te maken met het WiFi access point dat geselecteerd is om te verbinden.
                            Als je connecteert met je eigen WiFi, dan heb je dat niet.
                            Dit probleem (voor zover je het een probleem kan noemen) kan je met elk OS hebben, zelfs met Android of IOS.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #44
                              Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Na 3 uur is er toch al 28% binnengekomen.

                              Ik verkies de download via de link om te beletten dat hier enkele pc's elk een paar GB gaat downloaden.
                              Zo kan ik met één installatieset alle PC's updaten.
                              Je kunt het bestand opslaan als ISO of er een bootable USB-stick maken ervan en dat later gebruiken voor je andere PC's. Dit heb ik ook gedaan. Dit scheelt een hoop gedownload.
                              Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

                              Comment


                              • #45
                                Re: Windows 10: wie heeft het aangedurfd?

                                Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                                Ik heb dat stuk ongeluk geïnstalleerd, lees elders welke toestanden ik heb meegemaakt.
                                Nu wil ik surfen met hun "Super Browser", Edge dus, en klik op bijvoorbeeld Belgiumdigital (kan gerust een ander forum zijn) in de favorieten en wat gebeurd er?
                                Die Edge wil dat ik mij aanmeld bij "Telenet homespot".
                                Onmogelijk te surfen en ik wil me niet aanmelden op telenet homespot!!!!!!!
                                Dus dikke spijt dat ik Win 10 heb geïnstalleerd.
                                Waarschijnlijk werk je met een WiFi verbinding en heeft hij zelf verbinding gemaakt met de Telenet Homespot. Als je dan gaat surfen, dan moet je dus eerst inloggen bij Telenet om te surfen.

                                Even de juist WiFi verbinding kiezen en je kunt weer normaal surfen. Dit is geen fout van Windows 10 maar een gebruikers fout! Had dat ook voor bij één van de laptops die ik moest upgraden, maar was snel verholpen.
                                Mvg,
                                Rudy Mas
                                Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                                Comment

                                Working...
                                X