Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

    Ik wel ...
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

    Ik ook nog ...
    Maar met een andere foto dan die van toen ik het net behaalde op mijn 18de ... (mijn coronakapsel, maar dan 25cm langer )

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
      Ik wel ...
      Ik niet, wegens vijf jaarlijkse medische keuring CE niet mogelijk om je papieren versie te houden.
      Last edited by Guest42; 4 maart 2021, 10:21.

      Comment


      • #4
        Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Ik niet, wegens vijf jaarlijkse keuring CE niet mogelijk.
        Idem hier, mijn vrouw heeft echter wel nog een papieren.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

          Ook nog een papieren. Met een poging tot snor en (ongekamd) haar

          Comment


          • #6
            Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

            Ik heb twee papieren rijbewijzen: een normaal en een groen van het leger...

            Comment


            • #7
              Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

              Ik heb de mijne laten omzetten in een nieuw type.
              Het oude is in het buitenland niet meer geldig zoals in Frankrijk bv.
              Het nieuwe zal sowieso verplicht worden binnenkort als ik het goed heb.

              Echter heb ik wel een farce tegengekomen bij het omzetten.
              Er zijn kwalificaties die ik vroeger had die ik nu niet meer heb.

              Comment


              • #8
                Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

                k heb ook nog een papieren.
                Het papieren rijbewijs is geldig in Europa tot 2033. Het kan problemen geven, maar is niettemin geldig. https://mobilit.belgium.be/nl/nieuws...t_zomaar_nodig

                Comment


                • #9
                  Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

                  Ik heb er ook nog een van bij het leger want daar behaalde ik dat en werd later zelfs instructeur (en fier als een gieter).
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                    Ik ook nog ...
                    Maar met een andere foto dan die van toen ik het net behaalde op mijn 18de ... (mijn coronakapsel, maar dan 25cm langer )

                    Jaja
                    Ik ook, maar dat mag blijkbaar niet meer volgens Mobilit.

                    >Ook wanneer je echt niet meer op je foto lijkt, is het nodig om een nieuw rijbewijs aan te vragen. Het gaat dan niet om mensen die een ander kapsel hebben of plots een bril of baard dragen, maar wel om mensen die een foto hebben die al verschillende decennia oud is.
                    <

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

                      ik heb ook nog mijn eerste rijbewijs (een papieren dus) dateert van 1979 , toen ik mijn legerrijbewijs inleverde voor een C-rijbewijs in de burgerij....

                      Groetjes
                      Freddy
                      https://fredor2.wixsite.com/my-site

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

                        Ik heb ook mijn CE in het leger behaald (1981) en ingeruild voor een burger CE, dat uiteindelijk - o.a. omdat ik de vereiste medische testen en attesten niet heb laten doorgaan - heb omgeruild voor een gewone B. Het hielp wel dat ik toen (in 2010) niet meer leek op mijn babyface en mijn rijbewijs versleten was.
                        De gemeente diensten hebben me ook afgeraden om een plastic exemplaar te nemen omdat dat elke 5 jaar moet vernieuwd.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

                          ik heb dus nog altijd dat C-rijbewijs maar nooit een medische keuring gedaan, dus vrees dat het nog een B-waard is ?
                          https://fredor2.wixsite.com/my-site

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

                            Hier een CE een een DE op papier. Na mijn 60ste geen medische keuring meer gedaan.
                            Dus alleen maar bruikbaar als A en BE.
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wie heeft er nog een papieren rijbewijs ?

                              Mijn origineel *(1972) is vervangen in 2002 omdat de medische schifting meteen op het rijbewijs gezet wordt, het laatste is van 2011, maar nog steeds een papieren.
                              *Trouwens ook overgezet van een militair rijbewijs CE., voor 250 Frank toen.
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment

                              Working...
                              X