Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Wat hier boven staat komt gewoon van het internet Theo, ....
    Ik zou toch voorzichtig zijn met informatie van het internet. Diverse kennissen met expertise in een paar vakgebieden waarschuwen me daarvoor en ik heb het zelf ook al ondervonden dat er veel tegenstrijdige info op het net staat.
    Ik weet het dan ook niet zo met de aangegeven links: om maar een paar zinnen te citeren: "GoeieVraag is een platform van vragenstellers en antwoordgevers". . Wat voor expertise hebben die antwoordgevers?
    .. en "De oorzaak van kanker is al 80 jaar bekend maar wordt bedekt gehouden of niet goed begrepen"... en nog "Het idee wat kanker zou zijn klopt niet".

    Supergoedkope ketens als Aldi boezemen me geen vertrouwen in sedert ik een hele tijd geleden een reportage zag op tv waar men een tot op het bot doorgedreven zoektocht deed naar de Chablis wijn destijdsverkocht door de Aldi... en het betroffen domein en dus de herkomst van de wijn niet te vinden was.
    Van Test Aankoop weet ik ook niet wat te denken als ze om zichzelf te promoten een tablet schenken die geen tablet is.
    Meer vertrouwen heb ik in Colruyt en Delhaize (vroeger had ik iemand in de familie die onafhankelijk onderzoek deed naar de (biologische) kwaliteit van hun groenten). Die Terra Kreta (Colruyt) lijkt me het proberen waard.

    De serie van Caroldrinkwater (re: Theokus) lijkt me interessant. Denk dat ik de vrt eens ga vragen of ze die kunnen uitzenden.

    .. en voor de echte degustatie of het fijnere werk proberen bij plaatselijke boer te kopen denk ik, zoals hier ook al gesuggereerd.

    Comment


    • #17
      Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

      Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
      Ik zou toch voorzichtig zijn met informatie van het internet. Diverse kennissen met expertise in een paar vakgebieden waarschuwen me daarvoor en ik heb het zelf ook al ondervonden dat er veel tegenstrijdige info op het net staat.
      Overbodig.
      Last edited by Guest42; 18 mei 2014, 12:03.

      Comment


      • #18
        Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

        Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
        De serie van Caroldrinkwater (re: Theokus) lijkt me interessant. Denk dat ik de vrt eens ga vragen of ze die kunnen uitzenden.
        Dat heb ik zelf al ooit gedaan, verleden jaar bij Canvas.
        Voor 50 euro heb je de reeks thuis.
        Aan de serie is twee jaar aan gewerkt.
        De serie heb ik al twee keren bekeken
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #19
          Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Ik verwees alleen naar de kopie Wasbeer, als je de rest van mijn antwoord zou gelezen hebben, zou je weten dat ik nog in de sector gewerkt heb.
          Het was hier niet mijn bedoeling jouw ervaring te miskennen en ik had jouw antwoord wel degelijk volledig gelezen, waarin me uw positieve ervaring met baas Van Opstal trof. Velen zouden zich een inspirerend iemand wensen zoals jij mocht meemaken.
          Het leek mij echter wel dat je in uw bijdrage vooral verwees naar de internet-link. Bovendien lijkt je eerste antwoord (ǂ 5) volledig overgenomen van de site "goeievraag". Sta me toe twijfels te hebben bij die site (ik vind er bvb in de categorie "Maatschappij" : "Kun je op een vertrouwelijke manier signalen opvangen van geesten?").
          Dat was wat ik wou zeggen.

          We proberen hier allen mekaar te helpen en eventueel eigen ervaringen te delen.
          Voor mezelf neem ik me voor het aangename aan het nuttige te koppelen: op reis uitkijken naar een lokale "olijfboer"... dat lijkt me al de helft van het genot van een goede olijfolie.

          Comment


          • #20
            Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

            Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
            Ik zou toch voorzichtig zijn met informatie van het internet. Diverse kennissen met expertise in een paar vakgebieden waarschuwen me daarvoor en ik heb het zelf ook al ondervonden dat er veel tegenstrijdige info op het net staat.
            Zoals ook hier op het forum, waar iedereen iets anders beweert over goeie olijfolie
            Dat wekt hier serieus wantrouwen over ieders kennis.

