Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

    -----
    Last edited by Koeno; 13 januari 2015, 07:48.
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #17
      Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

      Yep ik heb er inderdaad akkoord gegaan dat ik mezelf aan die regels zou houden toen ik lid werd.
      Daarom wil dat nog niet zeggen dat ik er mee akkoord ben dat ze correct en goed zijn he. Dat wil alleen zeggen dat ik die regel zal respecteren zolang die bestaat.
      Dat zijn twee volledig verschillende dingen natuurlijk.

      Regel 1.5.3 is inderdaad ook een forumregel waar een en ander over te zeggen valt.
      Aan de andere kant: regels zijn imo meer een richtlijn :-) Als de moderatoren vinden dat mijn aanwezigheid niet te tolereren valt schrappen ze me maar, tot zolang laat ik eerder het gezond verstand voorgaan dan de regels. Lijkt me iets gezonder voor mijn eigen gemoedsrust :-)
      FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

      Comment


      • #18
        Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Jinkx Bekijk bericht
        Wel dat is dan een forumregel waar ik het niet mee eens ben.
        Ik ben van het idee dat dat een gezonde marktwerking in de hand werkt en de tweedehandsprijzen drukt, wat voor de kopers alleen maar een goede zaak is.
        Tweedehands kan zijn dat je de miserie van een ander koopt.
        Of je moet geluk hebben.
        Maar wat ik hier beweer is geen bewijs dat het zou zou zijn

        Bouw zekerheid in he, 't is toch zo simpel.
        Koop alleen nieuw materiaal in de winkel of koop van iemand die je KENT.

        En laat je nooit verleiden door gebrek aan centjes... dit kan achteraf een toch nog dure koop worden.
        Resultaat? Je ben jouw geld toch kwijt en je hebt nog niks.

        De opmerking van Wim begrijp ik.
        Kort en bondig: in de winkel kopen of van iemand die je goed kent.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #19
          Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Tweedehands kan zijn dat je de miserie van een ander koopt.
          Of je moet geluk hebben.
          Maar wat ik hier beweer is geen bewijs dat het zou zou zijn

          De opmerking van Wim begrijp ik.
          Kort en bondig: in de winkel kopen of van iemand die je goed kent.
          Ik ga ervan uit dat je in binnen een kleine gemeenschap als BD nog met een gerust gemoed stukken kan aankopen waarover je je later niet bedrogen moet voelen. Of ben ik nu al te naïef.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #20
            Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Ik ga ervan uit dat je in binnen een kleine gemeenschap als BD nog met een gerust gemoed stukken kan aankopen waarover je je later niet bedrogen moet voelen. Of ben ik nu al te naïef.
            mee eens hoor.
            alleen wel even van te voren, het postgedrag van de aanbieder bekijken.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #21
              Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

              Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
              Ik ga ervan uit dat je in binnen een kleine gemeenschap als BD nog met een gerust gemoed stukken kan aankopen waarover je je later niet bedrogen moet voelen. Of ben ik nu al te naïef.
              Je haalt twee dingen door elkaar.
              En je geeft mij het gevoel dat ik niemand van BD zou vertrouwen.
              Lees nog eens goed wat Wim schrijft in zijn openingspost.

              Ik kan met een gerust gemoed kopen van een BD-er die ik goed KEN.
              BD is geen kleine gemeenschap en IEDEREEN kan lid worden.
              Dus ik zal niet kopen van een BD-er die ik NIET KEN.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

                ben de draad het effe zoek Theo.
                je Quote enero en schrijft dat ik twee dingen door elkaar haal..?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #23
                  Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  ben de draad het effe zoek Theo.
                  je Quote enero en schrijft dat ik twee dingen door elkaar haal..?
                  grt,bouk.
                  Ga koffie drinken, bouk. Theo citeert enero en antwoordt dan ook op enero; jouw post staat 'toevallig' daar net boven; vandaar dat Theo ook de quote gebruikt zodat het voor iedereen duidelijk is. Duidelijk?
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #24
                    Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Ga koffie drinken, bouk. Theo citeert enero en antwoordt dan ook op enero; jouw post staat 'toevallig' daar net boven; vandaar dat Theo ook de quote gebruikt zodat het voor iedereen duidelijk is. Duidelijk?
                    OK, maar hoe Quote je een Quote...?
                    mij lukt dat niet.
                    vandaar de verwarring.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #25
                      Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      OK, maar hoe Quote je een Quote...?
                      mij lukt dat niet.
                      vandaar de verwarring.
                      grt,bouk.
                      Zaak opgelost bouk.
                      Was ook mijn foutje
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #26
                        Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                        Kheb ooit zo een ex-liefje op 2de hands weten staan...
                        Werd erop gezet door haar vader...
                        Heb ooit een vriend gezien die zat te zoeken op een 2de hands forum. Ik vroeg hem naar wat hij precies op zoek was. Wel, antwoordde hij, ik zoek een nieuwe vriendin. Men zegt me dat op deze site wel wat aanbiedingen zijn. Ik hem gezegd op die site op niets in te gaan. Zei hem dat ik op die welbepaalde site ooit eens een brommer had gekocht en dat ik er meer naast gelopen heb dan er op gezeten.
                        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                        Comment


                        • #27
                          Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Zaak opgelost bouk.
                          Was ook mijn foutje
                          OK..
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #28
                            Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                            Heb ooit een vriend gezien die zat te zoeken op een 2de hands forum. Ik vroeg hem naar wat hij precies op zoek was. Wel, antwoordde hij, ik zoek een nieuwe vriendin. Men zegt me dat op deze site wel wat aanbiedingen zijn. Ik hem gezegd op die site op niets in te gaan. Zei hem dat ik op die welbepaalde site ooit eens een brommer had gekocht en dat ik er meer naast gelopen heb dan er op gezeten.
                            Hahaha Heylo
                            Sorry hoor; kon dit niet laten liggen
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #29
                              Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Zaak opgelost bouk.
                              Was ook mijn foutje
                              Goed zo, de discussie is al moeilijk genoeg zonder dat soort dingen!
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment


                              • #30
                                Re: 'Wegens stopzetting van een hobby' of is niet alles wat het lijkt ?

                                Alhoewel de draad weer oeverloos OT uitgedeind is .. kan ik de (originele) verwarring van de TS wel volgen .. dit sluit trouwens naadloos aan op de andere discussiedraad .. "nieuw en al verkocht" oid ... waar tot mijn eigen verwondering spiksplinternieuw materiaal na een IMHO onzinnig korte tijd reeds te koop wordt aangeboden (zie discussie aldaar)

                                Edit: FWIW http://forum.belgiumdigital.com/f9/n...op-498328.html

                                Comment

                                Working...
                                X