Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32

Discussie: Welke videokaart.

Standaard Re: Welke videokaart.

Freddy, zelfs een Dell heeft een te kleine kast en hoogstwaarschijnlijk nog een andere bottleneck.
    Dat je bij Dell kunt opteren voor iets beter/meer dat is zeker, maar dan steek ik voor hetzelfde geld een betere Pc samen.
    ‘De beste foto's zijn foto's die tastbaar, uitnodigend en echt aanvoelen’

Standaard Welke videokaart.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Freddy, zelfs een Dell heeft een te kleine kast en hoogstwaarschijnlijk nog een andere bottleneck.
    Dat je bij Dell kunt opteren voor iets beter/meer dat is zeker, maar dan steek ik voor hetzelfde geld een betere Pc samen.
    Het gaat er vooral om of die PC echt onvoldoende is of niet voor het gebruik dat men ervan maakt.
    Elk systeem heeft wel ergens een bottleneck, maar is het beperkend in gebruik?
    Als in die Dell (om maar een voorbeeld te geven) alles in steekt wat men nodig heeft, waarom zou die kast dan te klein zijn?
    Ik weet wel dat sommigen later nog willen uitbreiden, maar niet iedereen.
    Komt men terug op hetzelfde uit ... alles hangt vooral af van wat men verlangt.
    Dat men bij zelfbouw meer keuze heeft is uiteraard altijd een feit.
    Als men absoluut alles zelf wil kiezen, dan is dat uiteraard de te volgen optie.
    Garantie is dan wel weer een andere kwestie.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Het gaat er vooral om of die PC echt onvoldoende is of niet voor het gebruik dat men ervan maakt.
    Wel ja, laat het ons daar over hebben.
    Als je een merk Pc wilt die voldoet aan je eisen dan zal deze altijd veel duurder uitvallen in vergelijking met een zelf gebouwde Pc.
    Het enige voordeel dat je hebt bij een merk Pc is de garantie. De Pc die ik nu heb stamt nog uit de tijd van W7 en de eerste SSD van 256MB en daar is nog niks aan kapot gegaan. (Laat ons hout vasthouden.)

Elk systeem heeft wel ergens een bottleneck, maar is het beperkend in gebruik?
    Als je zelf een Pc ineen steekt en je stuit op een bottleneck dan was je verkeerd bezig.

Als je zelf een Pc ineen steekt en je stuit op een bottleneck dan was je verkeerd bezig.
    Maar als je geen enkele bottleneck wil riskeren, dan geef je ook al een klein fortuin aan die PC.
    Jij merkt het misschien, ik ook en sommige anderen ... maar 90% of zelfs meer van de gebruikers merkt niet eens het verschil.
    En geeft toe ... als je echt het beste samenstelt, dan is dat niet altijd omdat je dat allemaal nodig hebt maar vooral dat je gewoon het beste wil.
    En ja, ik heb dat ook al vaak gedaan, maar dat vermindert wel als er andere prioriteiten komen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Ik stel die samen op basis van wat komen kan.
    Weet je nog W95/W98, 128mb geheugen was al iets en een video kaart van 2mb, we moesten er nog een kaart aanhangen om van die spelletjes te kunnen spelen.
    De eerste CD schrijver koste een bom geld en ik heb nog 12.000 Fr betaald om nog eens 128mb geheugen bij te steken.
    Daar stond ook Corel Suite op en dat kon dat bakske wel aan maar ja........... het soms wat duren voor je iets echt gedaan kreeg.
    Dus ja, ik wil een snelle Pc maar geen gamer Pc. Die zijn mij veel te duur, ik speel enkel kaartspellen maar zit wel veel foto's te bewerken en nu voor mijn tweede jaar films te bewerken.

Dus als je nu iets koopt zorg dan tenminste dat je mobo 128GB memory aankan, dat je super LAN hebt enz. want met ter tijd zullen nog veel zwaardere programma's op de markt komen.
    Nu zit ik met 32GB geheugen en mogelijks ga ik het verdubbelen naar 64GB geheugen als het nodig mocht blijken.

Weet je nog W95/W98, 128mb geheugen was al iets en een video kaart van 2mb, we moesten er nog een kaart aanhangen om van die spelletjes te kunnen spelen.
    Oei, 128MB ... zoveel?
    Eerste PC had standaard 0,5MB geheugen en het kostte een fortuin om er 2MB van te maken.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Ja,nee, mijn eerste Pc was een Medion van de Aldi. Daar stak 64Mb geheugen in en je kon nog één latje van 64 bijsteken, wat ik ook gedaan heb.
    Bijna alles was toen nog intel die erin zat en idd. slechts 64Mb geheugen.
    En om wat vloeiender spelletjes te spelen moest je je gewone VGA kaart koppelen aan een Voodoo kaart.
    Sommigen mensen denken dat een Pc alleen maar kleiner en sneller is geworden maar er is oneindig veel meer veranderd dan dat men denkt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. Welke videokaart?
    Door filip claeys in forum Chit Chat
    Reacties: 43
    Laatste bericht: 27 augustus 2010, 13:39

Regels voor berichten