            Comment


            • #21
              Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              Zoals ook hier op het forum, waar iedereen iets anders beweert over goeie olijfolie
              Dat wekt hier serieus wantrouwen over ieders kennis.
              Ziezo, opgelost, zoek het zelf maar uit.

              Comment


              • #22
                Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Ziezo, opgelost, zoek het zelf maar uit.
                Awesome

                Comment


                • #23
                  Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Zoals ook hier op het forum, waar iedereen iets anders beweert over goeie olijfolie
                  Dat wekt hier serieus wantrouwen over ieders kennis.
                  Ziezo, opgelost, zoek het zelf maar uit.
                  Geert,
                  Hopelijk ga je hier ook niet weg.....
                  De bovenstaande poster staat trouwens al een heel tijdje daar waar hij hoort. Op mijn negeerlijst!
                  Last edited by Skitch; 17 mei 2014, 13:58.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                    Geert,
                    Hopelijk ga je hier ook niet weg.....
                    De bovenstaande poster staat trouwens al een heel tijdje daar waar hij hoort. Op mijn negeerlijst!
                    Die kans zit er wel héél dik in Skitch.
                    Last edited by Guest42; 18 mei 2014, 12:04.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                      De bovenstaande poster staat trouwens al een heel tijdje daar waar hij hoort. Op mijn negeerlijst!
                      Hoewel dat niet mijn ingesteldheid is Skitch, ben ik hier vanaf vandaag voor het eerst in 9 jaar de negeerlijst gaan gebruiken,
                      jammer dat zoiets moet bestaan, maarja........

                      Comment


                      • #26
                        Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

                        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Hoewel dat niet mijn ingesteldheid is Skitch, ben ik hier vanaf vandaag voor het eerst in 9 jaar de negeerlijst gaan gebruiken,
                        jammer dat zoiets moet bestaan, maarja........
                        Dan heb je de negeerlijst toch niet gebruikt voor mij, want je hebt me hier gequote dus je leest me nog steeds:
                        Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.


                        Comment


                        • #27
                          Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

                          Je kan op negeerlijst toch iemand zijn post lezen hoor...
                          door op een linkje te klikken...

                          stel dat een der trollen toch nog eens iets nuttigs zou posten
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

                            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                            Dan heb je de negeerlijst toch niet gebruikt voor mij, want je hebt me hier gequote dus je leest me nog steeds:
                            Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.


                            Uit wat maak je uit dat ik U op mijn negeerlijst zou zetten?
                            Waren je bedoelingen dan soms van kwaad opzet?

                            Omdat U mijn antwoorden in twijfel trok, heb ik deze verwijderd, simpel toch, de beste scheepslui staan aan wal, weet je toch?

                            Comment


                            • #29
                              Re: Welke is je beste olijfolie.. en is het wel olijfolie?

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Uit wat maak je uit dat ik U op mijn negeerlijst zou zetten?
                              Waren je bedoelingen dan soms van kwaad opzet?
                              Wel, Skitch zei: "De bovenstaande poster staat trouwens al een heel tijdje daar waar hij hoort. Op mijn negeerlijst! "

                              Ik was de poster net boven Skitch, dus het ging over mij.
                              Waarop jij op hem reageerde dat je sinds nu ook de negeerlijst bent gaan gebruiken.
                              Dus ik ging er vanuit dat het op mij betrekking had.

                              Mijn bedoelingen waren helemaal niet met kwaad opzet of persoonlijk tegen iemand in dit topic.

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Omdat U mijn antwoorden in twijfel trok, heb ik deze verwijderd, simpel toch de beste scheepslui staan aan wal, weet je toch?
                              Wel neen, ik trok iedereens antwoorden in twijfel.
                              Iemand (wasbeer denk ik) schreef dat je niet alles moet geloven wat op internet staat.
                              Waarop ik zei dat dit dus ook betrekking had met dit forum (dat deel uitmaakt van het internet):
                              "Zoals ook hier op het forum, waar iedereen iets anders beweert over goeie olijfolie".
                              Was dus niet persoonlijk op jou gericht hoor.
                              Last edited by anonymous; 21 mei 2014, 16:49.

                              Comment

                              Working...
                              X