Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie is geabonneerd op Test-Aankoop en bezorgt me het vervolg van dit artikel...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie is geabonneerd op Test-Aankoop en bezorgt me het vervolg van dit artikel...

    De Smartkaart van Telenet: hoe werkt ze? Wat zijn de beperkingen?

    Wat me vooral interesseert is volgende passage in het artikel:
    Recente televisies (jonger dan twee jaar) zijn immers uitgerust met een opnamefunctionaliteit. Mits een simpele USB-stick kunt u uitzendingen uit de elektronische tv-gids "plukken" en programmeren, net zoals met een decoder. Aangezien er in de meeste tv's echter maar één tuner zit, zult u tijdens een opname wel enkel die zender kunnen bekijken.
    • Is dat dan enkel op een USB-stick?
    • Kan het ook met een opnametoestel via de USB-aansluiting?
    • Is dat vanuit de programmagids van Telenet zelf?
    • enzomeer...

    Wie heeft de rest van dit artikel gelezen en bezorgt me eens zijn vrije interpretatie ervan?
    Last edited by dréten; 24 juli 2013, 11:52.

  • #2
    Re: Wie is geabonneerd op Test-Aankoop en bezorgt me het vervolg van dit artikel...

    Gij vraagt hier openlijk een inbreuk op Copyrigt.

    Een deel van uw vraag ...
    Wat ge kunt aansluiten staat in de handleiding van uw TV, normaal is dat meestal een USB opslag zoals een USB stick of een USB HD.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Wie is geabonneerd op Test-Aankoop en bezorgt me het vervolg van dit artikel...

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Gij vraagt hier openlijk een inbreuk op Copyrigt.

      Een deel van uw vraag ...
      Wat ge kunt aansluiten staat in de handleiding van uw TV, normaal is dat meestal een USB opslag zoals een USB stick of een USB HD.
      Je hebt gelijk.
      Heb het aangepast.

      Comment


      • #4
        Re: Wie is geabonneerd op Test-Aankoop en bezorgt me het vervolg van dit artikel...

        Als je per sé het volledige artikel wil, denk dat de artikelen van hun site ook in de papieren boekjes staan.
        Dan gewoon eventjes binnenwippen in om het even welke bibliotheek.
        Je hoeft zelfs geen lid te zijn, je kan ze gewoon ter plaatse lezen.
        Mvrgr.

        Comment


        • #5
          Re: Wie is geabonneerd op Test-Aankoop en bezorgt me het vervolg van dit artikel...

          De programmagids van Telenet is eigenlijk een aangepaste EPG van de digicorder. Je zal de EPG van je TV voor de kiezen krijgen, niet de Telenet look and feel.

          Comment

          Working...
          X