Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer een boegbeeld van z'n sokkel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weer een boegbeeld van z'n sokkel

    Het schurend scharniertje zal nogal piepen na van avond !
    https://ggpics.be/

  • #2
    Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

    Barcelona?


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel



      Ik wist niet dat 'aggresseerde' een correct nederlands woord was maar t is erg genoeg.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #4
        Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

        De reactie van Cas G. vind ik smerig.

        Zelf heb ik ook een ervaring van een andere aard.
        't Ging over geld, een bank en een vakantie-organisatie.
        Maar dat is voor een andere keer.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

          Amai, da's verschieten....ik luisterde altijd graag naar "Vanavond en vannacht"....
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            Amai, da's verschieten....ik luisterde altijd graag naar "Vanavond en vannacht"....
            Tiens?

            Het gaat over o.a. "8 dagen Zwarte Woud"
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

              weer eentje dat geld geroken heeft, tis toch echt wel een hot item dezer dagen he...
              eender welke vrouw kan je direkt aan de schandpaal nagelen door van die uitspraken te doen.....wijs een vrouw af en je kan het al zitten hebben en natuurlijk speelt de media daar gretig op in.....
              gewoon naar een vrouw kijken kan je al in de problemen brengen (ongewenste sexuele intimidatie)
              de media mag van mij veel meer aan banden gelegd worden , het gaat over niks anders meer tegenwoordig.....en dan te weten wat er geschreven word dat daar 80 procent niet van klopt en verzinsels zijn......
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #8
                Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                De zaak Pol VDD heeft het vuur aan de lont gestoken.
                De komende weken en maanden gaan we nu alle soorten bagger te horen krijgen (al of niet vermeend) met als nieuwswaarde nul. Met dank aan de sensatiepers.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment


                • #9
                  Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                  Niets nieuws onder de zon. Dat hij een "gezond" libido had is of was een publiek geheim.
                  Dat dit breed in de media wordt uitgesmeerd is voor mij geen probleem. Tenslotte heeft hij zijn bekendheid te danken aan de media.
                  Ik stoor mij meer aan huwelijksaanzoeken in het publiek en dat dan nog eens op het internet gooien.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • #10
                    Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                    Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                    weer eentje dat geld geroken heeft, tis toch echt wel een hot item dezer dagen he...
                    eender welke vrouw kan je direkt aan de schandpaal nagelen door van die uitspraken te doen.....wijs een vrouw af en je kan het al zitten hebben en natuurlijk speelt de media daar gretig op in.....
                    gewoon naar een vrouw kijken kan je al in de problemen brengen (ongewenste sexuele intimidatie)
                    de media mag van mij veel meer aan banden gelegd worden , het gaat over niks anders meer tegenwoordig.....en dan te weten wat er geschreven word dat daar 80 procent niet van klopt en verzinsels zijn......
                    Zeg dat waren zééééér ernstige aanklachten hoor, tegen PVdD. Eén van die vrouwen wilde hij kussen in de auto! Kussen!
                    Tja , gebeurt ongeveer 1000 keer per weekend in Vlaanderen, op de parking van elke willekeurige dancing. En zij was op het moment van de feiten toch al de meerderjarigheid gepasseerd denk ik.
                    Als we dat strafbaar stellen moet ruim 80% van de Vlaamse mannen achter de tralies.
                    Degenen die dan nog overblijven hebben dan wel een leuk eldorado als speelterrein.


                    Walter
                    D850

                    Comment


                    • #11
                      Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                      Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                      weer eentje dat geld geroken heeft, tis toch echt wel een hot item dezer dagen he...
                      eender welke vrouw kan je direkt aan de schandpaal nagelen door van die uitspraken te doen.....wijs een vrouw af en je kan het al zitten hebben en natuurlijk speelt de media daar gretig op in.....
                      gewoon naar een vrouw kijken kan je al in de problemen brengen (ongewenste sexuele intimidatie)
                      Wel erg kort door de bocht om zoiets direct zo te benoemen.....ik vind dit het toppunt om het zo direct onder de mat te vegen....


                      de media mag van mij veel meer aan banden gelegd worden , het gaat over niks anders meer tegenwoordig.....en dan te weten wat er geschreven word dat daar 80 procent niet van klopt en verzinsels zijn......
                      Laten we dan volgens jou dan ook maar direct zwijgen over de knaapjes in het klooster en op het priesterkoor....soms mag je blij zijn dat het zo aan de grote klok wordt gehangen, dan wordt er nog eens aktie ondernomen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                        das nou het nadeel van mensen op een sokkel plaatsen.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                          Wel erg kort door de bocht om zoiets direct zo te benoemen.....ik vind dit het toppunt om het zo direct onder de mat te vegen....




                          Laten we dan volgens jou dan ook maar direct zwijgen over de knaapjes in het klooster en op het priesterkoor....soms mag je blij zijn dat het zo aan de grote klok wordt gehangen, dan wordt er nog eens aktie ondernomen.
                          Vind ik ook.

                          Ik vind het triest dat PVDD nu als slachtoffer afgeschilderd wordt ! Of dat het enkel een afrekening zou zijn omdat de NVA te machtig zou worden in Brugge. Waar rook is, is vuur (meestal toch).

                          De toestanden rond PVDD zijn enkel een katalysator waardoor veel mensen met hun oude verhalen naar buiten durven komen.

                          Ik vind het trouwens niet kunnen dat Vangheluwe nog ergens vrij rondloopt !
                          Canon-man. Concerten en natuur.
                          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                            Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                            Zeg dat waren zééééér ernstige aanklachten hoor, tegen PVdD. Eén van die vrouwen wilde hij kussen in de auto! Kussen!
                            Tja , gebeurt ongeveer 1000 keer per weekend in Vlaanderen, op de parking van elke willekeurige dancing. En zij was op het moment van de feiten toch al de meerderjarigheid gepasseerd denk ik.
                            Als we dat strafbaar stellen moet ruim 80% van de Vlaamse mannen achter de tralies.
                            Degenen die dan nog overblijven hebben dan wel een leuk eldorado als speelterrein.


                            Walter
                            Als je enkel dat kussen er uit haalt, dan heb je misschien, met nadruk op misschien wel een punt. De rest vegen we dan wel onder tafel?
                            Ben ook niet akkoord met die 80%, moet volgens mij veel meer zijn.
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • #15
                              Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              das nou het nadeel van mensen op een sokkel plaatsen.
                              grt,bouk.
                              Inderdaad bouk. Het enige wat je dan nog kan is er vanaf vallen.
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                              Comment

                              Working...
                              X