Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wil je nog meer genieten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wil je nog meer genieten

    Wil je tijdens het surfen meer genieten, zet dan eens een achtergrondmuziekje op.
    Beluister eens een programma op webradio Atlantis en u begrijpt meteen wat ik bedoel. Geef deze mensen een rugsteuntje want dat hebben ze nodig en verdienen het echt. Surfen op het web of het werken op je pc met een mooi muziekje op de achtergrond van webradio Atlantis is des te meer genieten.
    Vooral een programma zoals vanavond (zaterdagavond) is zeker de moeite.

    http://www.webradioatlantis.be/


    Digiron

  • #2
    Re: Wil je nog meer genieten

    en wat verbruikt dat, zo'n internet radio op de achtergrond, dat is toch een constante download ?
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: Wil je nog meer genieten

      Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      en wat verbruikt dat, zo'n internet radio op de achtergrond, dat is toch een constante download ?
      Werken en muziek gaat bij mij niet samen: niet goed voor de concentratie.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Wil je nog meer genieten

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Werken en muziek gaat bij mij niet samen: niet goed voor de concentratie.
        Werken heb ik nog nooit in mijn leven gedaan, dus daar zit het probleem niet
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Re: Wil je nog meer genieten

          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          en wat verbruikt dat, zo'n internet radio op de achtergrond, dat is toch een constante download ?
          Dat valt volgens mij zeer goed mee, 'k heb vaak Studio Brussel via internet opstaan. Ik ben toch nog nooit aan m'n limiet geweest (maar ik download ook niet veel dingen zoals films of muziek)...
          Maar ik zou toch ook eens de juiste cijfers willen weten.

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Werken en muziek gaat bij mij niet samen: niet goed voor de concentratie.
          O jawel, voor mij werkt dat juist vlotter! Zelfs in m'n studententijd had ik steeds muziek opstaan tijdens het blokken. Enkel de twee uur op zondag tijdens 'Het Leugenpaleis' (op StuBru met Bart Peeters en Hugo Matthijsen) ging het blokken plots niet meer
          Fuji FinePix S100fs

          Comment


          • #6
            Re: Wil je nog meer genieten

            Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
            Dat valt volgens mij zeer goed mee, 'k heb vaak Studio Brussel via internet opstaan. Ik ben toch nog nooit aan m'n limiet geweest (maar ik download ook niet veel dingen zoals films of muziek)...
            Maar ik zou toch ook eens de juiste cijfers willen weten.



            O jawel, voor mij werkt dat juist vlotter! Zelfs in m'n studententijd had ik steeds muziek opstaan tijdens het blokken. Enkel de twee uur op zondag tijdens 'Het Leugenpaleis' (op StuBru met Bart Peeters en Hugo Matthijsen) ging het blokken plots niet meer
            Ruz,

            Ik heb wat dieper nagedacht
            Als je resultaten goed waren (als student) dan doet het er niet toe
            of je die behaalde met of zonder muziek.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Wil je nog meer genieten

              Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              en wat verbruikt dat, zo'n internet radio op de achtergrond, dat is toch een constante download ?
              JDM, wat het verbruik is weet ik niet, maar ik luister elke avond en dit ongeveer in de week van 18u tot 22u en in het weekeind tot 24u.
              Als ik bij telenet mijn meter bekijk van de voorbije maanden dan schommelt mijn verbruik tussen de 10 en de 11, dus ik kan gerust nog wat langer luisteren.

              Digiron

              Comment


              • #8
                Re: Wil je nog meer genieten

                Oorspronkelijk geplaatst door digiron Bekijk bericht
                JDM, wat het verbruik is weet ik niet, maar ik luister elke avond en dit ongeveer in de week van 18u tot 22u en in het weekeind tot 24u.
                Als ik bij telenet mijn meter bekijk van de voorbije maanden dan schommelt mijn verbruik tussen de 10 en de 11, dus ik kan gerust nog wat langer luisteren.

                Digiron
                tussen de 10 en 11 gb ? Zonder een of andere download van betekenis te doen ? 'k zit hier af en toe eens een linux distro of dergelijke van 4 gb te doen. Dan schiet er voor de rest van de maand niet veel meer over vrees ik.


                Bestaan er nergens exacte cijfers over, hoeveel mb zo'n data stream kost. Het zal wel afhangen van de kwaliteit die doorgestuurd wordt. Maar het zou misschien interessant zijn, dat ieder radiostation dat meegeeft, hoeveel het kost om 1 uur te luisteren (of misschien juist ook niet, dat er dan minder mensen gaan luisteren)
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #9
                  Re: Wil je nog meer genieten

                  Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  tussen de 10 en 11 gb ? Zonder een of andere download van betekenis te doen ? 'k zit hier af en toe eens een linux distro of dergelijke van 4 gb te doen. Dan schiet er voor de rest van de maand niet veel meer over vrees ik.

                  die 10 a 11gb is wel mijn totaal verbruik in een maand hé, enkel aan radio dat zou echt wa veel zijn.

                  Digiron

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wil je nog meer genieten

                    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                    Maar het zou misschien interessant zijn, dat ieder radiostation dat meegeeft, hoeveel het kost om 1 uur te luisteren (of misschien juist ook niet, dat er dan minder mensen gaan luisteren)
                    Weet je wat een betere oplossing is? Dat ze bij jullie die idiote datalimieten eens afschaffen. Buiten BE ken ik niemand die nog door zulke limieten gehinderd wordt.

                    Comment

                    Working...
                    X